Heerlijk dat iedereen er ook intrapt.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef Falco het volgende:
Kut, ik dacht dat het een grapje was. Mijn FOK! is nu in Comic Sans
Blijkbaar heeft het dus iets met comic sans te maken, maar dat zie ik niet op de mobiele versiequote:
Dus er is niks te zien? Ik snap er geen zak meer vanquote:Op zondag 20 november 2011 21:08 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Heerlijk dat iedereen er ook intrapt.
probeer die cheat maar. Je krijgt wel een melding.quote:Op zondag 20 november 2011 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus er is niks te zien? Ik snap er geen zak meer van
quote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef datisstom het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn bij wie dit niet werkt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I used to be schizofrenic, but we're okay now.
Er gebeurt ook niksquote:Op zondag 20 november 2011 21:20 schreef datisstom het volgende:
Ik zal wel weer de enige zijn bij wie dit niet werkt..
Met die baggere font rendering van OS X zul je niet veel verschil merken.quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik ga hem gewoon eens een dag op Comic Sans laten staan.
Ik heb geen OS X? Heb gewoon een Acer-laptopje met W7 hoor.quote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Met die baggere font rendering van OS X zul je niet veel verschil merken.
Dat was dezelfde, maar van Danny moet iedereen sneeuw zien.quote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef wise het volgende:
er is nog een andere die de sneeuw in de banner stopt![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 21:21 schreef Splutje het volgende:
[..]
Er gebeurt ook niksIedeen trollt hier
doet het prima op OSX Lion hoorquote:Op zondag 20 november 2011 21:26 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Met die baggere font rendering van OS X zul je niet veel verschil merken.
Zeg maar niks, ik zag de trotsheid dat je een appelaar bent dwars door dat zinnetje van je heenkomen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:35 schreef reeybehn het volgende:
[..]
mensen die haten op apple gebruikers zonder zichzelf te onderbouwen
tja, het is veel geld. Toch maar blij dat ik hem van school krijg dan.quote:Op zondag 20 november 2011 21:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Zeg maar niks, ik zag de trotsheid dat je een appelaar bent dwars door dat zinnetje van je heenkomen.![]()
Mensen die 1500 euro voor een computer betalen die 200 kost om te maken_!
Dan heb je het verkeerd gedaan!quote:Op zondag 20 november 2011 21:40 schreef Potloodvis het volgende:
hallo bij mij is er niets gebeurd? doe eens normaal of zo![]()
![]()
kut zegquote:Op zondag 20 november 2011 21:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dan heb je het verkeerd gedaan!:D:d;;;ddd:DDD
Je adblocker uitzetten.quote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef datisstom het volgende:
Maar serieus, Chrome blokkeert pop-ups en ik kan niet quoten en spoilers openen. Hoe verhelp ik dit?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:04 schreef datisstom het volgende:
''AdBlock is deactivated.''
Heulemaal niet
Gecondoleerd man... Het zal vast een goede hond zijn geweest..quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef Deckard het volgende:
Ik heb de code gebruikt en mijn hond is totaal opengereten, alle darmen liggen hier als slingers door het huis.
Stelletje zieke figuren, dit laat ik niet ongemerkt voorbij gaan. We zullen zien of jullie in een strafzaak nog zo zullen lachen.
Jezus, dat krijg je nooit meer uit je vloerbedekking.quote:Op maandag 21 november 2011 12:59 schreef Deckard het volgende:
Ik heb de code gebruikt en mijn hond is totaal opengereten, alle darmen liggen hier als slingers door het huis.
Stelletje zieke figuren, dit laat ik niet ongemerkt voorbij gaan. We zullen zien of jullie in een strafzaak nog zo zullen lachen.
Ik hoop voor hem dat de darm nog wel een geheel is inderdaad...quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jezus, dat krijg je nooit meer uit je vloerbedekking.
Ik durf het niet in te voeren, dadelijk is het echt gek.quote:Op maandag 21 november 2011 13:17 schreef RickoKun het volgende:
Dit is nep hoor lurkers iedereen die zegt zo vanneuh: VET T WERKT is aan het liegen. Gore kut trollen jullie allemaal bah
quote:Op maandag 21 november 2011 13:04 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Gecondoleerd man... Het zal vast een goede honT zijn geweest..
Probeer het met firefoxquote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef DutchSpike het volgende:
Het werkt niet bij mij?
Internet Explorer 8
Windows 7 64bit
Met cheat:quote:Op maandag 21 november 2011 14:27 schreef Vulcanic het volgende:
Om het weer terug te zetten, ga naar settings. Zoek op "comic sans" in het overige tabblad.
Die sneeuw kun je sinds deze winter uitzetten in je Fok!Forum-instellingen.quote:Op zondag 20 november 2011 21:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat was dezelfde, maar van Danny moet iedereen sneeuw zien.
ah, gelukkig, dank uquote:Op zondag 20 november 2011 21:46 schreef zoefschildpad het volgende:
nog een keer invoeren, maar pas nadat je naar een andere pagina bent gegaan
wat klikken man mongooltje?quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef ouderejongere het volgende:
en bedankt hè? Hoe kom ik hier nou weer van af? Ik klikte voor de grap, maar het is dus echt
heb je JavaScript gedeactiveerd?quote:Op zondag 20 november 2011 22:00 schreef datisstom het volgende:
Maar serieus, Chrome blokkeert pop-ups en ik kan niet quoten en spoilers openen. Hoe verhelp ik dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |