abonnement Unibet Coolblue
pi_106607961
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:42 schreef qu63 het volgende:

[..]

Welke krengen? De spelers of de platen zelf? Hier staat een LaserDisc voor 14,95 + 9,50 verzendkosten..

Ohja, en deze heb ik ook! http://www.ebay.nl/itm/Fr(...)&hash=item256affb61b
Beide, ik heb momenteel helemaal geen knaken ;)

En :9~ @ de tribute LD. Daar staat meer op dan op de DVD :+. Ik heb de VHS versie hier met dezelfde inhoud.
  maandag 9 januari 2012 @ 19:39:07 #77
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106612332
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 17:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Beide, ik heb momenteel helemaal geen knaken ;)
De speler heb ik geloof ik voor 4 tientjes van Marktplaats gehaald een keer :P
quote:
En :9~ @ de tribute LD. Daar staat meer op dan op de DVD :+. Ik heb de VHS versie hier met dezelfde inhoud.
Ik heb em ook digitaal, ergens...
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106612774
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:39 schreef qu63 het volgende:

[..]

De speler heb ik geloof ik voor 4 tientjes van Marktplaats gehaald een keer :P

[..]

Ik heb em ook digitaal, ergens...
Ja, allicht. Maar daar is geen officiële versie van... Toch?

Voor zover ik weet, is de pre-show nooit officieel uitgegeven na de VHS/LD uitgave. Wss zal dat dit jaar dan wel gebeuren. In een very special deal, just for you :X

of ben ik nu heel cynisch geworden?
  maandag 9 januari 2012 @ 19:52:39 #79
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106613184
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:46 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ja, allicht. Maar daar is geen officiële versie van... Toch?

Voor zover ik weet, is de pre-show nooit officieel uitgegeven na de VHS/LD uitgave. Wss zal dat dit jaar dan wel gebeuren. In een very special deal, just for you :X

of ben ik nu heel cynisch geworden?
Ik heb de show zoals ie toen uitgezonden werd, dus incl Robert Plant's Innuendo.. Misschien dat als hij overleden is dat de show dan wel volledig uitgegeven wordt, aangezien hij zijn optreden te slecht vond en het daarom tegenhield?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106613364
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:52 schreef qu63 het volgende:

[..]

Ik heb de show zoals ie toen uitgezonden werd, dus incl Robert Plant's Innuendo.. Misschien dat als hij overleden is dat de show dan wel volledig uitgegeven wordt, aangezien hij zijn optreden te slecht vond en het daarom tegenhield?
Klopt. Ik net kijken op Spotnet, vind ik het hele concert (dus incluis dit) :+. Download loopt en vanaaf maar eens kijken. Dit had ik tot nu toe nog niet gezien *O*

BTW: De versie die ik nu aan het downloaden ben, heeft ook een nummer van Spinal Tap :+

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2012 19:56:54 ]
  maandag 9 januari 2012 @ 20:04:44 #81
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106613944
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Klopt. Ik net kijken op Spotnet, vind ik het hele concert (dus incluis dit) :+. Download loopt en vanaaf maar eens kijken. Dit had ik tot nu toe nog niet gezien *O*

BTW: De versie die ik nu aan het downloaden ben, heeft ook een nummer van Spinal Tap :+
Spinal Tap zat ook in de DVD release dacht ik?
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106616788
Ik ben er dan wel fan door geworden, maar terugkijken kan ik het niet hoor. George Michael is ontzettend goed, maar dan heb je het ook wel echt gehad. Innuendo is instrumentaal tamelijk briljant en een schande dat ze die daarna nooit meer hebben gespeeld, maar voor de rest zit ik echt niet te wachten op een 20th Anniversary Edition :D
Bleuh.
  maandag 9 januari 2012 @ 21:09:01 #83
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106617728
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef PimD het volgende:
Ik ben er dan wel fan door geworden, maar terugkijken kan ik het niet hoor. George Michael is ontzettend goed, maar dan heb je het ook wel echt gehad. Innuendo is instrumentaal tamelijk briljant en een schande dat ze die daarna nooit meer hebben gespeeld, maar voor de rest zit ik echt niet te wachten op een 20th Anniversary Edition :D
Ook niet met een extra schijfje met backstage beelden etc? Volgens mij liggen er nog kilometers aan tape wat nooit meer bekeken is na de opnames, daar moet vast nog wel iets moois tussen zitten!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106618471
Dat extra schijfje zat er in 2002 ook al bij hoor, met een docu van 1.5 uur ofzo. Weinig boeiends :D

Nee, doe mij maar een mooie DVD/Bluray met Houston '77 samen met de archiefbeelden die tijdens die tournee zijn geschoten voor een documentaire door Bob Harris. Flikker er 2 cd's bij met het hele concert, doe er meteen 2x LP bij met wederom het hele concert op 200 grams vinyl, replica van het NOTW-tourboek + tickets + sjaaltje ofzo en ik ben een gelukkig man.

Maar het zal wel zo zijn dat we Budapest krijgen of inderdaad FM Tribute :') :D
Bleuh.
pi_106622268
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:04 schreef qu63 het volgende:

[..]

Spinal Tap zat ook in de DVD release dacht ik?
Volgens mij niet. Ik kan het me iig niet herinneren.
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef PimD het volgende:
Ik ben er dan wel fan door geworden, maar terugkijken kan ik het niet hoor. George Michael is ontzettend goed, maar dan heb je het ook wel echt gehad. Innuendo is instrumentaal tamelijk briljant en een schande dat ze die daarna nooit meer hebben gespeeld, maar voor de rest zit ik echt niet te wachten op een 20th Anniversary Edition :D
Ach, ik wordt niet zo emotioneel van een concert. Kijk ik daarentegen bijv. Days of our Lives (vooral de scene waar Roger verteld over het laatste telefoontje)... Dan moet ik toch wel ff een paar keer heel hard slikken :'(.
  maandag 9 januari 2012 @ 23:22:12 #86
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106625044
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 22:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Ik kan het me iig niet herinneren.
:D

quote:
Ach, ik wordt niet zo emotioneel van een concert. Kijk ik daarentegen bijv. Days of our Lives (vooral de scene waar Roger verteld over het laatste telefoontje)... Dan moet ik toch wel ff een paar keer heel hard slikken :'(.
Inderdaad ;(
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106640690
Ik ga binnenkort eens alle albums die ik nog niet heb kopen. Wil het toch compleet hebben.
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:12:34 #88
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106687820
Een door alle leden gesigneerde Night At The Opera LP... http://rrauction.com/bidtracker_detail.cfm?IN=948 Prijst staat nu op $1655.. *slik*

En Michael Schumacher (u weet wel, Schumi uit de #F1) 'zingt' Bohemian Rhapsody! :D
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106688568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:12 schreef qu63 het volgende:
Een door alle leden gesigneerde Night At The Opera LP... http://rrauction.com/bidtracker_detail.cfm?IN=948 Prijst staat nu op $1655.. *slik*

En Michael Schumacher (u weet wel, Schumi uit de #F1) 'zingt' Bohemian Rhapsody! :D
Is goedkoop :X
  woensdag 11 januari 2012 @ 17:36:15 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106688781
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Is goedkoop :X
De veiling loopt nog een week, maar t volgende bod is al $1821.. Bod daarna zal wel minstens $2k zijn dus :{
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_106688921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

De veiling loopt nog een week, maar t volgende bod is al $1821.. Bod daarna zal wel minstens $2k zijn dus :{
Tis dat ik het niet heb... Maar ik zal vanavond mijn vrouw eens lief aankijken. Niet dat ik dan mag bieden, maar toch... Er is een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele kleine kans.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:16:55 #92
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106693107
Queen was God, Queen is God.

Helaas vind ik het vanaf het moment dat (de echte) Queen ophield te bestaan
(vanaf het vertrek van de wijze John Deacon dus) een sneue baggerbende geworden!
Ik kan soms echt kwaad om worden om de gedachte dat Brian May en Roger Taylor
(die ik hoog had zitten, met de nadruk op zitten) de nagedachtenis aan wat zij
waren met Freddie Mercury te grabbel hebben gegooid met hetgeen ze nu nog 'produceren'.
Een trist aan matige zangertjes, een album dat in de verste verte niet op Queen lijkt!

Jammer, heel jammer! :(

'The Cosmos Rocks', ja mijn kont ook! :r

Daarentegen: John Deacon ^O^ , mijn held, naar wat nu blijkt de enige verstandige in het
collectief.

Hij zei gewoon: 'Fuck jullie met vervangende zangers/boybandclubjes als Five en George Michael, ik hang mijn bas aan de wilgen (dat is dan weer jammer) en ik ga drummen en op mezelf zitten te zijn in London!' _O_

Queen ooit: *)

'Queen' nu: :'(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:25:34 #93
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_106693521
Brian en Roger doen nu gewoon waar ze zin in hebben, helaas is dat vaak in contrast met datgene wat de fans willen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 11 januari 2012 @ 19:33:13 #94
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106693926
Ja, ze willen door met iets dat gewoon klaar is! EINDE, OVER EN UIT! :6
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106700929
quote:
15s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
Queen was God, Queen is God.

Helaas vind ik het vanaf het moment dat (de echte) Queen ophield te bestaan
(vanaf het vertrek van de wijze John Deacon dus) een sneue baggerbende geworden!
Ik kan soms echt kwaad om worden om de gedachte dat Brian May en Roger Taylor
(die ik hoog had zitten, met de nadruk op zitten) de nagedachtenis aan wat zij
waren met Freddie Mercury te grabbel hebben gegooid met hetgeen ze nu nog 'produceren'.
Een trist aan matige zangertjes, een album dat in de verste verte niet op Queen lijkt!

Jammer, heel jammer! :(

'The Cosmos Rocks', ja mijn kont ook! :r

Daarentegen: John Deacon ^O^ , mijn held, naar wat nu blijkt de enige verstandige in het
collectief.

Hij zei gewoon: 'Fuck jullie met vervangende zangers/boybandclubjes als Five en George Michael, ik hang mijn bas aan de wilgen (dat is dan weer jammer) en ik ga drummen en op mezelf zitten te zijn in London!' _O_

Queen ooit: *)

'Queen' nu: :'(
Je realiseert je blijkbaar niet dat John nog altijd beslissingen neemt mbt Queen. Hij is voor 25% eigenaar van het bedrijf en heeft de doorslaggevende stem.

Voorbeeld: Brian en Roger wilde ooit touren met Robbie Williams. Zij naar John toe. Hij zei (goddank) "nee". De boel ging niet door. Wat de reden is dat Champions alsnog is uitgebracht, weet ik niet. Maar ik zou gokken dat dat om contractuele verplichtingen ging.

Met andere woorden: John heeft ingestemd met 5ive, Paul Rodgers tour, Cosmos Rocks en de tweede QPR tour.

Oh en voordat je je nog illusies maakt: Queen is wat de eigenaren van het bedrijf vinden dat Queen is. Hebben jij en ik helemaal niets over te zeggen.

BTW: imo is TCR juist een perfect Queen album. Als jij wil beweren van niet, kan dat. Maar luister nog eens goed naar het repertoire met Freddie. Er zijn legio liedjes die zo op TCR geplaatst kunnen worden. De sound is er en het gevoel is er. Voor mij iig.
pi_106703135
Nou dat John een tour met Robbie Williams heeft gestopt is wel vrij overdreven hoor. Er waren destijds geruchten dat ze zouden gaan toeren, maar zo concreet als dat Brian en Roger + Robbie bij John voor de deur stonden om hem toestemming te vragen is het echt niet gekomen hoor. Net of een grote artiest als Robbie, Lady Ga Ga of Adam Lambert even z'n carriere stop gaat zetten om te toeren met de gitarist en drummer van een band die al 20 jaar niet bestaat :')

The Cosmos Rocks is een bazenplaat. Het enige wat er mist is een hoogtepunt, het zijn allemaal 80% nummers. Net die ene knaller die op de meeste Queenplaten te vinden is (ja, zelfs of The Works, Magic of The Miracle) ontbreekt.

John Deacon laat niks van zich horen, die vind het wel best om ieder jaar een cheque van miljoenen te krijgen. Prima, hij heeft het verdient. Maar wel ontzettend jammer dat ie niet een keer even AOBTD of UP heeft meegespeeld tijdens de 2005/2008 tournee.
Bleuh.
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:04:53 #97
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106703234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 21:30 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Je realiseert je blijkbaar niet dat John nog altijd beslissingen neemt mbt Queen. Hij is voor 25% eigenaar van het bedrijf en heeft de doorslaggevende stem.

Voorbeeld: Brian en Roger wilde ooit touren met Robbie Williams. Zij naar John toe. Hij zei (goddank) "nee". De boel ging niet door. Wat de reden is dat Champions alsnog is uitgebracht, weet ik niet. Maar ik zou gokken dat dat om contractuele verplichtingen ging.

Met andere woorden: John heeft ingestemd met 5ive, Paul Rodgers tour, Cosmos Rocks en de tweede QPR tour.

Oh en voordat je je nog illusies maakt: Queen is wat de eigenaren van het bedrijf vinden dat Queen is. Hebben jij en ik helemaal niets over te zeggen.

BTW: imo is TCR juist een perfect Queen album. Als jij wil beweren van niet, kan dat. Maar luister nog eens goed naar het repertoire met Freddie. Er zijn legio liedjes die zo op TCR geplaatst kunnen worden. De sound is er en het gevoel is er. Voor mij iig.
Hm. Een treurigstemmend verhaal is dat helaas. Weer wat illusies armer.
John Deacon is nu ook in mijn achting gedaald helaas...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  woensdag 11 januari 2012 @ 22:06:36 #98
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_106703334
Toch denk ik dat John Deacon niet zo blij is met de huidige situatie, hij is natuurlijk
niet voor niets gestopt. Wat ook meespeelt is dat hij er ook al tijdens het 'oude' Queen
niet meer zo van hield te toeren, en hij schijnt ook nogal mensenschuw te zijn...
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_106716635
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:03 schreef PimD het volgende:
Nou dat John een tour met Robbie Williams heeft gestopt is wel vrij overdreven hoor. Er waren destijds geruchten dat ze zouden gaan toeren, maar zo concreet als dat Brian en Roger + Robbie bij John voor de deur stonden om hem toestemming te vragen is het echt niet gekomen hoor. Net of een grote artiest als Robbie, Lady Ga Ga of Adam Lambert even z'n carriere stop gaat zetten om te toeren met de gitarist en drummer van een band die al 20 jaar niet bestaat :')
Robbie zal dat zeker wel gedaan hebben. Hij heeft meermalen aangegeven (toen iig) heel graag met Queen te willen touren. Brian en Roger wilde ook, maar wss idd niet zo graag als ze wilde met Paul Rodgers.

Daarbij moet ik opmerken dat de carrière van PR toch vele malen groter is dan die van RW en AL bij elkaar.
quote:
The Cosmos Rocks is een bazenplaat. Het enige wat er mist is een hoogtepunt, het zijn allemaal 80% nummers. Net die ene knaller die op de meeste Queenplaten te vinden is (ja, zelfs of The Works, Magic of The Miracle) ontbreekt.
Voor mij is het hoogtepunt van TCR "Time to Shine".
quote:
John Deacon laat niks van zich horen, die vind het wel best om ieder jaar een cheque van miljoenen te krijgen. Prima, hij heeft het verdient. Maar wel ontzettend jammer dat ie niet een keer even AOBTD of UP heeft meegespeeld tijdens de 2005/2008 tournee.
John zal het geld zeker niet als een negatief iets ervaren, maar apathie is niet de reden waarom hij gestopt is. Het schijnt dat hij nooit echt blij was om in de muziekindustrie te werken. Ook schijnt het zo te zijn dat het juist John was die de meeste problemen had (en heeft) met de dood van Freddie. Die redenen bij elkaar heeft hem (volgens de geruchten) doen besluiten om met pensioen te gaan.

Hij heeft nog wel een paar keer opgetreden na Freddie's dood. Uiteraard op de Tribute, maar ook samen met Roger (en volgens mij ook een keer of 2 samen met Brian).
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 22:06 schreef Atmosphere82 het volgende:
Toch denk ik dat John Deacon niet zo blij is met de huidige situatie, hij is natuurlijk
niet voor niets gestopt. Wat ook meespeelt is dat hij er ook al tijdens het 'oude' Queen
niet meer zo van hield te toeren, en hij schijnt ook nogal mensenschuw te zijn...
Zie hierboven. En dat mensenschuw... Ik denk het niet. Er zijn foto's verschenen (heel recente) van John bij een bruiloft. Hij zag er niet goed uit (oud geworden), maar wel blij. Het grootste probleem wat John heeft met mensen, is de media denk ik. Hoezeer Queen nu wordt gewaardeerd door de journalisten, was die lang niet altijd het geval. Denk bijv. eens terug naar het artikel in NME over Freddie met de klinkende titel "Is this man a prat?".
  donderdag 12 januari 2012 @ 11:40:38 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_106717266
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 11:20 schreef RvLaak het volgende:
Zie hierboven. En dat mensenschuw... Ik denk het niet. Er zijn foto's verschenen (heel recente) van John bij een bruiloft. Hij zag er niet goed uit (oud geworden), maar wel blij. Het grootste probleem wat John heeft met mensen, is de media denk ik. Hoezeer Queen nu wordt gewaardeerd door de journalisten, was die lang niet altijd het geval. Denk bijv. eens terug naar het artikel in NME over Freddie met de klinkende titel "Is this man a prat?".
Zelfs nu heeft de (Britse) media nog geen hoge pet op van Queen hoor..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')