Ik denk dat Borsato het overlaat aan zijn management...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof Marco Borsato echt 7 dagen van de week die mensen coacht. Het is tv.
Waar zegt hij dat dan? Reken er maar op dat hij zzich met zijn kandidaten bemoeit, want als hij niets doet gaat dat in het nieuws komen. Maar ja, zo ver denken fokkers niet he. Echt weer FOK hoor, om te roepen dat alles nep is enz enz. Want wat willen we graag geloven dat bekende mensen klootzakken zijn, zodat we weer iets meer tevreden kunnen zijn over onszelf en ons eigen miezerige leventje. Grow up!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:36 schreef BasEnAad het volgende:
Alsof Marco Borsato echt 7 dagen van de week die mensen coacht. Het is tv.
Jij moet niet zo veel vermoeden, want dat heb je de intelligentie niet voor. Laat het denken maar aan mensen over die wel een beetje verstand hebben. Dus gewoon lezen wat iemand als ik schrijf en dat dan gewoon aannemen. Dat raad ik iemand als jij aan. Is echt het beste voor je.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Luister jij toevallig alleen naar dezelfde radiostations?
Ik vermoed dat JIJ degene bent die niets van muziek begrijpt en daarom karaktermoord pleegt op een willekeurig iemand...
Jij bent zo vervelend. Overal je mening opdringen, mensen geen ruimte gunnenquote:Op woensdag 30 november 2011 02:36 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel vermoeden, want dat heb je de intelligentie niet voor. Laat het denken maar aan mensen over die wel een beetje verstand hebben. Dus gewoon lezen wat iemand als ik schrijf en dat dan gewoon aannemen. Dat raad ik iemand als jij aan. Is echt het beste voor je.
Beetje triest volkje hier, dus dit topic gaat even uit mijn active topics. Hoef ik die onzin reactie van jullie ook niet meer te lezen. Dus vermaak je nog even hier. I'm gone
Ben jij de neef van Alex Loekasjenko? Repressief reageren tegen mensen die het niet met je eens zijn?quote:Op woensdag 30 november 2011 02:36 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Jij moet niet zo veel vermoeden, want dat heb je de intelligentie niet voor. Laat het denken maar aan mensen over die wel een beetje verstand hebben. Dus gewoon lezen wat iemand als ik schrijf en dat dan gewoon aannemen. Dat raad ik iemand als jij aan. Is echt het beste voor je.
Ach, er zal sowieso geen enkel nummer instaan dat echt ķedereen leuk vindt.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:08 schreef mash_ het volgende:
Ik vind Child in time maar een kut nummer
Klopt. maar bij veel nummers die hoog staan die ik niet leuk vind kan ik me er nog iets bijvoorstellen. Maar bij dat nummer nietquote:Op woensdag 30 november 2011 10:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach, er zal sowieso geen enkel nummer instaan dat echt ķedereen leuk vindt.
Grow zelf up, naievelingquote:Op woensdag 30 november 2011 02:35 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat dan? Reken er maar op dat hij zzich met zijn kandidaten bemoeit, want als hij niets doet gaat dat in het nieuws komen. Maar ja, zo ver denken fokkers niet he. Echt weer FOK hoor, om te roepen dat alles nep is enz enz. Want wat willen we graag geloven dat bekende mensen klootzakken zijn, zodat we weer iets meer tevreden kunnen zijn over onszelf en ons eigen miezerige leventje. Grow up!!!!!!!!!
Koop een touw...quote:Op woensdag 30 november 2011 02:35 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat dan? Reken er maar op dat hij zzich met zijn kandidaten bemoeit, want als hij niets doet gaat dat in het nieuws komen. Maar ja, zo ver denken fokkers niet he. Echt weer FOK hoor, om te roepen dat alles nep is enz enz. Want wat willen we graag geloven dat bekende mensen klootzakken zijn, zodat we weer iets meer tevreden kunnen zijn over onszelf en ons eigen miezerige leventje. Grow up!!!!!!!!!
Ooit gehoord van contracten waar de kandidaten zich aan moeten houden? Hij zal zich vast wel bemoeien met de kandidaten, maar het actieve doen laat hij aan zijn underlings over hoor. Beetje naļef om te denken dat het er anders aan toe gaat in dat wereldje.quote:Op woensdag 30 november 2011 02:35 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Dat heet 'emotie'.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
Klopt. maar bij veel nummers die hoog staan die ik niet leuk vind kan ik me er nog iets bijvoorstellen. Maar bij dat nummer nietMet dat katten gejank in het midden..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Ooo-ooo-ooo-ooo..
Aaa-aaa-aaa..
Oh, I wanna hear you sing..
Aaa-aaa-aaa..
Oaoh..
AAA-AAA-AAA!!
AAA-AAA-AAA!!
Dat
|
Forum Opties | |
---|---|