VIP werkt nog niet maar als het werkt, 2 euro pmquote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hoeveel moet je betalen om VIP te worden Jedi?! De mijne wordt niks denk ik...
Mja mag ik dat laatste zomaar doen van julkie dan??quote:Op maandag 21 november 2011 09:54 schreef jpjedi het volgende:
Tja om een server succesvol te maken moet je ten eerste een goede eigen achterban hebben en liefst een "bekende" naam. Als alternatief kun je je richten op een niche publiek met een specifieke behoefte als hardcore of flyschool.
Gooi hem als NL -=band of Fok!kers=- hardcore Ranked #4 in de lucht en je hebt waarschijnlijk snel wat volk. Dan is het zaak er goed bovenop te zitten om mensen te blijven binden.
Al die 64 maps..quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef jpjedi het volgende:
Hierbij de nieuwe maprotatie van onze 32*CQ server:
[ afbeelding ]
Niemand heeft recht op de naam hoor. (al eigenen we ons die wel een beetje toe na 8 jaar BoF.. Echter we proberen het hier wat te coördineren zodat we niet eindigen met 5 lege bof CQ servers.quote:Op maandag 21 november 2011 09:56 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Mja mag ik dat laatste zomaar doen van julkie dan??
ja godver, gisteren krijg ik de verzoeken voor Seine CQ64 en is het weer niet goed, verder heb ik Canals op 32 map gezet. Wat is jouw suggestie dan?quote:
ik ben een beetje mezelf aan het verplichten iets anders dan support te spelen maar het blijft onwennig.quote:Op maandag 21 november 2011 10:25 schreef wc-eend het volgende:
Gisteren tweede engi-servicestar behaald, vandaag beginnen met assault
Extra wapens en extra vehicles.quote:Op maandag 21 november 2011 10:30 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik ben een beetje mezelf aan het verplichten iets anders dan support te spelen maar het blijft onwennig.Sowieso wil ik de unlocks voor Engineer en attacker vrijspelen om die keuze te hebben van goede wapens. Recon interesseert me eigenlijk niet zo. Jetten moet ik ook nog eens aan beginnen.
Komen er met de 4 BF2 maps ook extra wapens trouwens? Dacht dat ik zoiets opving gisteren op TS.
3, zelfde voor ammo btwquote:Op maandag 21 november 2011 10:26 schreef wc-eend het volgende:
Is er trouwens voor Assault ook een quick button voor het uitgeven van medpacks? Want het switchen gaat zo traag of juist hectisch..
Welk spel speelde jullie dan voor BF2?quote:Op maandag 21 november 2011 10:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Niemand heeft recht op de naam hoor. (al eigenen we ons die wel een beetje toe na 8 jaar BoF.. Echter we proberen het hier wat te coördineren zodat we niet eindigen met 5 lege bof CQ servers.
BF1942quote:Op maandag 21 november 2011 10:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Welk spel speelde jullie dan voor BF2?
Sommigen wel, ik meer DC zoals de meesten eigenlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef Auti het volgende:
[..]
Ah! ook Vietnam?
[ link | afbeelding ]
Een VTOLquote:Op maandag 21 november 2011 10:43 schreef Auti het volgende:
MP5
PP-19
L85A2
FAMAS
Type 88
L96A1
Jackhammer
MG36