![4bl1S.jpg]()
Algemene beschrijvingIn Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICE’s baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatieNaam: Battlefield 3
Release datum: 25 Oktober 2011
Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360
Uitgever(s): Electronic Arts
Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! TS server:178.63.54.5:9987
BF3 Server (max 32 slots):NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Rush Much? Admin voor kick(TS):
Civilian/Patrocious of
BrainPulse/BogardoBF3 Server (max 32 slots):i3D.net -=band of fok!kers=- NL RankedAdmin voor kick(xfire):
jedi05071977 of
kogelvoerZoals vermeld, verzoekjes worden ingewilligd en we kicken voor Fokkers. Handigst is gewoon TS joinen.
We kijken het even aan om de juiste balans te vinden en dan gaan we enkele extra admins aanwijzen. Een kleine bijdrage is altijd welkom. We hebben nu 7 betalende leden. Kosten zijn 33 euro per maand voor de server en ik deel het bedrag per maand door het aantal leden en alles wat extra betaald wordt schuift door naar volgende maand.
Band of FOK!ers Platoon:Band of FOK!ersFOK! Knoekploeg Platoon Platoon:FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelers
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Zolang er geen hardcore server is zal ik niet zo snel op de bof server komen geloof ik.
Misschien dan ook vrij nutteloos dat ik bij die groep zit zoals ik al ik een berichtje in battlelog zat.
Maar misschien dat die hardcore server nog komt?
Hmm, het platoon is vol..
Mag ik ook in de ts? jbLunatic
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
Heb net een paar potjes gespeeld, ben nu ff NCIS aan het kijken

Ik kom er zo nog een paar doen
Wat een kutserver, ik kom ff kijken zit er zo'n pussy in die VADS. Gelijk weggegaan.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
hiddit
Expect the unexpected,
kan deze ff aan OP toegevoegd worden??:
NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2
http://battlelog.battlefi(...)ok-kers-CQ-Ranked-2/admins:
Rp2009
hiddit
[ Bericht 34% gewijzigd door hiddit op 20-11-2011 22:54:24 ]
quote:
is het niet handiger om hen #4 te noemen? 2x #2 is verwarrend imo.
hiddit
Expect the unexpected,
quote:
ja is goed ik zal hem verandere
gedaan
en de nieuwe link:
http://battlelog.battlefi(...)ok-kers-CQ-Ranked-4/
Zo, weekendje niet gespeeld..
Nu wat te laat thuis, maar morgen weer eens even kijken of er een rankje bovenop kunnen plakken
..non est vivere sed valere vita est ..
Ik kan de wiki niet editten, kan iemand mij toevoegen als Naambezet?
Had gister Metro gespeeld met 64 spelers, damn wat was dat een chaos, nooit zoveel kills en multi-kills gehaald met de RPG
Civilian
Better safe than Sony
quote:
Op maandag 21 november 2011 00:30 schreef Andyy het volgende:Ik kan de wiki niet editten, kan iemand mij toevoegen als Naambezet?
Had gister Metro gespeeld met 64 spelers, damn wat was dat een chaos, nooit zoveel kills en multi-kills gehaald met de RPG

RPG noob

Vanavond ook in een vuurgevecht. We raakten elkaar af en toe, maar nadat ik even wegdook om te reloaden, gooide hij een RPG naar me. Heb daar echt zo'n schurfthekel aan!
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:
Op maandag 21 november 2011 00:51 schreef Civilian het volgende:[..]
RPG noob

Vanavond ook in een vuurgevecht. We raakten elkaar af en toe, maar nadat ik even wegdook om te reloaden, gooide hij een RPG naar me. Heb daar echt zo'n schurfthekel aan!
Meer inzicht, daarmee waren de meeste kills te halen op dat moment omdat je ze vaak niet direct kon zien
quote:
in b4 USAS NOOB!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Ik vind de balans ook goed, bijvoorbeeld de PKP Pecheng heeft veel meer stopping power dan de M249, maar wel meer terugslag want groter kaliber, wat het mikken moeilijker maakt.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Zo ik heb een zooi spookleden uit het BoF platoon geflikkerd. We zitten nog wel op 74 maar daar herken ik toch wel het grootste deel van de namen van.
Beide servers voor de zekerheid weer een herstart gegeven dus we kunnen er tegenaan. Wensen voor maprotatie welkom

Ik kan tot 12:00 de rotatie aanpassen en rebooten omdat er dan nog geen spelers op de servers zitten.
Hoeveel moet je betalen om VIP te worden Jedi?! De mijne wordt niks denk ik...