Nice, dat lijkt me erg lekker dat je het eerder over mag doenquote:Op vrijdag 25 november 2011 14:48 schreef -Menn0- het volgende:
Nou doe mij maar een week sneeuw! Laatste 4 keer alleen maar zon gehad, worden de pistes alleen maar hard van.
Mag waarschijnlijk 19 dec m'n carven herkansen!
Hij bedoeld s'avonds. Dan issie s'ochtends weer nuchterquote:Op zaterdag 26 november 2011 17:53 schreef MarcoD het volgende:
Waarom tik je dan een cola of 8 naar binnen? kost toch weer tijd?
Ik kan ook niet wachten totdat ik mijn gopro in de buitensneeuw kan testen! Mijn 32gig kaartje is vande week binnen gekomen en de 2e accu is onderweg!quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:06 schreef -Menn0- het volgende:
Thanks allen! Ja hoop wel dat in december mag ipv Februari, dat komt met school ook echt totaal niet uit!
EN dan kan ik lekker m'n GoPro testen over een maand
Dat snap ik dat ie die 's avonds wegtikt, maar als ik dat zou doen wordt ik alleen maar midden in de nacht wakker omdat ik naar de wc moet niet dat ik er nou nuchter van wordt, dat gebeurt toch wel. Misschien dat het een beetje tegen nadorst helpt?quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:07 schreef kupsani het volgende:
[..]
Hij bedoeld s'avonds. Dan issie s'ochtends weer nuchter
Watje. Als een echte seizoenier ga je natuurlijk door tot de late uurtjes en ben je er gewoon weer bij als de eerste lift gaat. Het is niet voor niets "First Chair, Last Call"quote:Op zaterdag 26 november 2011 14:44 schreef rooneyelst het volgende:
Is altijd leuk als het gaat dumpen zo rond 2200 en je je bier neerzet en snel een cola of 8 achterover tikt om vervolgens weg te gaan uit de bar/sicotheek..kijkt iedereen je aan van `wat gaat die doen`
Om vervolgens om 0800 het app. uit te rennen naar de eerste lift..Wel natuurlijk het hele appartement wakker gemaakt omdat je je eigen lunch meeneemt de berg op..
Oh oh wat mis ik het seizoeners-leven..
Ik vind juist het sfeertje onder de snowboardleraren met elkaar heerlijk. Daarnaast heb je genoeg tijd om vrij te snowboarden. Tenminste, ik heb dat altijd wel gehad.quote:Op maandag 28 november 2011 11:38 schreef KneusTeun het volgende:
Ik zou eerder ander werk in de bergen doen dan lesgeven.
Beter werk je s'avonds zodat je overdag zelf lekker kan boarden.
Plus dat als je als beginnende leraar vaak van die kut kinderen krijgt, in de les en als collega's
Maar als je al langere tijd lesgeeft en je hebt een leuke groep is dat zeker waar.quote:Op maandag 28 november 2011 12:54 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind juist het sfeertje onder de snowboardleraren met elkaar heerlijk. Daarnaast heb je genoeg tijd om vrij te snowboarden. Tenminste, ik heb dat altijd wel gehad.
Je hebt met je collega's sowieso altijd een gezamelijke interesse waardoor je altijd ook hetzelfde doel hebt. Een goeie tijd hebben met veel snowboarden. Als je bijvoorbeeld in een kroeg werkt is het altijd maar afwachten of je een paar mensen hebt die ook graag veel boarden.
Dat van die kinderen is misschien wel zo, hoewel het ook van de school afhankelijk is.
ik zou echt niet wat anders willen doen
Ik moet eerlijk zeggen dat het type leraren wat jij bedoelt bij ons zo goed als allemaal skiers zijn en geen snowboarders. Je ziet bij ons ook dat van alle scholen de snowboarders met elkaar om gaan en de skiers alleen bij de eigen school blijven.quote:Op maandag 28 november 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Maar als je al langere tijd lesgeeft en je hebt een leuke groep is dat zeker waar.
Maar ik kots op al die hipster snowboard leraren die de hele dag hip lopen te doen, maar zelf amper kunnen boarden.
Maar denk toch dat er een verschil zit tussen de leraren die echt love voor de sport hebben en die hippe meestal de wat jongere lui die de hele dag modeshows lopen. (zit me haar nog wel goed op de pistes types)
Edit:
En als je in een kroeg of hotel of feriendorf werkt en je board leer je snel genoeg mensen kennen met dezelfde passie.
Diegene die ik ken zijn voornamelijk snowboarders.quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat het type leraren wat jij bedoelt bij ons zo goed als allemaal skiers zijn en geen snowboarders. Je ziet bij ons ook dat van alle scholen de snowboarders met elkaar om gaan en de skiers alleen bij de eigen school blijven.
Je hebt altijd de betere leraren natuurlijk. Iemand die al 5 jaar les geeft is meestal een betere boarder dan iemand die er voor het eerst komt. Daarnaast heb je goede spullen nodig dus tja, modeshow is het al snel
Je leert absoluut mensen kennen, maar het is toch anders
Best apart, want bij ons heb je dat eigenlijk helemaal niet. Tenminste, ik herken het helemaal nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Diegene die ik ken zijn voornamelijk snowboarders.
Van die mensen die op hun 18e van papa en mama alles krijgen en dan les gaan geven om een seizoen "het mannetje te zijn" grote verhalen en ondertussen meer in de kroeg dan op de piste, en 0,0 skill.
Maar goed ieder zo zijn beeld.
Voor mij dit jaar geen sport meer
Ik herken het wel een beetje. Ik 'ken' snowboarden al jaren en toen ik het net leerde kennen waren de leraren echt allemaal gozers die heel normaal deden (maar daardoor gewoon cool). Tegenwoordig zie je steeds meer leraren die alleen maar de dames aan het imponeren zijn en niet echt meer met lesgeven.quote:Op maandag 28 november 2011 19:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Best apart, want bij ons heb je dat eigenlijk helemaal niet. Tenminste, ik herken het helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |