Ik had juist opvallend weinig problemen. Zicht overal wel 100+ meter en geen enkele file gehad (behalve dan wachten voor een aantal stoplichten, zoals gewoonlijk).quote:Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef themauster het volgende:
Wat een hel was het vanochtend weer om op het werk te komen en ik woon er maar 4km vandaanZag door de dikke mist geen steek op de weg en dan zijn er ook nog gasten die met groot licht je ogen verblinden
.
Ilsetwitter:3FMFan twitterde op maandag 21-11-2011 om 09:18:41Surprise! De nieuwe single Do Luv 2 Luv U van @IlseDeLange is dit jaar de themasong van #3FM Serious Request! #SR11 reageer retweet
Joh, mag die man ook eens een dagje vrij?quote:Op maandag 21 november 2011 09:20 schreef borisz het volgende:
Radio 1 is bij de ANWB vanmorgen en wie is er dan een keertje niet? Jon Bakker
Ja, morgenquote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, mag die man ook eens een dagje vrij?
Dan ben je gestoord... Of vergeetachtig, kan ookquote:Op maandag 21 november 2011 09:23 schreef JDude het volgende:
Ik snap al die commotie om mist(achter)lichten niet. Die dwazen die het onder deze omstandigheden helemaal niet nodig vinden om enige vorm van verlichting te gebruiken zijn nog veel erger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |