abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 november 2011 @ 23:15:59 #76
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104949904
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Welke Burton boots adviseren jullie?

Mijn Salomons passen niet lekker in mijn Burton Custom bindingen, er zit ruimte aan de zijkant. Dus zei mijn leraar dat ik beter Burton schoenen had kunnen nemen. Nu zit ik een beetje te kijken naar Burton schoenen en ik vind de Moto wel vet:

[ afbeelding ]
De Moto is volgens mij erg slap.
Daarnaast moet je Burton schoenen maar eens goed testen. Als je Salomons echt heel lekker zitten kun je beter een ander setje bindingen kopen dan Burton schoenen want die hebben een totaal andere fit.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 november 2011 @ 23:18:25 #77
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104950021
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef Wild_Snake het volgende:

[..]

Ik herken het wel een beetje. Ik 'ken' snowboarden al jaren en toen ik het net leerde kennen waren de leraren echt allemaal gozers die heel normaal deden (maar daardoor gewoon cool). Tegenwoordig zie je steeds meer leraren die alleen maar de dames aan het imponeren zijn en niet echt meer met lesgeven.

Ik denk wel dat het sterk per gebied scheelt. En misschien ook wel per land (toelatingseisen voor een school om docent te worden etc.)
En ook aan de school denk ik.
Bij ons wordt iedereen ook wel een beetje met zijn voetjes op de grond gehouden. Sowieso is de baas en de harde kern echt old school die-hard. Dan ga je daar vanzelf ook een beetje in mee als jonge leraar denk ik.
Ik kan me bijvoorbeeld niet herinneren dat er een snowboardleraar bij ons was die dagelijks de kroeg in ging. Misschien 1 of 2 die er maar een paar weekjes waren, maar seizoensarbeiders echt niet.

Ik zie het bij skiers soms wel heel erg trouwens, maar ja dat zijn skiers :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  FOK!fotograaf maandag 28 november 2011 @ 23:18:32 #78
159915 -Menn0-
MNO
pi_104950030
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

De Moto is volgens mij erg slap.
Daarnaast moet je Burton schoenen maar eens goed testen. Als je Salomons echt heel lekker zitten kun je beter een ander setje bindingen kopen dan Burton schoenen want die hebben een totaal andere fit.
Ik vind ze niet super lekker zitten ofzo, heb ze op aanraden van de verkoper genomen. Dat was de enigste reden dat ik de Salomons genomen heb. Binnenkort maar eens gaan testen dan :)
,,/
  maandag 28 november 2011 @ 23:19:28 #79
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104950082
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:19 schreef -Menn0- het volgende:
Toen ik zei dat ik m'n licentie ging halen waren 6 van de 10 reacties: ooooow om meiden mee te versieren op wintersport :')

Dus ik snap wat je bedoelt, het imago is er wel van leraren die popiejopie zijn maar ja dat heb je met alles wel.
Standaard opmerking inderdaad. En na je seizoen vragen ze gelijk hoeveel vrouwen je hebt gescoord :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 28 november 2011 @ 23:22:24 #80
324038 kupsani
every day is good day!
pi_104950209
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ik vind ze niet super lekker zitten ofzo, heb ze op aanraden van de verkoper genomen. Dat was de enigste reden dat ik de Salomons genomen heb. Binnenkort maar eens gaan testen dan :)
Ja precies, gewoon je plank meenemen en een AANTAL schoenen passen. En dan je keuze maken. Ik heb zelf de burton hail boots en die zitten echt zalig!!
Succes..
I live for snowboarding!!!
  dinsdag 29 november 2011 @ 00:36:46 #81
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104953387
Ik herken dat popiejopie leraren gedoe ook helemaal niet. Afgelopen jaar was dan wel mijn eerste keer een heel seizoen en lesgeven want voorheen ging ik gewoon 2 maanden op vakantie maar ik ga al jaren met een hoop leraren om [zowel ski als snowboard] en dat zijn juist allemaal mensen die het doen omdat het de leukste manier is om veel tijd in de sneeuw te zijn.

Ik vind lesgeven ook gewoon leuk, kan naast werken nog zo'n 3 uur boarden, heb een dag per week vrij en het is sowieso maar een deel van de tijd echt druk natuurlijk.

En ik vind een biertje of borrel boven op de berg aan het eind van de dag, met zn allen in de garage waxen [appartement in lerarenhuis], samen trainen en verder leren, etc, er ook bij horen O+

Over boots trouwens, dat is volgens mij heel persoonlijk. Ik heb zelf goeie ervaring met Nitro en ThirtyTwo en slechte ervaring met Burton maar als je boots niet goed in de bindingen passen schiet het natuurlijk ook niet op. Ik denk aan de binding meenemen bij het passen en gewoon proberen.
an urge to help mankind overcomes me
pi_104956979
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2011 23:22 schreef kupsani het volgende:

[..]

Ja precies, gewoon je plank meenemen en een AANTAL schoenen passen. En dan je keuze maken. Ik heb zelf de burton hail boots en die zitten echt zalig!!
Succes..
Dat dus!
Eerst de schoen en dan pas de binding kiezen. En de schoen langere tijd aan houden, het kost wat tijd om de beste schoen te vinden maar dat doe je niet zo heel vaak.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 23:19 schreef Komakie het volgende:

[..]

Standaard opmerking inderdaad. En na je seizoen vragen ze gelijk hoeveel vrouwen je hebt gescoord :')
Programma's als dat snowmagazine helpen daar ook niet echt aan mee, elke keer als ze met een jong persoon aan het skiën of aan het boarden zijn vragen ze dat.. Niet zo direct, maar het komt op hetzelfde neer.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:17:38 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104957150
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:36 schreef saaw het volgende:
Ik herken dat popiejopie leraren gedoe ook helemaal niet. Afgelopen jaar was dan wel mijn eerste keer een heel seizoen en lesgeven want voorheen ging ik gewoon 2 maanden op vakantie maar ik ga al jaren met een hoop leraren om [zowel ski als snowboard] en dat zijn juist allemaal mensen die het doen omdat het de leukste manier is om veel tijd in de sneeuw te zijn.

Ik vind lesgeven ook gewoon leuk, kan naast werken nog zo'n 3 uur boarden, heb een dag per week vrij en het is sowieso maar een deel van de tijd echt druk natuurlijk.

En ik vind een biertje of borrel boven op de berg aan het eind van de dag, met zn allen in de garage waxen [appartement in lerarenhuis], samen trainen en verder leren, etc, er ook bij horen O+

Over boots trouwens, dat is volgens mij heel persoonlijk. Ik heb zelf goeie ervaring met Nitro en ThirtyTwo en slechte ervaring met Burton maar als je boots niet goed in de bindingen passen schiet het natuurlijk ook niet op. Ik denk aan de binding meenemen bij het passen en gewoon proberen.
Misschien zijn we zelf dan wel popiejopie leraren :P

Ik heb meestal nog wel iets meer vrij. Behalve in het hoofdseizoen. Meestal minimaal 2 dagen in de week. Zeker in het laagseizoen zijn er genoeg vrije dagen. Meestal heb ik dan groepjes van maar 3 dagen ofzo. Vaak dan van die gasten die eigenlijk alleen voor het zuipen komen en dan toch maar 3 dagen les nemen omdat ze niets kunnen. Dan zit er meestal nog wel 1 of 2 dagen prive bij. Of als ik privateer ben (de hele week alleen prive les geven) dan is het helemaal onvoorspelbaar. Kan best dat ik op maandag de hele dag vrij ben, maar op vrijdag de hele dag moet werken.

Voor mij is het sowieso niet zo erg. Als er een hoge freeride groep is krijg ik die bijna altijd. Dus dat betekent gewoon lekker snowboarden en ondertussen een beetje aanwijzingen geven. Vaak niet eens meer echt veel oefeningen doen, maar meer mensen tussendoor apart van de groep wat aanwijzingen geven. Kun je lekker door knallen en geef je toch opdrachten aan je leerlingen mee :)

Wat schoenen betreft, ik weet niet precies hoe het met ThirtyTwo zit, maar ik weet wel dat als je Burton lekker vind zitten Nitro helemaal ruk is aangezien die dan veel te smal zijn. Daarnaast passen ze niet echt lekker in Burton bindingen, omdat ze smaller zijn.

Over het algemeen is de regel dat je zo veel mogelijk dezelfde merken hebt wat schoenen en bindingen betreft. Dus met Burton schoenen heb je Burton bindingen, Nitro schoenen betekent Nitro (Raiden) bindingen , Nordface schoenen betekent Drake bindingen en Flow bindingen betekent Flow schoenen. Past gewoon het beste.
Algemene merken als Union werken op de meeste bindingen redelijk goed, maar Burton (of een vergelijkbaar brede schoen) werkt eigenlijk het beste. Ze zijn er op gemaakt om elke schoen goed te ondersteunen, maar wat breedte betreft blijf je toch een beetje schipperen.

Dat een verkoper je Salomon aanprijst vind ik echt slecht als ze niet zo lekker zitten. Bijna elk merk heeft goede schoenen, het is gewoon een kwestie van wat zit het lekkerst.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:35:19 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104957515
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:07 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Dat dus!
Eerst de schoen en dan pas de binding kiezen. En de schoen langere tijd aan houden, het kost wat tijd om de beste schoen te vinden maar dat doe je niet zo heel vaak.

[..]

Programma's als dat snowmagazine helpen daar ook niet echt aan mee, elke keer als ze met een jong persoon aan het skiën of aan het boarden zijn vragen ze dat.. Niet zo direct, maar het komt op hetzelfde neer.
Daarnaast nemen ze ook zo vaak iemand mee die echt zo'n slecht voorbeeld is voor een leraar. Ik heb het nog niet gezien dat ze een snowboardleraar gebruikten, maar zoals in Gerlos die jongen. Dat is gewoon een gast die voor de sensatie gaat. Die zegt gerust dat hij elke week een ander heeft terwijl ik echt weet hoe het in elkaar zit :P

Ik weet nog dat de smaakpolitie een keer bij ons langs kwam. De toiletdeur was tegenover de voordeur. Staat hij doodleuk te vertellen dat als ze een avondje apres ski hebben gedaan en ze moeten kotsen ze zo door kunnen lopen. Terwijl dat in het hele seizoen nog nooit gebeurd is |:(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_104957761
Ik zelf heb thirty two, zijn voornamelijk mensen met een brede voet. Maar dacht de er nu ook modellen zijn die bij smalle met hoge wreef passen.

Burton schoenen ben ik nooit echt dol op geweest, in tegenstelling tot salomons! dat zijn heerlijke boots.

Wat komakie zegt, wissel desnoods van binding. Verkoop je je burton aan die skileraren die er toch allemaal fan van zijn en koop zelf paar dikke drake's of ride's of rome's.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  dinsdag 29 november 2011 @ 09:53:00 #86
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_104957949
ik heb salomons, altijd al gehad. Vorig jaar 32 en burton geprobeerd maar dat zat niet echt lekker. Enige nadeel is dat ik achteraf wat de slappe schoenen heb gekocht, dus volgende paar wordt weer een stukje stijver :)
  FOK!fotograaf dinsdag 29 november 2011 @ 11:43:28 #87
159915 -Menn0-
MNO
pi_104961127
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:07 schreef MarcoD het volgende:

[..]

Dat dus!
Eerst de schoen en dan pas de binding kiezen. En de schoen langere tijd aan houden, het kost wat tijd om de beste schoen te vinden maar dat doe je niet zo heel vaak.

Ik heb ook eerst de schoen uitgezocht. Toen zei ik wat zou een board kosten blabla. Toen liet hij die Sherlock zien met Custom bindingen en was ik verkocht! Ik ging er gewoon vanuit dat ze er op zouden passen. En natuurlijk ze passen ook wel maar niet zoals het hoort zeg maar.

Was de eerste keer dat ik eigen snowboard spullen kocht en had er dus eigenlijk totaal geen verstand van. Ben puur op het advies van die verkoper afgegaan, wel erbij gezegd dat ik Anwarter wilde gaan halen in de toekomst enz.

Ik heb het ook bij de winkel aangekaart en ze gaan kijken wat ze kunnen. Door mijn opleiding koop ik zo veel spullen bij ze dat me inmiddels wel kennen en bereid zijn om te helpen. Dus het komt ook wel goed :)

Plus het feit dat die Salomons na 3 weken al kapot waren. Het plastic gedeelte waar de veters doorheen gaan liet opeens los vorige week in Snowworld :? Schoenen van 200 euro :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Over het algemeen is de regel dat je zo veel mogelijk dezelfde merken hebt wat schoenen en bindingen betreft. Dus met Burton schoenen heb je Burton bindingen, Nitro schoenen betekent Nitro (Raiden) bindingen , Nordface schoenen betekent Drake bindingen en Flow bindingen betekent Flow schoenen. Past gewoon het beste.
Algemene merken als Union werken op de meeste bindingen redelijk goed, maar Burton (of een vergelijkbaar brede schoen) werkt eigenlijk het beste. Ze zijn er op gemaakt om elke schoen goed te ondersteunen, maar wat breedte betreft blijf je toch een beetje schipperen.

Dit werd mij dus ook verteld tijdens de opleiding. Raar dat de verkoper het even vergeten was ofzo...
,,/
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:29:08 #88
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104962728
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:17 schreef Komakie het volgende:
Misschien zijn we zelf dan wel popiejopie leraren :P
:D Ja wie weet, al heb ik niet al teveel wijven gescoord ;)

Nitro boots zijn smal inderdaad maar passen onverwachts prima in mijn Burton bindingen, en ThirtyTwo heren schoenen vallen ruim terwijl de dames modellen ook weer smal zijn. Gelukkig voor mij, want ik heb hele smalle voeten en schoof altijd heen en weer in mn eerste schoenen, hoe irritant!

Oh ja Snowmagazine was afgelopen uitzending in Zell, was wel leuk om te zien al vond ik dat ze een heel vaag beeld van het gebied gaven. En die skileraren had ik nog nooit gezien, terwijl ik de meeste toch wel ken.

Hadden jullie die foto's van Whistler gezien trouwens? Kan ze nu even niet terugvinden maar kijk zo nog wel verder. [edit] gevonden!



Residual snowpack from last season, heavy snowfall over the last 2 weeks and high winds in the alpine have created challenging avalanche conditions. The above photos are of a controlled avalanche that occurred in Harmony Zone on Whistler Mountain. This area is currently outside Whistler Blackcomb's Temporary Ski Area Boundary. It was intentionally triggered by Whistler Blackcomb ski patrol as they conducted avalanche control with explosives.

[ Bericht 15% gewijzigd door saaw op 29-11-2011 13:14:00 ]
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 29 november 2011 @ 13:37:28 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104965160
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef saaw het volgende:

[..]

:D Ja wie weet, al heb ik niet al teveel wijven gescoord ;)

Nitro boots zijn smal inderdaad maar passen onverwachts prima in mijn Burton bindingen, en ThirtyTwo heren schoenen vallen ruim terwijl de dames modellen ook weer smal zijn. Gelukkig voor mij, want ik heb hele smalle voeten en schoof altijd heen en weer in mn eerste schoenen, hoe irritant!

Oh ja Snowmagazine was afgelopen uitzending in Zell, was wel leuk om te zien al vond ik dat ze een heel vaag beeld van het gebied gaven. En die skileraren had ik nog nooit gezien, terwijl ik de meeste toch wel ken.

Hadden jullie die foto's van Whistler gezien trouwens? Kan ze nu even niet terugvinden maar kijk zo nog wel verder. [edit] gevonden!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Residual snowpack from last season, heavy snowfall over the last 2 weeks and high winds in the alpine have created challenging avalanche conditions. The above photos are of a controlled avalanche that occurred in Harmony Zone on Whistler Mountain. This area is currently outside Whistler Blackcomb's Temporary Ski Area Boundary. It was intentionally triggered by Whistler Blackcomb ski patrol as they conducted avalanche control with explosives.
Eigenlijk wil ik dit helemaal niet weten... :{
Maar komend weekend zou het gaan sneeuwen, dus hopelijk gaat het los :)

Ok ik geef toe dat er in mijn eerste 2 seizoenen nog best wel eens wat gebeurde. Toen had ik niet een vriendin en dus was het iets meer lang leve de lol, maar ik stond s'ochtends vroeg altijd wel weer op mijn boardje :)
Daarnaast was het bij ons altijd zo dat er meer onderling met leraren en andere seizoensarbeiders gebeurde dan met vakantiegangers. :P

Sinds ik een vriendin heb kom ik nog maar heel weinig in de kroeg. Als ik in de 3 weken straks 2 keer in een discotheek kom is het al heel wat. In de apres ski kom ik al sowieso niet. Vroeger ook al niet.
Voordeel is wel dat mijn vriendin als skilerares meer moet werken dan ik en aangezien ze dus altijd vroeg uit haar bed moet ben ik ook genoodzaakt om vroeg op te staan. Iets wat de snowboarduren alleen maar meer ten goede komt. In mijn laatste seizoen was ik op mijn vrije dagen ook standaard om 9:00 boven :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 29 november 2011 @ 14:31:10 #90
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_104966732
Stond vanmiddag op een indoorbaan en merk dat bochten nemen aan de teenkant niet meer zo soepel ging. Leun teveel op mijn achterste been denk ik. Zijn hier truukjes voor of is het enkel het gevoel weer krijgen? Het gaat om zo'n rolbaan. Heb hiervoor alleen maar in de sneeuw gestaan, was wel even wennen.



[ Bericht 3% gewijzigd door Crimyclown op 29-11-2011 14:39:24 ]
Anonieme tievesclown
pi_104967635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:31 schreef Crimyclown het volgende:
Stond vanmiddag op een indoorbaan en merk dat bochten nemen aan de teenkant niet meer zo soepel ging. Leun teveel op mijn achterste been denk ik. Zijn hier truukjes voor of is het enkel het gevoel weer krijgen? Het gaat om zo'n rolbaan. Heb hiervoor alleen maar in de sneeuw gestaan, was wel even wennen.

[ afbeelding ]
Kwam deze toevallig tegen op een ander forum!

17.99 inclusief materiaal voor indoor boarden in botrop.

http://www.groupon.nl/deals/travel/alpin-center-bottrop/1836418
W0ei ?
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:02:18 #92
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_104967780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:58 schreef M3rcury het volgende:

[..]

Kwam deze toevallig tegen op een ander forum!

17.99 inclusief materiaal voor indoor boarden in botrop.

http://www.groupon.nl/deals/travel/alpin-center-bottrop/1836418
Bottrop is hier vlakbij. Dank.
Anonieme tievesclown
  dinsdag 29 november 2011 @ 15:33:54 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104968994
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 14:31 schreef Crimyclown het volgende:
Stond vanmiddag op een indoorbaan en merk dat bochten nemen aan de teenkant niet meer zo soepel ging. Leun teveel op mijn achterste been denk ik. Zijn hier truukjes voor of is het enkel het gevoel weer krijgen? Het gaat om zo'n rolbaan. Heb hiervoor alleen maar in de sneeuw gestaan, was wel even wennen.

[ afbeelding ]
Op een rolband is in het begin altijd ruk.
Maar als je bij het ingaan van de bocht je voorste hand op je voorste knie legt draai je al wat makkelijker en gaat je gewicht vanzelf op je voorste been :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_104969008
Ja Bottrop, wat vinden we er van? Ik heb ook nog zon bon liggen, maar sprak een maat van me en die zegt ik ga er nog nie heen al kreeg ik 17.99. Weinig te doen qua funpark, schansen, en de liften zouden erg lang duren?

Zit te denken om mijn kaartje gewoon weg te geven aan een maat. Had em in eerst instantie gekocht om te kijken of boarden iets voor mij is, nja, dat weet ik intussen dus al wel :P
pi_104971441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 15:34 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja Bottrop, wat vinden we er van? Ik heb ook nog zon bon liggen, maar sprak een maat van me en die zegt ik ga er nog nie heen al kreeg ik 17.99. Weinig te doen qua funpark, schansen, en de liften zouden erg lang duren?

Zit te denken om mijn kaartje gewoon weg te geven aan een maat. Had em in eerst instantie gekocht om te kijken of boarden iets voor mij is, nja, dat weet ik intussen dus al wel :P
Bottrop, daar ging ik eerst altijd heen. De baan is goed lang, maar (bijna) geen freestyle mogelijkheden, crack sneeuw en die lift duurt inderdaad een halve week. Maar, de prijs is in vergelijking met andere hallen heul erg cheap!
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_104973398
Wie gaat er deze week mee naar Spaarnwoude?
Tussen dromen en doen staat slechts het woord 'en'
pi_104992978
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 17:24 schreef matthisl het volgende:
Wie gaat er deze week mee naar Spaarnwoude?
Wat is daar dan?
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
  woensdag 30 november 2011 @ 00:35:29 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104994412
Om even de moed er in te houden :D

http://www.wetter.at/wett(...)rlos-zillertal-arena

Bij ons gaat het in ieder geval de goede kant op :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 30 november 2011 @ 00:42:41 #99
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_104994574
yayy van het weekend sneeuw inderdaad, ook in Zell, al is het weinig.
an urge to help mankind overcomes me
pi_104997382
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 00:35 schreef Komakie het volgende:
Om even de moed er in te houden :D

http://www.wetter.at/wett(...)rlos-zillertal-arena

Bij ons gaat het in ieder geval de goede kant op :P
Valtho moet sneeuw krijgen -O-
ipv vrijdag veel staat er een beetje sneeuw voor zondag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')