SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat denken jullie? Was er een grapjas die een neppe röntgenfoto heeft gemaakt of is dit helaas waar![]()
quote:Op zondag 20 november 2011 14:10 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
1 in 1876 hadden ze nog geen telefoons
2 kermit was nog niet geboren in 1876
Ik kan geen officiële gegevens vinden over Kermits geboortejaar, dus dat kan best.quote:Alexander Graham Bell is commonly credited as the inventor of the first practical telephone. The classic story of his crying out "Watson, come here! I want to see you!" is a well known part of American history.[21] Bell was the first to obtain a patent, in 1876, for an "apparatus for transmitting vocal or other sounds telegraphically", after experimenting with many primitive sound transmitters and receivers. Bell was also an astute and articulate business man with influential and wealthy friends.
Het goede tegenargument was geweest dat Rontgen zijn ontdekking in 1876 nog niet had gedaan. Maar daar is het nu te laat voor.quote:Op zondag 20 november 2011 14:13 schreef P8 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan geen oficiele gegevens vinden over Kermits geboortejaar, dus dat kan best.
quote:Op zondag 20 november 2011 14:43 schreef knoffel het volgende:
plaatsvervangende kermit heeft zich al gemeld
[ afbeelding ]
Het spijt me dat ik niet zat te FOK!ken op dat moment.quote:Op zondag 20 november 2011 14:16 schreef P8 het volgende:
[..]
Het goede tegenargument was geweest dat Rontgen zijn ontdekking in 1876 nog niet had gedaan. Maar daar is het nu te laat voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door hexta op 20-11-2011 21:23:30 (edit: sorry :() ]Descending into the abyss.
Doe normaal, zet het in een spoiler weet je hoe fking schokkend dat is?quote:
Je faalt alweer in je argumentatie.quote:Op zondag 20 november 2011 21:18 schreef Eerste10uurVrij het volgende:
[..]
Het spijt me dat ik niet zat te FOK!ken op dat moment.
Maar: '' Röntgen was nog niet ontdekt in 1876''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |