En z'n ogen!quote:Op zondag 27 mei 2012 12:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
uitstekende prestatie, terecht hoog geëindigd. Echt een geweldige zanger, dit nummer heeft me zeer nieuwsgierig gemaakt naar zijn verdere reportoire!. De compositie was net niet sterk genoeg voor de 1e plek. Het komt wat moeizaam op gang. De prachtige stem van de zanger redt de niet meer dan redelijke compositie.
Ja inderdaad Servie had tweede moeten worden en de oudjes lager stuk lager als het aan mij lagquote:Op zondag 27 mei 2012 12:32 schreef Aoibhin het volgende:
Dit had tweede moeten worden en niet derde. Dat de Russische omaatjes hoger stonden vind ik echt niet terecht.
Maar top 3 is echt helemaal terecht.
Zekers. Ik zou het hem echt wel gegund hebben om op de 2e plek te komen.quote:Op zondag 27 mei 2012 12:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja inderdaad Servie had tweede moeten worden en de oudjes lager stuk lager als het aan mij lagGelukkig staan ze idd in de top 3
Wat tofquote:Op donderdag 7 juni 2012 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Word regelmatig gedraaid bij Radio 2 in ''De Gouden Uren'' van Daniel Dekker.
Oef! Dat is wel heel schaamteloos jatwerk zeg. Zeljko daalt ietsje in mijn achting.quote:Op zondag 27 mei 2012 15:46 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
(al zegt men dat het gejat is van Nightwish).
Yup. Ik vind het een leuke versie.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:05 schreef Bladergroen het volgende:
[..]
Oef! Dat is wel heel schaamteloos jatwerk zeg. Zeljko daalt ietsje in mijn achting.
Toch blijft het een ontzettend leuke vent met een goeie stem.
Ja wel de originele hé ..niet die hier in het topique staat.quote:Op donderdag 7 juni 2012 15:33 schreef grazz het volgende:
Wat tofVind het echt een heel mooi lied. Ik weet dat mensen uit mijn omgeving die er ook naar keken Servië ook erg goed vonden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |