Mja, dat is waar. Maar vind ze het niet erg om alleen te zijn als ik een hele dag werk? Twee katten gaat te ver.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee hoor! asielkatten heb je voor binnen en buiten en dat weten ze daar precies aan te wijzen
als een katje 15 jaar op een flat heeft gewoond wil ie de laatst paar jaar ook best binnen slijten hoor
en tja hoe vaak komt je mama nou eenmaal langs?
als je het wil moet je het gewoon doen
jou huis jou leven voortaan etc
Q heeft ook twee tweedehands binnenkatten die het liefst in het zonnetje liggen en hij werkt 40 uur ofzo en heeft een appartement, moet je even aan hem vragen als je advies wilquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zit twee hoog he. En maar een raam met (kleine) vensterbank.
Belachelijk ja. Hoewel ik dacht dat het toch wel een half uur scheelde op het hele traject...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest naar Rotterdam laatst om die Thalys te pakken. Moet je nog extra betalen omdat je ergens 2 minuten eerder bentDat verrek ik, dan maar over Tilburg. Fyra
Nee hoor katten kunnen prima alleen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, dat is waar. Maar vind ze het niet erg om alleen te zijn als ik een hele dag werk? Twee katten gaat te ver.
Haren heb je altijd wel, mensen verliezen ook haren, katten verliezen stukken minder haren dan de honden moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:06 schreef Tegan het volgende:
En hoe zit dat met haren, zitten die dan overal? En met kabels knabbelen?
Stoute katten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:08 schreef CherryLips het volgende:
Q's katten hebben wel een keer mijn oordopjes van m'n MP3 doorgeknaagd
Stuk vloerbedekking tegen de tafelpoot plakkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn vijf minuten kat ging allemaal aan de stoelpoten krabben.
kwestie van een paar dagen lang elke keer als ie het doet met de plantenspuit sprayenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Tegan het volgende:
Mijn vijf minuten kat ging allemaal aan de stoelpoten krabben.
nee dat vind ik ook het grote nadeel van katten: ze springen overal opquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
De kat van een vriendin van me sprong altijd op het aanrecht enzo, dat vind ik dan ook weer niet zo hygienisch.
Denk dat je daar alleen maar aan ontkomt als je de keukendeur dichtmaakt, als je weg bent doen ze toch dingen die je liever niet hebt...quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
De kat van een vriendin van me sprong altijd op het aanrecht enzo, dat vind ik dan ook weer niet zo hygienisch.
Maar wat als je een open keuken hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Denk dat je daar alleen maar aan ontkomt als je de keukendeur dichtmaakt, als je weg bent doen ze toch dingen die je liever niet hebt...
Gewoon er af meppen of sprayenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:11 schreef Tegan het volgende:
Dan heb je pech.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar wat als je een open keuken hebt?
En als je weg bent doen ze het alsnog. Hier komen ze zo ook niet op het aanrecht als wij thuis zijn, ik zie wel pootjes op het aanrecht als ik thuis kom.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gewoon er af meppen of sprayen
Die van mij doet dat echt nooit
en ook niet op tafels en de schouw (staan te veel spullen op) terwijl ze wel op de bank en vensterbank mag bijvoorbeeld maar dat onderscheid kan ze echt prima maken
kwestie van een weekje energie in steken en je bent klaar
misschien bij een heel domme koppige kat wat langer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |