Datquote:Op zondag 20 november 2011 16:05 schreef Puckzzz het volgende:
De mist daalt hier ook gestaag neer....
quote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
straks worden jullie allemaal opgegeten door een reuzenoctopusbeest
Grote kans jaquote:Op zondag 20 november 2011 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
straks worden jullie allemaal opgegeten door een reuzenoctopusbeest
Uhmm er is iemand die in eerste instantie MS heeft staan en dan tussen haakjes MBquote:Op zondag 20 november 2011 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
MB is dwyn
MS is de taartjesfee
nee, da's dan taartquote:Op zondag 20 november 2011 16:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhmm er is iemand die in eerste instantie MS heeft staan en dan tussen haakjes MBIs dat dan Dwyn?
Bwhehehe en ik help je aan die iPad hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 16:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mn spaarpot staat klaar om gevuld te worden met iPadgeld
Jaaaa dat gaat ook apart iddquote:Op zondag 20 november 2011 16:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe en ik help je aan die iPad hoor!
Santa is coming to town!quote:Op zondag 20 november 2011 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Bijna de polyblabla smartcover. Stiekem wil ik leer maar dan heb ik een gulle gever nodig
Oh das jammer!quote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen niks met kerst helaasch
hier ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 16:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen niks met kerst helaasch
quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Bah, voel me zo labiel als een tierelier vandaag
Mehquote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
How come?quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
Gewoon, de hele toestand....quote:
Dat die teringheks dat zo kan bepalen, geeeezzquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon, de hele toestand....
We hadden plannen om in januari te gaan samenwonen dan zijn we al een half jaar verder for fucks sake... Maar dat zit er niet in. Mevrouw zal het hoogstwaarschijnlijk niet gaan accepteren dus dan ziet ie zijn zoontje niet meer. (want ik mag er niet bij zijn als hun samenzijn) Dat is dus echt onacceptabel voor hem (heel begrijpelijk natuurlijk).
Dusssssssss Puckzzzie neemt maar weer the backseat en wacht maar weer af....
Ik wordt er zo moedeloos van
En ik wordt moe van mezelf. Ik vroeg me afgelopen nacht echt serieus af of ik wel normaal ben. Alles wat ik voel, liefde, verdriet, woede alle emoties gaan bij mij in het kwadraat.
Het is zo gemeen maar je kunt niks anders dan wat je nu doetquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hadden plannen om in januari te gaan samenwonen dan zijn we al een half jaar verder for fucks sake... Maar dat zit er niet in. Mevrouw zal het hoogstwaarschijnlijk niet gaan accepteren dus dan ziet ie zijn zoontje niet meer. (want ik mag er niet bij zijn als hun samenzijn) Dat is dus echt onacceptabel voor hem (heel begrijpelijk natuurlijk).
En ik wordt moe van mezelf. Ik vroeg me afgelopen nacht echt serieus af of ik wel normaal ben. Alles wat ik voel, liefde, verdriet, woede alle emoties gaan bij mij in het kwadraat.
Ik vind dit echt zó klote voor je.quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Baaaaahhh wat een wijf!quote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Baaah vervelend puckzzzquote:Op zondag 20 november 2011 17:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Oh men, en dan is het ook nog niet eens midden in de nacht maar gewoon een normaal tijdstip! Weet je zeker dat ze kwam om te klagen? Lekker negeren hoor.. ze komt bij jou thuis en zeker in je eigen stekkie heb je recht op je emoties en op momenten dat het niet uit komt dat zo'n takkewijf langs komt. Hoop dat je nog verder kunt genieten in je badquote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Puckzzz het volgende:
It gets better....
Ga je dan uiteindelijk na tig huilbuien maar in bad met Diana Ross clasics op de achtergrond (en ja, PC in woonkamer dus die moet iets harder) staat je achterlijke bovenbuurvrouw keihard aan te bellen. Ik had mijn kookpunt op dat moment echt bereikt dus heb na twee lange deurbelhalen de badjas aangetrokken, de deur opengegooid en geschreeuwd dat ik in bad zat. de deur ZO hard in haar gezicht dichtgegooid dat die spontaan weer openging. had ik niet door want ik was al onderweg naar de PC om die zachter te zetten. Daarna de voordeur maar dichtgedaan.
Ik zit echt op het randje hier nu....
Ik ben echt geneigd om naar boven te gaan. Ze heeft echt NOOIT last van me....1 keer eerder had ze last van mijn muziek, ook maar een paar liedjes want langer houdt ik dat zelf niet eens uit.
Maar als ik dat doe gaat het mis vrees ik.
Nou het feit dat hij niet de biologische vader is telt wel meequote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef mirannie het volgende:
Wat een klote situatie Puckzzz!!
Alleen heeft ze geen poot om op te staan. Er is geen rechter die haar gelijk gaat geven dat haar zoon niet naar zijn vader mag omdat paps gaat samenwonen met zijn nieuwe vriendin. Of zijn er nog andere omstandigheden die meetellen?
Oh jee, dan heeft ie inderdaad nul komma nul rechten. Dat maakt het wel heel erg moeilijk dan.quote:Op zondag 20 november 2011 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou het feit dat hij niet de biologische vader is telt wel mee
Ik ga zo maar naar bed ofzo...genoeg drama voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |