BoF server staat er niet tussen, ja, de Rush van Civilian.
Wat een upgrade zeg, ze missen een paar dingen zoals bijvoorbeeld;
- Als je een rivive krijgt, lig je met je handgun ipv wat je voor je dood in je handen had
- Javalin is nu nog underpowered, met 2 raketten moet je gewoon een tank tot 30% kunnen knallen.Met 2 raketten in de Javalin maak je geen tank kapot, met een lading RPG's op een tank wel. Je mag toch wel verwachten dat zo'n Javalin sterker is, ook vanwege de lage munitie.
- IRNV zou aangepakt worden?
- Stingers/IGLA zijn nu minder krachtig (hadden ze al nut dan met de snelle reload van flares?)
- Is mijn links/rechts bewegingsprobleem er uit? Wel iets met high speed mousemovement. Laten we het hopen, anders ga ik er echt een filmpje van maken om het bij Dice aan te kaarten.
- Waarom nog steeds niet 6 man in een squad?
- Pingtijden wil ik zien in-game bij alle spelers, gister was het onspeelbaar. Ook na een herstart van bf3.exe .
- Geef punten om te spotten, desnoods 10 puntjes alleen al voor het spotten (en voor een spot-kill 30 punten ofzo, ipv 10). Op deze manier spot men veel meer. Of zou het dan echt onspeelbaar worden omdat iedereen wordt gezien?

- Vriendelijke mijnen zie je op je minimap prima, maar als je naar de mijn zelf kijkt, duurt het soms te lang voor je er een blauw kruisje bij ziet (soms zelfs helemaal nooit)
En zo zijn er nog veel meer issues.
Maar je moet ook niet direct alles fixen, anders heb je niets meer te doen.

Vanavond maar eens zien of die patch in elk geval beter is dan voorheen.
Maar zoals bekend kost het enkele patches bij Dice, voor je echt een goed product krijgt.