quote:Stem nu!
Radiohead - Paranoid android
Stretch - Why did you do it
Marvin Gaye - What's going on
Otis Redding - I've been loving you too long
Beatles - A day in the life
Beach Boys - God only knows
The Band - The weight
James Taylor - Fire and rain
Dit zijn de vrije keuzes
Aretha Franklin - I Never Loved A Man (The Way I Love You)
Blur - Country House
Nick Drake - Northern Sky
Blissquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
Zelfs Muse - The resistance staat er niet tussen. En dat is een van de weinige Muse nummers die ik wel leuk vind.
quote:Op zondag 20 november 2011 21:23 schreef female81 het volgende:
Tja, ik blíjf voor deze gaan, denkend aan wat eventueel nog op die zender zou kunnen passen:
Wij vallen een lijst aan die namens ons meent te spreken in plaats van namens conservatieve ouwe mannetjes die menen dat hun muziek superieus aan alles is,quote:Op maandag 21 november 2011 18:29 schreef Quisho het volgende:
Waar denk je nou dat de meeste Radio 2 luisteraars naar luisteren? Die zijn degene die stemmen. Als je van Jazz houd heeft ook een top 250 ofzoiets, ga je toch daar naar luisteren?
Ik heb gestemd op mijn favorieten, ze stonden allemaal al in de A tot Z lijst![]()
Kuttopic en onterechte klacht omdat je geen smaak hebt enzo
Ik vrees dat daar alleen maar obscure metalplaten in voor gaan komen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:45 schreef ranja het volgende:
Vergeet niet op Dé lijst zonder voorkeuzelijst te stemmen
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2
als er alleen metalheads stemmen wel jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:47 schreef MAHL het volgende:
Ik vrees dat daar alleen maar obscure metalplaten in voor gaan komen.
Dat slaat dan ook weer nergens op. Maar er horen gewoon nummers van een ik noem maar wat Bon Iver ofzo in te staan als het echt zo nodig 'de lijst der lijsten' moet worden genoemd..quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel 'vrije' stemmen moet je hebben om in de top 2000 te komen?
Anders met FOK! proberen die lijst te verneuken en Zanger Rinus ofzo erin krijgen?
Tsja, zij lokken het zelf uit. Dan maar de lijst 'kapot' maken.quote:Op maandag 21 november 2011 23:14 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat slaat dan ook weer nergens op. Maar er horen gewoon nummers van een ik noem maar wat Bon Iver ofzo in te staan als het echt zo nodig 'de lijst der lijsten' moet worden genoemd..
Dit houden ze tegen en daar komen ze ook eerlijk voor uit.quote:Op maandag 21 november 2011 22:16 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel 'vrije' stemmen moet je hebben om in de top 2000 te komen?
Anders met FOK! proberen die lijst te verneuken en Zanger Rinus ofzo erin krijgen?
quote:
Nee, niet 'kapot maken'. Natuurlijk wordt de lijst geredactioneerd en houden ze als er een troll-actie komt ellende als Zanger Rinus tegen.quote:Op maandag 21 november 2011 23:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tsja, zij lokken het zelf uit. Dan maar de lijst 'kapot' maken.
Die media-aandacht die je aanstipt, daar is wel wat voor te zeggen, ook al zou de plaat het niet halen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:44 schreef MAHL het volgende:
Kans is groot dat er, ondanks dat Insomnia genoeg stemmen krijgt voor een notering, het er toch uitgefilterd wordt. Maakt dat het een kansloze actie? Misschien, maar ik ben dan van plan om een mailtje te schrijven en de eventuele respons online te zetten. Kan nog een leuke media-actie opleveren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |