Dan kun je nog wel contact hebbenquote:
Dank!quote:
Dat antwoord had ik niet verwachtquote:
Mijn mams ook!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel contact hebben
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:03 schreef Loqi het volgende:
Ik schuif mijn nare trekjes op ma EN pa afkneuzenfamilie
Je mag een gastblog schrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank!
Ik ontvang graag een huldiging van u
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:
Ik heb denk ik ook wel soort van contact met hem heb, ik zie af en toe dingen die er niet horen te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Whehehehe
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...
Dank!quote:
Hmmmm, heerlijk zeiken! Wat een opluchting kan dat zijn hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, het is weer tijd om even te gaan sassen
Serieus? Weet je dan ook om wie het gaat en kun je er bewust contact mee zoeken of werkt het zo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.
Maar niks engs, maak me er niet druk om
Geen Poltergeist ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |