Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens Kuukskequote:Op dinsdag 22 november 2011 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hoe is het met de caafs CL? Heeft die andere al een naam?
Heeft het haast?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Overvecht.
Maar dan moet ik ook weer een grotere kooi
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens Kuukske![]()
Ja maar, dan moet je eerst naar de dierenarts voor dat hij weer thuis is. En er is niet aan hem te zien dat hij geen zwerfkat is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou ik haar eerder laten chippen. Zo'n chip kan ze niet verliezen en sommige katten weten zich te verhangen aan hun bandje.
Maargoed, sommige katten krijgen het voor elkaar om dood te gaan in een kantelraam
Maar ze komen wel hun huisje al uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die andere heet Schaap, maar ik noem d'r ook weleens KuukskeZe zijn nog steeds heel bang en schichtig en vinden oppakken en knuffelen niet tof
Hun nachthokje nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ze komen wel hun huisje al uit?
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinnerenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, het mannetje mag pas in december bij de wijven
Hm, in die context klinkt bovenstaand wel heel erg als een seksueel gefrustreerde opmerking.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinneren.
De vrouwen niet dan met al die seksuele frustratie die naar boven drijftquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Arme mannen hier, ze hebben het zo erg.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wil je best een keer helpen. Maar help het mij wel herinneren.
Welke frustratie?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De vrouwen niet dan met al die seksuele frustratie die naar boven drijft.
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
Arme mannen hier, ze hebben het zo erg.
Dank u!quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:42 schreef JDude het volgende:
Best willen helpen wanneer het mannetje bij de wijven mag. Zo'n uitspraak had ik nou eerder van KT verwacht.
Mijn broer heeft een hamster, en als ze die loslaten gaat ze regelrecht op de keukendeur af, om te kijken of er écht niet een mogelijkheid is om daar naar binnen te komen. Snugger beestquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:36 schreef JDude het volgende:
We hadden vroeger thuis een cavia. Dat beest wist precies wanneer er a) witlof aankwam en dat b) door m'n vader werd gebracht. Alleen dán begon 'ie herrie te maken als een malle.
Als ik die van mij loslaat, gaan ze in een hoekje zitten bibberenquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een hamster, en als ze die loslaten gaat ze regelrecht op de keukendeur af, om te kijken of er écht niet een mogelijkheid is om daar naar binnen te komen. Snugger beest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |