straks aan het eind toch + nog alle doelpunten een keerquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef RvLaak het volgende:
Gaan er nog meer reacties komen van Ajax-NAC?
Ties, was je ook in Almelo ?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
straks aan het eind toch + nog alle doelpunten een keer
De Boer had een goede wedstrijd gezienquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef RvLaak het volgende:
Gaan er nog meer reacties komen van Ajax-NAC?
Nee man, combi was binnen 1 dag al uitverkocht, elk jaar hetzelfdequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ties, was je ook in Almelo ?
Hmm oke, ja klein uitvak he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee man, combi was binnen 1 dag al uitverkocht, elk jaar hetzelfde
Mooi, ben wel benieuwd naar de reacties van de spelersquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Ties02 het volgende:
[..]
straks aan het eind toch + nog alle doelpunten een keer
Hij welquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De Boer had een goede wedstrijd gezien
500, dat is wel echt het minimale volgens mij.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hmm oke, ja klein uitvak he.
slechts 500 kaarten
Bij 500 heb je ook altijd dat de Supportersverenigingen kaarten gaan verloten enz. dan is het helemaal snel gebeurd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
500, dat is wel echt het minimale volgens mij.
Uitwedstrijd naar Hveen was keer binnen 12 uur uitverkocht, 1500 kaarten.
Maar goed, weet niet of er bij Heracles-Twe ook echt een derby-sfeer hangt?
Heracles heeft samen met RKC en Excelsior het kleinste stadion van de eredivisie, en het uitvak moet zoveel procent zijn van de totale capaciteit? Heracles - Twente is wel specialer dan de andere wedstrijden, het meeste derby gevoel zit wel bij ons. Omdat Heracles niks te verliezen heeft tegen FC Twente. Dan is het alleen maar mooier als je een punt of 3 punten pakt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
500, dat is wel echt het minimale volgens mij.
Uitwedstrijd naar Hveen was keer binnen 12 uur uitverkocht, 1500 kaarten.
Maar goed, weet niet of er bij Heracles-Twe ook echt een derby-sfeer hangt?
Uhm... Neequote:Op zaterdag 19 november 2011 23:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kap eens met topic kicken in MyAT met je onzin discussie
Lurling vindt het ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Vertonghen: "We hebben de hele wedstrijd gedomineerd", ook geen blijk van realiteitsbesef.
Meh, die zijn nasty, zo'n halve aap dus.quote:
Dan moet Ajax de eerste helft NAC wel volledig van het veld gespeeld hebben, aangezien de tweede helft (die ik wel gezien heb) ze gelijk op gingenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Dat Ajax de wedstrijd heeft gedomineerd
Want dat wil jij ontkennen? Het maakt deze 2-2 des te erger, maar Nac was echt slecht vandaag niet om aan te zien. Ze hebben gewoon 85 minuten lang met 11 man 20 meter achter de middenlijn gestaan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:30 schreef RvLaak het volgende:
Vertonghen: "We hebben de hele wedstrijd gedomineerd", ook geen blijk van realiteitsbesef.
"Willen de mensen met het blauw boekje, oh nee uhmm als je voor de resolutie bent uhhmm"quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:35 schreef RvLaak het volgende:
Mijn god, Ajax lijkt het CDA wel... Stemmen om te kijken of ze gaan stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |