Is hij dat?quote:Op maandag 21 november 2011 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
JantjeVolgens mij zit hij hier ook op Fok! als meteo-online
Dat vermoeden heb ik weet het niet zekerquote:
die pleuriszooi mag wat mij betreft wegblijven. geef mij maar mistquote:
Ik had ook al zo'n vermoeden, zijn posts hier en op Twitter lijken veel op elkaarquote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 21 november 2011 17:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had ook al zo'n vermoeden, zijn posts hier en op Twitter lijken veel op elkaar
Nee joh, het is de bedoeling dat dit topic blijft staan tot komende zondag. We doen allemaal ons best om niet teveel te postenquote:Op maandag 21 november 2011 20:19 schreef wolfrolf het volgende:
Is het nou nog steeds zondag? uuhhuuhuhhuh
En dat lukt ons best.quote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee joh, het is de bedoeling dat dit topic blijft staan tot komende zondag. We doen allemaal ons best om niet teveel te posten
Wij zijn gewoon erg goed met z'n allen!quote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
(sorry, geen aparte post meer... In het kader van de zuinigheid moet je hem delen met Pino)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op maandag 21 november 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je mag het hebben hoor, ik ben alles behalve egoïstischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon erg goed met z'n allen!
[..]![]()
(sorry, geen aparte post meer... In het kader van de zuinigheid moet je hem delen met Pino)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |