abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105488180
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef TandooriChicken het volgende:

[..]

Als je een dagje eerder was geweest had je de Pixie bij de Mediamarkt voor 99 euro kunnen halen.
Excl opschuimer wel ja ;). Ik wil met opschuimer (XN3015) en die is 179.

Excl opschuimer is het idd vast rond de 100/120.

edit: pm verstuurd copy
  maandag 12 december 2011 @ 12:28:57 #127
3185 Adelante
To let it go now
pi_105488779
De Delonghi E520 was dit weekend in de aanbieding voor 199 euro, daar gaat nog 50 euro af en kost ie 149 euro. Voordelen van de Pixie en Citiz, want geintegreerde melkopschuimer :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105491067
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:28 schreef Adelante het volgende:
De Delonghi E520 was dit weekend in de aanbieding voor 199 euro, daar gaat nog 50 euro af en kost ie 149 euro. Voordelen van de Pixie en Citiz, want geintegreerde melkopschuimer :P
Waar heb je die voor 199 euro gezien dan? Was dit niet de prijs na de refund van 50 euro?
pi_105491321
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:05 schreef Unknown18 het volgende:

[..]

Excl opschuimer wel ja ;). Ik wil met opschuimer (XN3015) en die is 179.

Excl opschuimer is het idd vast rond de 100/120.

edit: pm verstuurd copy
Ah zo, i get it.
Veel plezier ermee
"I went to a bookstore and asked the saleswoman, "Where's the self-help section?" She said if she told me, it would defeat the purpose." ~George Carlin
pi_105492844
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:53 schreef TandooriChicken het volgende:

[..]

Ah zo, i get it.
Veel plezier ermee
Dank je, je had gelijk. Net even MM geweest om te kijken hoe het eruit ziet. Citiz & Milk is nog een fors ding inderdaad. Pixie al stuk compacter.

Ik wacht nog even op mailtje van copy en dan bestel ik pixie met melkschuimer.
  maandag 12 december 2011 @ 15:55:41 #131
3185 Adelante
To let it go now
pi_105495690
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:45 schreef Slurf1 het volgende:

[..]

Waar heb je die voor 199 euro gezien dan? Was dit niet de prijs na de refund van 50 euro?
Was een weekendstunt, en nee hij was 199 en je kreeg nog 50 euro retour van Nespresso :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 12 december 2011 @ 18:27:22 #132
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_105501986
Zo'n interne melkopschuimer, is dat niet heel vervelend schoonmaken elke keer?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 12 december 2011 @ 19:57:04 #133
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_105505715
Ik blader net door de Blokker-folder:Dolce Gusto maakt warme en koude dranken: Cappuccino Ice :9

Ik lust geen koffie :') maar wel ijskoffie. En aangezien ze voor Senseo geen ijskoffie meer maken moet ik toch wat anders. En misschien is het wel eens tijd dat ik koffie leer drinken :Y

Ik ga me eens in de apparaten verdiepen en dit topic doorlezen.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_105508431
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef mmascha het volgende:
Ik blader net door de Blokker-folder:Dolce Gusto maakt warme en koude dranken: Cappuccino Ice :9

Ik lust geen koffie :') maar wel ijskoffie. En aangezien ze voor Senseo geen ijskoffie meer maken moet ik toch wat anders. En misschien is het wel eens tijd dat ik koffie leer drinken :Y

Wat heeft een Dolce Gusto dan met nespresso te maken?
Afgezien van hetzelfde moederbedrijf?
pi_105508512
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:57 schreef mmascha het volgende:

Deze moet je dus hebben
Dolce Gusto van Nestlé #2
  maandag 12 december 2011 @ 20:58:06 #136
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_105509482
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:43 schreef Godtje het volgende:

[..]

Deze moet je dus hebben
Dolce Gusto van Nestlé #2
Alleen Krups idd :@ Bedankt voor de link!
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_105509785
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:58 schreef mmascha het volgende:

[..]

Alleen Krups idd :@ Bedankt voor de link!
Nestle en niet krups is het moederbedrijf van de beide merken.
  maandag 12 december 2011 @ 21:06:39 #138
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_105510027
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Nestle en niet krups is het moederbedrijf van de beide merken.
Ik heb nog wel even wat studie te doen merk ik al.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  woensdag 14 december 2011 @ 08:39:01 #139
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_105565588
Waarom is de ene cup volgens het boekje wel geschikt voor een lungo en de andere niet? Zit er dan gewoon meer koffie in?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_105565801
quote:
5s.gif Op woensdag 14 december 2011 08:39 schreef Ringo het volgende:
Waarom is de ene cup volgens het boekje wel geschikt voor een lungo en de andere niet? Zit er dan gewoon meer koffie in?
Sterkte van de koffie.
pi_105566426
Er zit iets meer gemalen koffie in een Lungo cupje, vandaar ook de iets hogere prijs.
pi_105571132
Vandaag toch maar eens de DE L'Or cups geprobeerd uit pure noodzaak. Secretaresse was vergeten nieuwe Nespresso cups te bestellen :'(
Dat is inderdaad wel een voordeel tov. nespresso, een willekeurige supermarkt is dichterbij dan een bijenkorf en ik wil niet tot morgen wachten op de levering. Heb voor de supremo gekozen omdat ik graag espresso wil.

Mijn ogen zeggen: de crema ziet er minder creme-ig uit dan bij nespresso. dunner, grotere belletjes, ook iets minder licht van kleur.

Mijn tong zegt: smaakt iets minder sterk/vol dan de indriya en ristretto van nespresso, maar helaas wel een vrij bittere nasmaak.

Conclusie: handig voor noodgevallen, maar ik ga de secretaresse even vertellen dat dit niet meer mag gebeuren :P
pi_105571841
Haha ben je lekker mee dan idd. Maar alweer een review dat DE l'Or toch geen goed alternatief is, en dat voor maar paar ct per cupje minder.. Nog werkelijk geen enkele review gezien die er positief over is (L'Or).

Zelf moet ik het nog proberen, Pixie krijg ik als het goed is vandaag binnen.
Anyway, ik heb al wat gezocht maar nog niet echt antwoord gevonden over bestellen online, zie alleen credit card, maar ik heb gelezen dat dit alleen de 1e x is? en je daarna wel online via andere methoden kan? is dat zo of niet?

En bij de bijenkorf zelf, moet je daar ook per 50 kopen ? Of kan je daar elk willekeurig aantal?
pi_105571919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:52 schreef Unknown18 het volgende:
Haha ben je lekker mee dan idd. Maar alweer een review dat DE l'Or toch geen goed alternatief is, en dat voor maar paar ct per cupje minder.. Nog werkelijk geen enkele review gezien die er positief over is (L'Or).

Zelf moet ik het nog proberen, Pixie krijg ik als het goed is vandaag binnen.
Anyway, ik heb al wat gezocht maar nog niet echt antwoord gevonden over bestellen online, zie alleen credit card, maar ik heb gelezen dat dit alleen de 1e x is? en je daarna wel online via andere methoden kan? is dat zo of niet?

En bij de bijenkorf zelf, moet je daar ook per 50 kopen ? Of kan je daar elk willekeurig aantal?
Creditcard en Acceptgiro. Waarbij helaas de laatset de default is.
  woensdag 14 december 2011 @ 12:57:57 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105572012
Dus het is toch de Pixie geworden?

Bij De Bijenkorf kun je gewoon per etui bestellen, dus per tien cups. Ik betaal mijn internetbestellingen altijd via acceptgiro ... zo tegen de tijd dat de herinnering in de bus valt. Je moet ze scherp houden c_/ .

En l'Or. Arie Boomsma ... tja. Het is heel erg van ik wil wel, maar kan overduidelijk niet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105572050
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:

Bij De Bijenkorf kun je gewoon per etui bestellen, dus per tien cups. Ik betaal mijn internetbestellingen altijd via acceptgiro ... zo tegen de tijd dat de herinnering in de bus valt. Je moet ze scherp houden c_/ .

En l'Or. Arie Boomsma ... tja. Het is heel erg van ik wil wel, maar kan overduidelijk niet.
Ik zal wel moeten met de herinnering als ik weer eens doorgeklikt heb zonder aan te passen.
De doos gaat zo met het vuil mee met de rekening er op. :')

Dan na 2 maanden weer eens...... zuchttt
pi_105592649
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2011 12:57 schreef Copycat het volgende:

Klopt, zojuist binnen gehad en het eerste kopje gezet :) (Een Finezzo Lungo). Goed bevallen, straks misschien nog even de andere 2 lungo's om te vergelijken.

Internet kan ik alleen met CC. Maar dat is volgens mij alleen de 1e keer als ik het snap. Naja ik zie wel. Heb nameljk geen CC.
Kan je bij die Boutiques in bijenkorf wel normaal pinnen of cash?

Tevens geregistreerd met je vouchercode copy dus we gaan het zien ;).
  woensdag 14 december 2011 @ 21:29:37 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105593617
Daarvoor moet op de site toch wel een work-around zijn? Dat zou iig wel logisch zijn.
Maar bij de Bijenkorf kun je gewoon cash of met pin betalen.

Enjoy je lungo-proeverij!
c_/ c_/ c_/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105593945
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2011 21:29 schreef Copycat het volgende:
Daarvoor moet op de site toch wel een work-around zijn? Dat zou iig wel logisch zijn.
Maar bij de Bijenkorf kun je gewoon cash of met pin betalen.

Enjoy je lungo-proeverij!
c_/ c_/ c_/
Ja klopt, kan je bellen als je geen CC hebt en via telefoon bestellen. Maar goed dat komt later, eerst alle soorten eens uitproberen :). Bevalt tot nu toe uitstekend. Welk zijn jullie favorieten? Of is die vraag al tig keer langs gekomen in deze topic reeks? :$ (Heb ze niet allemaal gelezen).
  donderdag 15 december 2011 @ 16:37:44 #150
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_105620129
Uit nieuwsgierigheid maar eens die nieuwe L'Or Lungo aangeschaft. Het prijsverschil met de Nespresso Lungo is wat groter dan bij de espresso cups omdat de L'Or lungo evenduur is als de espresso, i.t.t. de lungo van Nespresso die duurder is dan de espresso.

Helaas is ook bij de lungo de Nespresso versie significant lekkerder dan de L'Or versie. Had trouwens de sterkste (Profundo) versie gekocht.

Overigens, je kunt hier een gratis L'Or lungo proefpakketje aanvragen, waarin 2 lungo cups zitten:
http://probeer-lorespresso.de.nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')