abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106189177
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 15:48 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom zou je in hemelsnaam een prepaid CC kopen als je bij iedere betaalrekening zo een normale CC kunt aanvragen voor een tientje per jaar?

Je maakt het voor jezelf ook wel erg omslachtig op die manier
Ik heb het gewoon niet zo op CC's, maar ik zal de klantenservice nog maar es bellen dan. Vorige week werd ik trouwens nog gebeld door een Belgische medewerkster van de Nespresso club, of ik tevreden was over het apparaat en op de hoogte ben van de garantie (ophaalservice e.d.).
Dat was dan wel weer grappig :D
pi_106189320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef DaShAg het volgende:
Ja de Chocolade is na mijn idee de lekkerste. De Vanille is ook wel lekker hoor maar die kun je beter niet met al teveel melk drinken en ik vindt dat juist zo lekker. De Kers is vooral lekker als Latte Machiato
Chocolade heb ik aan een collega gegeven, die vond ik maar niks. Vanille vind ik erg lekker als tussendoortje :9
pi_106190325
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 23:57 schreef Papabear het volgende:

[..]

Ik heb het gewoon niet zo op CC's, maar ik zal de klantenservice nog maar es bellen dan. Vorige week werd ik trouwens nog gebeld door een Belgische medewerkster van de Nespresso club, of ik tevreden was over het apparaat en op de hoogte ben van de garantie (ophaalservice e.d.).
Dat was dan wel weer grappig :D
Waarom niet? Als er iets goed verzekerd is tegen fraude, is het wel een creditcard.
pi_106190523
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 00:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Waarom niet? Als er iets goed verzekerd is tegen fraude, is het wel een creditcard.
Ik ben nog een beetje van de oude stempel ;) Ik doe ook pas sinds een maand of 3 aan internetbankieren :@
pi_106201932
Ze hadden helaas geen chocolade meer bij de Bijenkorf :{ maar wel de kersen, met een machiato gemaakt, smaakte prima :)

wel met een klontje suiker erin :@ anders is het nog te straf voor mij _O-
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_106202036
Doen jullie wel eens iets van koffiesiroop door de koffie?
pi_106202269
Vandaag mijn Magimix M110 ontvangen. Direct 1 tasjes Lungo gemaakt, was wat anders dan de Senseo die ik gewoon ben.
Na het drinken van het tasje kijk ik wel eens naar de houdbaarheidsdatum van de bijgeleverde capsules: ten minste houdbaar tot 31.08.2011. Ik vermoed dat dat niet veel kwaad zal kunnen, maar echt netjes is het toch niet.
Heb maar even een mailtje gestuurd naar Nespresso om een oplossing te vragen.
Registreer je bij Betfair via deze code: QCU4LHHDH
en je bent voor eeuwig mijn vriend ;-)
pi_106202366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Drossie het volgende:
Vandaag mijn Magimix M110 ontvangen. Direct 1 tasjes Lungo gemaakt, was wat anders dan de Senseo die ik gewoon ben.
Na het drinken van het tasje kijk ik wel eens naar de houdbaarheidsdatum van de bijgeleverde capsules: ten minste houdbaar tot 31.08.2011. Ik vermoed dat dat niet veel kwaad zal kunnen, maar echt netjes is het toch niet.
Heb maar even een mailtje gestuurd naar Nespresso om een oplossing te vragen.
Lekkerder worden ze er niet van :). Nespresso zal 't wel netjes oplossen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 30 december 2011 @ 14:01:23 #234
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106202867
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:39 schreef roos85 het volgende:
Doen jullie wel eens iets van koffiesiroop door de koffie?
Yep, van Monin :9

Ik vind vooral de caramel, de amaretto en de cookies-and-chocolate erg lekker ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_106203221
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:01 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Yep, van Monin :9

[ afbeelding ]

Ik vind vooral de caramel, de amaretto en de cookies-and-chocolate erg lekker ^O^
Caramel is inderdaad erg lekker O+ de cookies-and-chocolate klinkt ook erg goed :)
pi_106209878
quote:
99s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Lekkerder worden ze er niet van :). Nespresso zal 't wel netjes oplossen.
Idd. Kreeg na een half uur al een mailtje terug. Ik moet eens bellen en dan sturen ze mij gratis een nieuw doosje op.
Waarom ik daarvoor nog eens extra moet bellen is me wel een raadsel.

Ohja, als iemand nog een code zou hebben voor 70¤ korting: ik ontvang ze graag!

[ Bericht 5% gewijzigd door Drossie op 30-12-2011 18:50:26 ]
pi_106215589
Vandaag op mn werk (supermarkt) speciale soort (dacht bio) nespresso cupjes gezien (Dus niet van nespresso, maar namaak).. Van Italiaans arabica bonen ofzo.. Nieuw product.

Misschien morgen eens proberen. Was 2,49 ofzo voor pakje van 10. Iemand deze ook al geprobeerd?
  zaterdag 31 december 2011 @ 10:48:42 #238
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_106238853
Ik gooi er net een Finezzo Lungo doorheen, als espresso... nog steeds slappe hap.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 31 december 2011 @ 10:55:17 #239
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_106239031
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 14:11 schreef roos85 het volgende:
Caramel is inderdaad erg lekker O+ de cookies-and-chocolate klinkt ook erg goed :)
Die is nieuw, althans ik had hem nog niet eerder gezien. En inderdaad erg lekker. Je doet eeuwen met zo'n flesje, je hebt maar een half lepeltje nodig per kopje ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_106241194
En de eerste bestelling capsules dreigt hier al verkeerd te lopen.
Gisteren besteld en levering gevraagd vandaag tussen 10u en 12u.
Je raadt het al, nog niemand gezien...
pi_106241238
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:02 schreef Drossie het volgende:
En de eerste bestelling capsules dreigt hier al verkeerd te lopen.
Gisteren besteld en levering gevraagd vandaag tussen 10u en 12u.
Je raadt het al, nog niemand gezien...
Hoe laat heb je besteld dan? Want meestal leveren ze niet de volgende dag maar de dag erna.
Maar 2 keer vertraging van dat ritme gehad in al die jaren.
pi_106241307
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

Hoe laat heb je besteld dan? Want meestal leveren ze niet de volgende dag maar de dag erna.
Maar 2 keer vertraging van dat ritme gehad in al die jaren.
Rond de middag ofzo. Ik kon vandaag nog selecteren als leverdatum, dus ging ik ervan uit dat de capsules effectief geleverd werden vandaag he.
Waarom betaal ik anders 5¤ extra?
pi_106241902
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:06 schreef Drossie het volgende:

[..]

Rond de middag ofzo. Ik kon vandaag nog selecteren als leverdatum, dus ging ik ervan uit dat de capsules effectief geleverd werden vandaag he.
Waarom betaal ik anders 5¤ extra?
Dat heb ik nog nooit gedaan. Dat extra betalen. En dat extra betaal je voor tijdstip bepaling :P
Maar normaal heb ik ook nooit de volgende dag zien leveren. Een enkele keer als ik voor 09.00 had besteld.

Maar het is dan idd niet correct dat het op de site staat. Dan moet je het ook nakomen.
pi_106246896
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:55 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Die is nieuw, althans ik had hem nog niet eerder gezien. En inderdaad erg lekker. Je doet eeuwen met zo'n flesje, je hebt maar een half lepeltje nodig per kopje ^O^
Oke :) van de week maar eens bestellen!
pi_106248180
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:31 schreef Unknown18 het volgende:
Vandaag op mn werk (supermarkt) speciale soort (dacht bio) nespresso cupjes gezien (Dus niet van nespresso, maar namaak).. Van Italiaans arabica bonen ofzo.. Nieuw product.

Misschien morgen eens proberen. Was 2,49 ofzo voor pakje van 10. Iemand deze ook al geprobeerd?
Wij hebben die hier bij Dirk van den Broek gekocht :Y Vonden ze zelf niet zo lekker als die van Nespresso. Nadeel is ook dat ze per 10 verpakt zitten en ze snel 'oud' worden als je het pakje open maakt.
pi_106248236
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit gedaan. Dat extra betalen. En dat extra betaal je voor tijdstip bepaling :P
Maar normaal heb ik ook nooit de volgende dag zien leveren. Een enkele keer als ik voor 09.00 had besteld.

Maar het is dan idd niet correct dat het op de site staat. Dan moet je het ook nakomen.
Hier regelmatig ene dag voor 12 uur 's middags bestellen en dan de volgende dag de cupjes ontvangen :Y
pi_106254353
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:54 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Wij hebben die hier bij Dirk van den Broek gekocht :Y Vonden ze zelf niet zo lekker als die van Nespresso. Nadeel is ook dat ze per 10 verpakt zitten en ze snel 'oud' worden als je het pakje open maakt.
Hoogvliet heeft ze ook. We hadden twee doosjes gehaald maar hele machine lijkt uit zijn verband gerukt te worden zodra je de hendel dichtdoet met zo'n cupje er in...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  zaterdag 31 december 2011 @ 17:14:56 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_106254581
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 17:09 schreef Whiskers het volgende:

Hoogvliet heeft ze ook. We hadden twee doosjes gehaald maar hele machine lijkt uit zijn verband gerukt te worden zodra je de hendel dichtdoet met zo'n cupje er in...
Dat schijnt toch ook te gebeuren als je die DE meuk gebruikt? Ik hou het bij Nespresso. What else, tenslotte?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_106256754
Ik kreeg een gratis proefpakket van die DE spul. Op zich niet verkeerd maar die kleine prijswinst niet waard vind ik
Doei
pi_106304937
ik zou wel een nespresso willen voor op mn werk maar wil gewoon de goedkoopste bestellen. dat is voglens mij de essenza XN2003, en op sommige sites staat die met 50 euro korting (modern.nl) en op sommige zonder... iemand een tip hierover, heb t topic doorgescrolld maar ik neem aan dat er meer mensen zijn die gebruik maken van die actie die nog 2 weken loopt....

alternatief is Krups XN2125, tientje duurder maar met automatische waterhoeveelheid. maar weer twijfels over die korting... :)
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')