Leuk, die nummers waren mij niet bekend!quote:
Interessant, vrij tragisch als het waar is vind ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mail on Sunday (niet echt bekend om hun betrouwbare berichtgeving) heeft er in '05 al over geschreven: http://www.queenarchives.(...)n%27s_Boring_Bassist
Ik zag het artikel ook nu pas..quote:Op zondag 15 januari 2012 18:08 schreef PimD het volgende:
Nooit gelezen - uiteraard wel de foto's gezien van John in de stripclub. Ouwe snoeperd
In vergelijking met de feestjes die ze als Queen hadden valt dit best mee geloof ik!quote:
Haha ja precies, met al die naakte mannen en dwergen en ´vrouwenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
In vergelijking met de feestjes die ze als Queen hadden valt dit best mee geloof ik!
Greatest Flix I & II!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:55 schreef Dennis-1977 het volgende:
Bestaat er ook een DVD van Queen met videoclips ipv live optredens???
Wie o wie weet dit en waar te verkrijgen?
Die's toch nooit officieel op DVD verschenen? Ik ken eigenlijk alleen Greatest Video Hits 1 t/m 3 als officiële uitgave.quote:
Nou, nee. Greatest Video Hits 3 laat nog steeds op zich wachten. Er was wel een Greatest Flix 3.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen Greatest Video Hits 1 t/m 3
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef chansadres het volgende:
Als we er blij van worden is een tweede maar:
Brian May Guests On New Dappy Single 'Rockstar'
of, wat minder cynisch misschien, hij heeft gewoon geen zin om de oude dame al aan de wilgen te hangen... Kan ook toch?quote:Op woensdag 18 januari 2012 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Tsja...hij doet duidelijk waar hij zin heeft. Beetje populair proberen te blijven door met jonge artiesten wat te doen.
Natuurlijk, maar ik zie Brian veel liever in kleine zaaltjes samen met Roger, Spike etc. obscuur Queen materiaal spelenquote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of, wat minder cynisch misschien, hij heeft gewoon geen zin om de oude dame al aan de wilgen te hangen... Kan ook toch?
Eigenlijk vind ik het nummer nog niet eens ZO verschrikkelijk!quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
Brian is vooral hoorbaar in de eerste seconde en vanaf 3:10
Wat bedoelden ze eigenlijk met die uitdrukking? Queen? De oude koningin?quote:Op woensdag 18 januari 2012 16:22 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of, wat minder cynisch misschien, hij heeft gewoon geen zin om de oude dame al aan de wilgen te hangen... Kan ook toch?
Ah joh... Dappy is toch een behoorlijke ster bij de britten. Het is toch geinig dat die man met hedendaagse artiesten meespeelt? Zelfs als je het 'artiest' in 'hedendaagse artiesten' met een korreltje zout zou willen nemen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef chansadres het volgende:
Als we er blij van worden is een tweede maar:
Brian May Guests On New Dappy Single 'Rockstar'
Z'n gitaarquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:17 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Wat bedoelden ze eigenlijk met die uitdrukking? Queen? De oude koningin?
Oh ja, dat was eigenlijk mijn eerste gedachte...quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Z'n gitaarhttp://en.wikipedia.org/wiki/Red_Special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |