Dat dan weer wel jaquote:
Ja, dat wil ik. Op basis van de tweede helft dan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want dat wil jij ontkennen? Het maakt deze 2-2 des te erger, maar Nac was echt slecht vandaag niet om aan te zien. Ze hebben gewoon 85 minuten lang met 11 man 20 meter achter de middenlijn gestaan.
Dan kijkt 1 van ons 2en niet objectief, maar het kan me allemaal niet boeien ook. Dat het slecht was is toch het enige feit wat teltquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik. Op basis van de tweede helft dan.
Ik vond NAC ook zeker niet beter hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kijkt 1 van ons 2en niet objectief, maar het kan me allemaal niet boeien ook. Dat het slecht was is toch het enige feit wat telt
Ik was diep in de 2e helft weggegaan. In de wetenschap dat er 3 punten in de tas waren. Lekker RTL7 Darts kijken. Zap ik. Hé! 2-0quote:
Ajax ging toch winnen volgens jou?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was diep in de 2e helft weggegaan. In de wetenschap dat er 3 punten in de tas waren. Lekker RTL7 Darts kijken. Zap ik. Hé! 2-0. Zap ik weer naar RTL7. Pauze. Terugzappen.. 2-1
. RTL 7darts afgelopen paar min later. 2-2. Godverdomme
Aha, je bent een ekte ektequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik was diep in de 2e helft weggegaan. In de wetenschap dat er 3 punten in de tas waren. Lekker RTL7 Darts kijken. Zap ik. Hé! 2-0. Zap ik weer naar RTL7. Pauze. Terugzappen.. 2-1
. RTL 7darts afgelopen paar min later. 2-2. Godverdomme
En dan tegen mij zeggen, dat NAC niet kan winnenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax ging toch winnen volgens jou?
Ja? Maar wat wil je met Vermeer en wat jochies die denken dat ze goed zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kzei je toch, dromen zijn bedrogquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja? Maar wat wil je met Vermeer en wat jochies die denken dat ze goed zijn.
Nicolas
PSV werd vorig seizoen toch kampioen volgens jou.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Werd jong psv toch ook??quote:Op zondag 20 november 2011 00:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV werd vorig seizoen toch kampioen volgens jou.
Jij zei PSV, niet Jong PSV.quote:
Mijn voorspellingen zijn het vaakst uitgekomen, alleen jammer dat ik geen toto speelde vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 00:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij zei PSV, niet Jong PSV.
jij bent de laatste die opmerkingen mag maken over foute voospellingen.
vit 4-0 feyquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgenmiddag:
12:30
Vitesse - Feyenoord (Kraker van de dag)
ADO Den Haag - FC Utrecht
14:30
FC Groningen - VVV Venlo
16:30
Excelsior - AZ.
Wat hebben wij daar nog voor belang bij?quote:Op zondag 20 november 2011 10:38 schreef Jojoortje het volgende:
Nou ja euh... Hup Excelsior dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |