Ik haalde Rob(ert) en Danny Trejo door elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2012 14:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De bassist van Metallica heet Rob Truijilio. Danny was de bassist tijdens de laatste 2 Queen tours
Ach, beide zien er niet uit.. Dus het is okquote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik haalde Rob(ert) en Danny Trejo door elkaar
[ afbeelding ]
Met Trejo heb je geen bodyguards en bouncers meer nodig. Gooit gewoon messen naar vervelende fans.quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik haalde Rob(ert) en Danny Trejo door elkaar
[ afbeelding ]
Toch vind ik dat Trejo er gevaarlijker uit ziet dan Mirandaquote:Op donderdag 9 februari 2012 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, beide zien er niet uit.. Dus het is ok
Daar is ie idd te breed voor..quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
Danny Miranda kan niet in de schaduw staan van Deaky vind ik...
Absoluut niet de beste maar een persoonlijke favoriet, vraag maar niet waarom.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:11 schreef qu63 het volgende:
Wat is volgens jullie de beste uitvoering van een Queen-track, zonder dat een van de bandleden er op mee doet?
Ik vond de Dune versie ook erg goedquote:Op zondag 12 februari 2012 10:24 schreef chansadres het volgende:
Who wants to live forever door Breaking Benjamin is ook wel aardig.
Die heb ik zelfs als LP geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2012 10:31 schreef PimD het volgende:
Ik heb de single destijds nog gekocht, samen met die andere Queen Dance Traxx meuk van Captain Jack, Ex-it en Magic Affair![]()
![]()
Jasmin ziet er nog steeds wel goed uit trouwens!quote:Op zondag 12 februari 2012 10:29 schreef RichardDawkins het volgende:
Hoe kon ik deze nou vergeten. Al jaren een favoriet van me.
Aaah, eurodance en happy hardcore!
Ja heb net even op discogs rond geloerd en het klopt. Heb er nog nooit ergens 1 zien staan maar ik zoek altijd op Queen en solo en dit soort shit zal wel in andere bakken staan. Ook niet heel belangrijk voor een collectie gelukkig dus ik denk niet dat ik er ooit aan zal komen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:48 schreef PimD het volgende:
Ik heb iig ooit 12" singles gezien van Ex-it en Captain Jack, dus ik gok dat de rest van de singles ook wel is uitgebracht. Ik mis Worlds Apart's Born To Love You nog op CD, de rest heb ik nog steeds![]()
Zeg dat eerste wel ja!!!quote:Op zondag 12 februari 2012 11:47 schreef RichardDawkins het volgende:
Die Jasmin vond ik destijds al verschrikkelijk geil in die clip. Ze ziet er nu nog steeds goed te doen uit.
Enne, zijn er 12'' Queen Dance Traxx singles ja? Ik heb wel dat godvergeten album en enkele singeltjes voor een kwartje de stuk ooit ergens gevonden.
Sommige van die nummers zijn wel grappig. Bicycle Race bevalt nog steeds goed, Scatman Johns versie van Invisible Man is aan te horen, Captain Jacks Another One Bites The Dust is mwah, Who Wants To Live Forever door Dune bevalt me ook nog wel.
Denk dat ik daar nog wel ooit de single van wil, goedkoop dat wel. De rest van die nummers, gatverdamme.
Ik bedoel qua basspel natuurlijk!quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Daar is ie idd te breed voor..
Ze kunnen iig beide niet goed achter een drumstel zitten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |