Zo denk ik ook somsquote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef Jajong het volgende:
Ah fuck nu denk ik weer dat Kampmann gaat winnen. Naja whatever. Of ik win geld, of ik heb gelijk in de TUP. Win-win
Dan doe jij de volgendequote:Op zondag 20 november 2011 01:06 schreef Geo3kant het volgende:
Ik was aan het lapo huntenwou "LIGHTS OUT" of "H-BOMB LOCKED AND LOADED"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook echt een top card, op papierquote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef Cardizzle14 het volgende:
Tibau doet me ineens realiseren dat dit een card is met veel ripped vechters.
Imo echt hele goede matchups, zelden zo getwijfeld over mijn picksquote:Op zondag 20 november 2011 01:18 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is ook echt een top card, op papiermaar denk wel dat deze goed gaat worden qua fights
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |