Datquote:Op zondag 20 november 2011 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
De mist daalt hier ook gestaag neer....
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
straks worden jullie allemaal opgegeten door een reuzenoctopusbeest
Grote kans jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
straks worden jullie allemaal opgegeten door een reuzenoctopusbeest
Uhmm er is iemand die in eerste instantie MS heeft staan en dan tussen haakjes MBquote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MB is dwyn
MS is de taartjesfee
nee, da's dan taartquote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhmm er is iemand die in eerste instantie MS heeft staan en dan tussen haakjes MBIs dat dan Dwyn?
Bwhehehe en ik help je aan die iPad hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn spaarpot staat klaar om gevuld te worden met iPadgeld
Jaaaa dat gaat ook apart iddquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe en ik help je aan die iPad hoor!
Santa is coming to town!quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna de polyblabla smartcover. Stiekem wil ik leer maar dan heb ik een gulle gever nodig
Oh das jammer!quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen niks met kerst helaasch
hier ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen niks met kerst helaasch
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Bah, voel me zo labiel als een tierelier vandaag
Mehquote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
How come?quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon, de hele toestand....quote:
Dat die teringheks dat zo kan bepalen, geeeezzquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon, de hele toestand....
We hadden plannen om in januari te gaan samenwonen dan zijn we al een half jaar verder for fucks sake... Maar dat zit er niet in. Mevrouw zal het hoogstwaarschijnlijk niet gaan accepteren dus dan ziet ie zijn zoontje niet meer. (want ik mag er niet bij zijn als hun samenzijn) Dat is dus echt onacceptabel voor hem (heel begrijpelijk natuurlijk).
Dusssssssss Puckzzzie neemt maar weer the backseat en wacht maar weer af....
Ik wordt er zo moedeloos van
En ik wordt moe van mezelf. Ik vroeg me afgelopen nacht echt serieus af of ik wel normaal ben. Alles wat ik voel, liefde, verdriet, woede alle emoties gaan bij mij in het kwadraat.
Het is zo gemeen maar je kunt niks anders dan wat je nu doetquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hadden plannen om in januari te gaan samenwonen dan zijn we al een half jaar verder for fucks sake... Maar dat zit er niet in. Mevrouw zal het hoogstwaarschijnlijk niet gaan accepteren dus dan ziet ie zijn zoontje niet meer. (want ik mag er niet bij zijn als hun samenzijn) Dat is dus echt onacceptabel voor hem (heel begrijpelijk natuurlijk).
En ik wordt moe van mezelf. Ik vroeg me afgelopen nacht echt serieus af of ik wel normaal ben. Alles wat ik voel, liefde, verdriet, woede alle emoties gaan bij mij in het kwadraat.
Ik vind dit echt zķ klote voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Baaaaahhh wat een wijf!quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Baaah vervelend puckzzzquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh men, en dan is het ook nog niet eens midden in de nacht maar gewoon een normaal tijdstip! Weet je zeker dat ze kwam om te klagen? Lekker negeren hoor.. ze komt bij jou thuis en zeker in je eigen stekkie heb je recht op je emoties en op momenten dat het niet uit komt dat zo'n takkewijf langs komt. Hoop dat je nog verder kunt genieten in je badquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
It gets better....
Ga je dan uiteindelijk na tig huilbuien maar in bad met Diana Ross clasics op de achtergrond (en ja, PC in woonkamer dus die moet iets harder) staat je achterlijke bovenbuurvrouw keihard aan te bellen. Ik had mijn kookpunt op dat moment echt bereikt dus heb na twee lange deurbelhalen de badjas aangetrokken, de deur opengegooid en geschreeuwd dat ik in bad zat. de deur ZO hard in haar gezicht dichtgegooid dat die spontaan weer openging. had ik niet door want ik was al onderweg naar de PC om die zachter te zetten. Daarna de voordeur maar dichtgedaan.
Ik zit echt op het randje hier nu....
Ik ben echt geneigd om naar boven te gaan. Ze heeft echt NOOIT last van me....1 keer eerder had ze last van mijn muziek, ook maar een paar liedjes want langer houdt ik dat zelf niet eens uit.
Maar als ik dat doe gaat het mis vrees ik.
Nou het feit dat hij niet de biologische vader is telt wel meequote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef mirannie het volgende:
Wat een klote situatie Puckzzz!!
Alleen heeft ze geen poot om op te staan. Er is geen rechter die haar gelijk gaat geven dat haar zoon niet naar zijn vader mag omdat paps gaat samenwonen met zijn nieuwe vriendin. Of zijn er nog andere omstandigheden die meetellen?
Oh jee, dan heeft ie inderdaad nul komma nul rechten. Dat maakt het wel heel erg moeilijk dan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou het feit dat hij niet de biologische vader is telt wel mee
Ik ga zo maar naar bed ofzo...genoeg drama voor vandaag
Wut een kerel zat zich af te trekken in de bus?quote:Op zondag 20 november 2011 22:10 schreef BGTes het volgende:
Pff weer een drama thuis.. En een kerel zat zich af te trekken achter me in de bus. Wegens dingen van vroeger kan ik daar echt niet tegen en ben in paniek maar naar voren gevlucht. Blij dat ik mijn vriend bij me had maar die is nu ook weer richting huis.
Ik zit als een emotioneel wrak in de trein naar huis en hoop dat dit drama snel over is.
Moest dit even kwijt.
En eenvoor puckz want die ex is een kuthoer!
Ja dat was een beetje raarquote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wut een kerel zat zich af te trekken in de bus?
Een beetje raar?quote:Op zondag 20 november 2011 22:17 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja dat was een beetje raarik hoorde gezucht en dat fapgeluid, dus ik tik
aan, en ja hoor
Nou zeg dat wel! Maar ben je daardoor van streek of was er nog iets anders voorgevallen?quote:
Dat in combinatie met het emotionele drama. Anders had ik me wss wel groot kunnen houdenquote:Op zondag 20 november 2011 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nou zeg dat wel! Maar ben je daardoor van streek of was er nog iets anders voorgevallen?
Ohh sorry ik las over het drama thuis heen. Vervelende huisgenoten?quote:Op zondag 20 november 2011 22:34 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dat in combinatie met het emotionele drama. Anders had ik me wss wel groot kunnen houden
Nee gezinsdrama. Echt een hele hoop vermoeiend gedoe met gejank en geschreeuw.quote:Op zondag 20 november 2011 22:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh sorry ik las over het drama thuis heen. Vervelende huisgenoten?snap het wel als het prive is hoor
Klinkt naarquote:Op zondag 20 november 2011 22:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee gezinsdrama. Echt een hele hoop vermoeiend gedoe met gejank en geschreeuw.
MAAR DAT IS PRIVE!!!11!EINZ!ELBE
Ben nu gelukkig in.de laatste bus naar mijn kamer (3 uur reizen -.-)
Straks lekker in mijn eigen warme bedje en After Eightquote:Op zondag 20 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Klinkt naarmaar gelukkig ben je bijna thuis
Ik ga zo lekker een koppie thee maken. En mn scones komen net uit de ovenquote:Op zondag 20 november 2011 22:52 schreef BGTes het volgende:
[..]
Straks lekker in mijn eigen warme bedje en After Eightof een colalolly!
Scoooonesquote:Op zondag 20 november 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker een koppie thee maken. En mn scones komen net uit de ovenheb geen honger, maar het ruikt wel heel lekker haha! Ik zit Scream3 te kijken, wat een baggerfilm. En ik voelde me vroeger nog wel zo stoer dat ik alle Screams helemaal in mn eentje durfde te kijken
Haha ja. En verder geen moer op tv.quote:Op zondag 20 november 2011 23:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Scoooones
En scream, tja.. Ze zijn wel vermakelijk en de schrikmomenten blijven wel leuk
Ook dat. Ik heb gelukkig seizoen 2 van Desperate Housewives op mijn pcquote:Op zondag 20 november 2011 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Haha ja. En verder geen moer op tv.
Keep in mind dat rechters áltijd uitgaan van wat het beste is voor het kind en dat daar complexe regels voor zijn, een kind dat lijdt onder het niet meer zien van een (stief)ouder wordt ķķk benadeeld als er geen omgang is. Daar zit nog wel een keerzijde aan, maar pm me maar als je meer wil wetenquote:Op zondag 20 november 2011 21:30 schreef Puckzzz het volgende:
Dat wist ik niet Trix! Zal hetlaten lezen!
Thnx!
quote:Op maandag 21 november 2011 09:52 schreef BGTes het volgende:
Ik moet echt lachen om die comments bij Masja over slechte behandeling in winkels.
'OMG ja ik ben 11 en ze behandelden mij alsof ik geen Chanel foundation kon betalen!!!!!11!ELBE'
quote:Op maandag 21 november 2011 09:52 schreef BGTes het volgende:
Ik moet echt lachen om die comments bij Masja over slechte behandeling in winkels.
'OMG ja ik ben 11 en ze behandelden mij alsof ik geen Chanel foundation kon betalen!!!!!11!ELBE'
Ik heb geen mist gezienquote:Op maandag 21 november 2011 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is het stil hier, iedereen doodvermoord door de mist?
Ja ik kom ook weer eens in Eindhoven, trekt er meteen iemand zich afquote:Op maandag 21 november 2011 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
de mist is inmiddels ook in eindhoven neergedaald
maar we leven nog, dus niet zeuren!
Puckzzz
en mannen die fappen in het openbaar
quote:Op maandag 21 november 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
och, ik heb ze in eindhoven wel gekker meegemaakt. Hoogtepunten:
- de man die gekleed in damesondergoed, op hoge hakken, op een parkeerplaats langs de Fuutlaan stond te fappen
- man die de weg vraagt aan je vanuit de auto, terwijl je antwoord geeft zijn tampeloeris uit zijn broek trekt en begint te fappen (2x)
- man die naast de fietsenrekken van je middelbare school staat te fappen
Eindhoven = Faphovenquote:Op maandag 21 november 2011 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
och, ik heb ze in eindhoven wel gekker meegemaakt. Hoogtepunten:
- de man die gekleed in damesondergoed, op hoge hakken, op een parkeerplaats langs de Fuutlaan stond te fappen
- man die de weg vraagt aan je vanuit de auto, terwijl je antwoord geeft zijn tampeloeris uit zijn broek trekt en begint te fappen (2x)
- man die naast de fietsenrekken van je middelbare school staat te fappen
quote:Op maandag 21 november 2011 10:38 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig kan ik er meestal wel om lachen. Werkt ook prima, ze geilen op schrik, dus als je keihard lacht hangt die staaf meteen weer slap
quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
is dat nou een pizza met hamburgers en friet?
quote:Op maandag 21 november 2011 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
wel handig, dan zijn de botjes ook nog niet zo hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef Diconnected het volgende:
Blegh heb vanmiddag die crematie van die jongen
Sterkte! *hug*quote:Op maandag 21 november 2011 12:09 schreef Diconnected het volgende:
Blegh heb vanmiddag die crematie van die jongen
Lekker duidelijk inderdaadquote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef Joysa het volgende:
VacatureKlantenservice Medewerkers gezocht in Eindhoven
'S-HERTOGENBOSCH
Ja wat willen ze nou
hoe gaat de rest van de advertentie dan? Uitzendbureau kan namelijk in den bosch zitten hequote:Op maandag 21 november 2011 12:19 schreef Joysa het volgende:
VacatureKlantenservice Medewerkers gezocht in Eindhoven
'S-HERTOGENBOSCH
Ja wat willen ze nou
Nee die zat in Venloquote:Op maandag 21 november 2011 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe gaat de rest van de advertentie dan? Uitzendbureau kan namelijk in den bosch zitten he
dico
nah, ben alleen beetje rond aan het kijken.quote:Op maandag 21 november 2011 12:28 schreef Stormqueen het volgende:
maareh, ga je in eindhoven werken joys?
ROC niet ftwquote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef BGTes het volgende:
Ik zat ook in Eindhoven op schoolAug ftw!
Briefje is misschien wel goed idee, al is het alleen maar omdat jullie er toch allebei moeten wonen en om de lieve vrede te bewarenquote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
Vanochtend mega verslapen. Heb de baas maar ff een mailtje gestuurd dat er gisteren e.e.a. is voorgevallen emotioneel gezien (heb wel gezegd dat het door de kids kwam, maar daar ben ik ook heel verdrietig over dus...) Vanochtend met heerlijk dikke doppen op mijn werk aangekomen om tien uur.
Petje is gisteravond gelukkig nog wel ff langs geweest na zijn werk om me een kusje te geven
En ik heb spijt van mijn uitbarsting tegen de buurvrouw. Maarja ze zat achterlijk aan te bellen, ik zat in bad...en trouwens ik mag toch ook wel een keertje de muziek wat hard hebben staan?
Misschien maar ff een briefje bij haar in de bus doen?
quote:Beste bovenbuurvrouw,
Ik wil mijn excuses aanbieden voor mijn uitbarsting van gistermiddag. Het geval is dat ik het even heel erg moeilijk had, dus lekker in bad wilde gaan zitten met de muziek aan. Even helemaal niets. Dan helpt het niet als er meteen keihard aangebeld wordt omdat de muziek een beetje hard staat. Het was niet bepaald midden in de nacht of keiharde housemuziek ofzo. Verder heeft u vrijwel nooit overlast van mij, een beetje tolerantie is dan ook wel op zijn plaats naar mijn mening. Ik hoor ook alle geluiden van de buren, dus ook de uwe.
Bij deze mijn excuses en ik hoop op een beetje wederzijdse tolerantie.
Met vriendelijke groet,
Fijn dat je baas zo begipvol isquote:Op maandag 21 november 2011 12:58 schreef Puckzzz het volgende:
Vanochtend mega verslapen. Heb de baas maar ff een mailtje gestuurd dat er gisteren e.e.a. is voorgevallen emotioneel gezien (heb wel gezegd dat het door de kids kwam, maar daar ben ik ook heel verdrietig over dus...) Vanochtend met heerlijk dikke doppen op mijn werk aangekomen om tien uur.
Petje is gisteravond gelukkig nog wel ff langs geweest na zijn werk om me een kusje te geven
En ik heb spijt van mijn uitbarsting tegen de buurvrouw. Maarja ze zat achterlijk aan te bellen, ik zat in bad...en trouwens ik mag toch ook wel een keertje de muziek wat hard hebben staan?
Misschien maar ff een briefje bij haar in de bus doen?
Tisda?quote:Op maandag 21 november 2011 13:05 schreef Joysa het volgende:
Iemand iets van DM nodig? Ik ga zo
Al weg
godsammequote:Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef BGTes het volgende:
Ik zat ook in Eindhoven op schoolAug ftw!
Och ja, tuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2011 13:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Duitse drogist waar ze P2 enzo verkopen
Ja dat, ik zou niet blij zijn als ik dat in mijn bus kreeg.quote:Op maandag 21 november 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou dat briefje zeker niet zo wegdoen. Staat vol verwijten, daar maak je het alleen maar erger mee
wat is zijn voornaam? Kan best dat ik hem kenquote:Op maandag 21 november 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
godsammeheb jij misschien nog bij mijn zwagertje in de klas gezeten
ik heb ook op het aug gezeten. Sterker, ik woon nu praktisch naast het aug
Ik ga haar niet aanspreken, daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 21 november 2011 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja dat, ik zou niet blij zijn als ik dat in mijn bus kreeg.
Kan je haar niet gewoon even aanspreken en excuses aanbieden voor jouw manier van reageren? Dan kan je eventueel nog ingaan op of je wel of niet muziek op dat volume kan draaien. Ik weet niet of je vaker contact met haar hebt, maar als het echt heel hard is kan het in een flat behoorlijk doorklinken. Als ik echt heel harde muziek van mijn bovenburen hoor ga ik als dat een kwartier duurt ook wel even vragen hoe lang het nog door gaat, zodat ik me daarop kan instellen.
Maargoed, ik ken de situatie niet, ik noem even een mogelijkheid. Zou haar gewoon even opzoeken.
Kut ik val bijna in slaap achter de computer. En ik moet nu aan het werk, dat wordt wat
Fuck!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Lindytje het volgende:
KlotetyfusteringSien![]()
![]()
Kom ik thuis, heeft ze een heel pakket dat klaar stond om op te sturen naar iemand met allemaal van die dieetzakjes compleet opengevreten en door de hele keuken en over de hele bank gestrooid... Allemaal van dat poederspul...
Plus: ik kan nu zwaaien naar de 55 euro die ik er voor zou krijgen.
Schijtbeest.
Ja, dat wel...quote:
Oeh, lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Loqi het volgende:
![]()
![]()
net muffins gemaakt.. t hele huis ruikt naar baksels
![]()
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaanquote:SQ, is een lootje hetzelfde als een verlanglijstje, of komt dit later?
Met vriendelijke groet,
Je Pa
quote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
ouders en technologieDit jaar trekken we voor de tweede keer lootjes via lootjestrekken.nl... Wat doet ie: niet op de link in de mail klikken, maar op reply:
[..]
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaan![]()
heb je d'r al geschupt?quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef Lindytje het volgende:
KlotetyfusteringSien![]()
![]()
Kom ik thuis, heeft ze een heel pakket dat klaar stond om op te sturen naar iemand met allemaal van die dieetzakjes compleet opengevreten en door de hele keuken en over de hele bank gestrooid... Allemaal van dat poederspul...
Plus: ik kan nu zwaaien naar de 55 euro die ik er voor zou krijgen.
Schijtbeest.
Vadersquote:Op maandag 21 november 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
ouders en technologieDit jaar trekken we voor de tweede keer lootjes via lootjestrekken.nl... Wat doet ie: niet op de link in de mail klikken, maar op reply:
[..]
zes keer uitgelegd al, en hij heeft het vorig jaar ook al gedaan![]()
Ja heb 'm al een beetje aangepastquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
@ puckzzz, gewoon je excuses aanbieden voor je reactie, erbij zeggen dat je ff flink in de sjit zat en meer ook niet
quote:Op maandag 21 november 2011 16:24 schreef Lindytje het volgende:
Kijk mij mijn medicijnman gebeld hebben voor een afspraak na al wel 3 hele weken![]()
Kijk mij mijn medicijnman gebeld hebben voor een afspraak na al wel 3 hele weken![]()
Als jill geen hele pakketten met zakjes leeg vreet....quote:Op maandag 21 november 2011 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
omfg lindymisschien sien dan toch maar ruilen voor jill?
Nee doet ze nietquote:Op maandag 21 november 2011 16:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Als jill geen hele pakketten met zakjes leeg vreet....
Dan is het het overwegen zeker waardquote:
Nah, dat denk ik niet. Zit weinig in, behalve wat eiwitten enzo... En ze heeft vooral alles opengevreten, overal lag nog poeder, dus ze zal het wel niet lekker hebben gevondenquote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef Loqi het volgende:
Kan het geen kwaad dat Sien die pakjes leeggevreten heeft?
Goed dat je lekker hebt gehuild! het kan er maar beter uit zijn, toch?quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Diconnected het volgende:
Wat een faalbeest is Sien tochwel zonde van je geld dat wel.
Zo net terug van de crematie, pfffff wat was dat heftig. Gok rond de 200 mensen als het niet meer was. Hebben heel veel mensen gesproken en het was echt heel mooi. Mama en ik hebben lekker lopen janken iig. M'n broer zat achter z'n vriend, de hele vriendengroep eigenlijk en pff was echt gewoon ontroerend.
Straks met mama en broer even lekker uit eten, even wat leuks doen. Maar ik vind crematies altijd zo meh... Omdat m'n papa ook is gecremeerd en ik daar dus nooit wat van heb meegekregen. Dan moet ik helemaal huilen enzo, want dan denk ik daar aan. Meh.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah, dat denk ik niet. Zit weinig in, behalve wat eiwitten enzo... En ze heeft vooral alles opengevreten, overal lag nog poeder, dus ze zal het wel niet lekker hebben gevondenIs ook smerig, dus ik geef d'r groot gelijk. Ik denk dat de sensatie van rondvliegend poeder al genoeg fun was
Oh, het enige dat ze echt op heeft, waren de sojanootjes
quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef Diconnected het volgende:
Wat een faalbeest is Sien tochwel zonde van je geld dat wel.
Zo net terug van de crematie, pfffff wat was dat heftig. Gok rond de 200 mensen als het niet meer was. Hebben heel veel mensen gesproken en het was echt heel mooi. Mama en ik hebben lekker lopen janken iig. M'n broer zat achter z'n vriend, de hele vriendengroep eigenlijk en pff was echt gewoon ontroerend.
Straks met mama en broer even lekker uit eten, even wat leuks doen. Maar ik vind crematies altijd zo meh... Omdat m'n papa ook is gecremeerd en ik daar dus nooit wat van heb meegekregen. Dan moet ik helemaal huilen enzo, want dan denk ik daar aan. Meh.
Eh geen idee, en anders ga ik wel voor je! Londenquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil 27 oktober 2012 naar Londen, rond 31 mei beval ik. Kan wel toch?
je zou zeggen van wel, toch?? Ik zou niet weten waarom niet, je bent dan alweer bijna 5 maanden verder.. Maar ik heb geen verstand van zwangerschappen, dus aan mijn wetenschap heb je niksquote:Op maandag 21 november 2011 17:29 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil 27 oktober 2012 naar Londen, rond 31 mei beval ik. Kan wel toch?
Hondjesquote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sien
Daar zou mijn hond ook toe in staat geweest zijn toen hij nog leefde.
Ook leuk: hele berg chocolade eten. Naast dat je je chocola kwijt ben kan je ook nog met dat beest naar de dierenarts om hem te laten kotsen omdat het best wel dodelijk kan zijn. Zo heeft hij ooit een doos bonbons van 22 euro naar binnen geslokt, heeft me toen ook 50 euro gekost met de dierenartskosten erbij.
Dico:![]()
Trix: Dan is de wereld toch al vergaan?![]()
En ik vind die mist best vermakelijk, maar het is ook koud en stiekem wordt je er toch best wel nat van
Ik hoop écht dat hij er iets aan zal hebben! U know where to find mequote:Op maandag 21 november 2011 18:46 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en thnx trix voor dat stukje over stiefouderschap, heb het doorgestuurd naar Petje. Al hopen we natuurlijk dat het zover niet hoeft te komen.
quote:Op maandag 21 november 2011 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
Zo...bestandje van de Swapkoffert bijgewerkt
Het kan nog wel, vorig jaar had ik ook een groepsorder die ook kwijt leek. Ze zouden opnieuw gaan verzenden. En toen kwam het nog wel binnen.quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ik heb moddols own maar eens gemaild. En o wee als ze aankomen met "ja maar het kan tot vier weken duren en er zijn er pas drie voorbij"
quote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Dat IK dus een dekentje pakte voor op de bank, omdat IK het koud had...
[ afbeelding ]
Hondenquote:Op maandag 21 november 2011 19:44 schreef Lindytje het volgende:
Dat IK dus een dekentje pakte voor op de bank, omdat IK het koud had...
[ afbeelding ]
Ja, ze gaat lekker vandaagquote:
Ik zou het niet weten.... over een half uur starten ze weer op tv, dan horen we het vanzelfquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sien is zelf toch een dekentje![]()
Fuuuu alle ANTMs staan niet meer op youtube![]()
Wie weet bij welke cycle we nu zijn? Ik dacht zelf aan cycle 15?
Ja maar ik moet Grey's zienquote:Op maandag 21 november 2011 19:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.... over een half uur starten ze weer op tv, dan horen we het vanzelf
Ah, 15e, zegt TVgids.nlquote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar ik moet Grey's zien. Het is vaker tegelijk geweest, dan keek ik grey's op tv en antm op youtube...
Altijd fijn iddquote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Lindytje het volgende:
Ha, ANTM, Amerikaanse schreeuwwijven een uur lang
Dat!quote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Stormqueen het volgende:
Loller, zo'n schaap wat meedoet aan ANTM: ik ben tegen de consumptiemaatschappij, het is zoooo niet mij!
Uhuh, en je dan wel opgeven voor een modellenshow
Jouw UI is trouwens echt briljant, NIKS mee aan doen!quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All hail Lindy!![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
All hail Lindy!![]()
![]()
Toevalstreffer op googlequote:
Je mag het zo hebben hoor.quote:
Well done, like a bossquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik heb de voogdij over de Kerstboom gewonnen![]()
D'n Belg geeft er niets om en is er niet eens met Kerst, we hebben het ding vorig jaar nieuw gekocht (met lampjes erin) dus tsja dan wil ik 'm. Zegt ie: Nouja, ik had min of meer het vrouwtje wat een kamer huurt bij hem al toegezegd dat ze 'm wel op mocht zetten.
Denk het niet he?
Nee da's 21 december 2012 pasquote:Op maandag 21 november 2011 19:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
Trix: Dan is de wereld toch al vergaan?![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Zo! Ik heb de voogdij over de Kerstboom gewonnen![]()
D'n Belg geeft er niets om en is er niet eens met Kerst, we hebben het ding vorig jaar nieuw gekocht (met lampjes erin) dus tsja dan wil ik 'm. Zegt ie: Nouja, ik had min of meer het vrouwtje wat een kamer huurt bij hem al toegezegd dat ze 'm wel op mocht zetten.
Denk het niet he?
Que???quote:
Oh dat kijk ik niet... stoor ik me nog meer aan dan aan Streetfighterquote:
Ja man, en daarna tevreden doodgaan omdat ik dat concert nog ff snel heb meegepaktquote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee da's 21 december 2012 pas
Kan Trix nog nét dat concert meepikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja maar Jean Kloot.quote:Op maandag 21 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
De film "Streetfighter" is op tv, zit mijn vent te kijken (en tussendoor te pokeren), teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering wat een slechte film zeg
Warum een 2?quote:Op maandag 21 november 2011 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan nick zn iPad hebben voor een klein bedrag, maar ik wil een 2... What to do
quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet modelleren? Je bent ook lang en dun en kjoet
+1quote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt... My ears...
Maar toch kijken, omdat het kan![]()
smul smul smulquote:Op maandag 21 november 2011 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, echt... My ears...
Maar toch kijken, omdat het kan![]()
quote:
Helen goeden matigen redenquote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan
Goeden matigen reden he
Matigen redenens.quote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat het kan
Goeden matigen reden he
Jonge daar hebben ze plamuur en fotosjop voor!quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Heb er ooit wel over nagedacht, maar je moet altijd helemaal netjes verzorgd zijn en daar ben ik veelste lui voor.En mijn huid is best wel slecht (geweest) dus dat helpt ook niet.
[..]
+1
Jan Kloot is humor. Hij weet het zelf alleen niet.quote:
Heh wat? Kan ijs geen rtl5 kijken?quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dan geen kabeltv?
Oh vandaarquote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij hebben wel degelijk kabeltv. Alleen heb ik bķven geen kabeltv. En mijn vader is een afstandsbedieningsdief.
Ik lollerde hardop.quote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind goeden matigen garpen beter
Dat kun je voor tien euro oplossenquote:Op maandag 21 november 2011 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Wij hebben wel degelijk kabeltv. Alleen heb ik bķven geen kabeltv. En mijn vader is een afstandsbedieningsdief.
Whehehehehe, gewoon omdat ze lekker fout zijn.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jan Kloot is humor. Hij weet het zelf alleen niet.
Maar goed, ik kan ook alle Steven Seagal-films dromen. En niet omdat ze allemaal hetzelfde gaan.
Bwah, dan moet ik weer kabels gaan trekken, daar ben ik toch veel te lui voor. (Daarbij, een jaartje meer of minder zonder tv overleef ik wel hoor, alles is toch terug te vinden op internet.)quote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat kun je voor tien euro oplossen
Geen idee... we zijn nu overgeschakeld op een opgenomen stuk van de Keuringsdienst van zWaarde, over deodorantquote:Op maandag 21 november 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is trouwens wel een faal Streetfighter. Waar is die lelijkerd?!
Het is een faal zeg ik je. Niet eens Jan Kloot.quote:Op maandag 21 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee... we zijn nu overgeschakeld op een opgenomen stuk van de Keuringsdienst van zWaarde, over deodorant
+1quote:Op maandag 21 november 2011 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ah, mooi, zelfingenomen kunstenares gaat niet door
Racist!quote:
WWWWWHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:30 schreef princess-a het volgende:
Over flopmodellen gesproken, die Elise liep zaterdag in de stad met een enorme pruik
Ja dat.quote:Op maandag 21 november 2011 21:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
WWWWWHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een heerlijk toetje gekocht, maar heb geen puf om het te halen, noch om het op te eten![]()
Ik ga zo maar slapen denk ik, ben duf
Sterkte met werken nog chick!quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooooi
Mega drukke dag (ik ben nog aan het werk en heb nog een paar uur te gaan).
Woei voor deadlines die ik niet ga halen
*overuren draaiennnnnnnn*
Oeh, ik heb nog nep-danoontjes! *gaat nomz halen*quote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een heerlijk toetje gekocht, maar heb geen puf om het te halen, noch om het op te eten![]()
Ik ga zo maar slapen denk ik, ben duf
Oeh bah, succes nog.quote:Op maandag 21 november 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Hoooooi
Mega drukke dag (ik ben nog aan het werk en heb nog een paar uur te gaan).
Woei voor deadlines die ik niet ga halen
*overuren draaiennnnnnnn*
ja ik ben kansloos, ik weet hetquote:
Ruilen voor afstandsbediening?quote:Op maandag 21 november 2011 21:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En lol. Ik zit nu beneden met mijn tab, maar mijn vader zit er jaloers naar te staren.
Slaap lekker!!quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja ik ben kansloos, ik weet het
Ik ga naar bed, tjuus!
quote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef PriemGirl het volgende:
Thx ! Komt wel goedVooral met vooruitzicht naar koffertttttt
![]()
![]()
Denk dat ik 'm dan niet meer terug krijg.quote:Op maandag 21 november 2011 21:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ruilen voor afstandsbediening?
Bwhehe laat maar zitten danquote:Op maandag 21 november 2011 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat ik 'm dan niet meer terug krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |