Dan kun je nog wel contact hebbenquote:
Dank!quote:
Dat antwoord had ik niet verwachtquote:
Mijn mams ook!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel contact hebben
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:03 schreef Loqi het volgende:
Ik schuif mijn nare trekjes op ma EN pa afkneuzenfamilie
Je mag een gastblog schrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank!
Ik ontvang graag een huldiging van u
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:
Ik heb denk ik ook wel soort van contact met hem heb, ik zie af en toe dingen die er niet horen te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Whehehehe
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...
Dank!quote:
Hmmmm, heerlijk zeiken! Wat een opluchting kan dat zijn hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, het is weer tijd om even te gaan sassen
Serieus? Weet je dan ook om wie het gaat en kun je er bewust contact mee zoeken of werkt het zo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.
Maar niks engs, maak me er niet druk om
Geen Poltergeist ofzo![]()
Socialize that!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit hier in een kamer met moeder,en broertje van
Allemaal met de telefoons bezig en ik zit met de laptop op schoot. Oh en de hond slaapt
wat een gezelligheid.
Tell us the juicy stuffquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.
Maar niks engs, maak me er niet druk om
Geen Poltergeist ofzo![]()
Heerlijk toch. Even zo'n moment voor jezelfquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Allemaal met de telefoons bezig en ik zit met de laptop op schoot. Oh en de hond slaapt
wat een gezelligheid.
Hier ook,quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
wat een gezelligheid.
Zeker, helemaal wanneer je alcohol aan het drinken bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, heerlijk zeiken! Wat een opluchting kan dat zijn he
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik datquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus? Weet je dan ook om wie het gaat en kun je er bewust contact mee zoeken of werkt het zo niet?
Haha! Ik zit regelmatig lekker een serie te kijken terwijlquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
wat een gezelligheid.
Ja naja, ik ben vaak zat alleen thuis. En dit vind ik toch wel een beetje ergquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Even zo'n moment voor jezelf
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ook,zit achter de PC, ik achter de laptop en de dogsies pitten
Dat lijkt me wel fijn. Dat ze even 'hoi' komen zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik dat
Anders zeg ik letterlijk even "hoi" en dan gaat het weer weg
Ik heb verder geen behoefte ergens in te duiken om terug te communiceren dus dat probeer ik ook niet, zou niet eens weten hoe, bovendien gaat me dat echt te ver en ben ik daar te nuchter voor
Ik zit meestal beneden met laptop en vriend boven achter pc/playstation.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha! Ik zit regelmatig lekker een serie te kijken terwijlachter z'n laptop zit. Maar vanavond is ie er niet, dus heb ik eventjes een avondje alleen
Nee, daar zal ik ook niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tell us the juicy stuffik ben gek op dat soort verhalen. Geesten oproepen ofzo?
Ohh op die manier. Ja ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je je openstelt voor geesten ze dichterbij kunnen komen. Dus altijd als ik een spooky gevoel krijg of rare dingen hoor/zie denk ik heel hard: "Ga weg, ik stel me NIET open!"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik dat
Anders zeg ik letterlijk even "hoi" en dan gaat het weer weg
Ik heb verder geen behoefte ergens in te duiken om terug te communiceren dus dat probeer ik ook niet, zou niet eens weten hoe, bovendien gaat me dat echt te ver en ben ik daar te nuchter voor
Ja, we roepen soms iets over dat op tv is, die ook aan staatquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja naja, ik ben vaak zat alleen thuis. En dit vind ik toch wel een beetje erg
[..]Maar hier wordt dus ook niet gepraat he
Doen jullie dat wel?
Ik heb er geen last van, het is niet alsof er een spook in de vorm van Rinus ineens aan mijn bed staat ofzo whehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijn. Dat ze even 'hoi' komen zeggen
Wel vervelend dat je soms ook mensen op bezoek krijgt waar je geen trek in hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, het is niet alsof er een spook in de vorm van Rinus ineens aan mijn bed staat ofzo whehehehe
Hier was dat ook, alleenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik zit meestal beneden met laptop en vriend boven achter pc/playstation.
Gelukkig maar, lijkt me vreselijk als je iets engs meemaakt in je eigen huis. De beste vriend vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, daar zal ik ook niet aan beginnen.
Denk meer dus aan lampen die springen, knipperen, ineens aan staan, schimmen langs de (snel)weg en in het ziekenhuis. Maar meestal thuis en meestal als ik denk aan mijn vader of mijn ooms of als ik iets heftigs heb meegemaakt.
Niks engs hoor, echt niet
Hahahaha! Heel groot condoom over je heen trekken om je te beschermenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Ja ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je je openstelt voor geesten ze dichterbij kunnen komen. Dus altijd als ik een spooky gevoel krijg of rare dingen hoor/zie denk ik heel hard: "Ga weg, ik stel me NIET open!"
Ojaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier was dat ook, alleend'r pc-voeding is kapot en ze is te lam om hem te laten maken, waardoor ze mijn PC heeft ingepikt... Ik ben veroordeeld tot mijn laptop al 2 weken
Ik zou echt heel bang zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk meer dus aan lampen die springen, knipperen, ineens aan staan, schimmen langs de (snel)weg en in het ziekenhuis. Maar meestal thuis en meestal als ik denk aan mijn vader of mijn ooms of als ik iets heftigs heb meegemaakt.
Schimmen langs de (snel)weg klinkt toch stiekem wel een beetje engig.. Ik kan me er verder helemaal niks bij voorstellen eigenlijk, maar zou me ergens wel fijn lijken om op die manier toch nog een soort van contact te hebben met bepaalse mensen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me naar zeg. Dat heeft een vriend van me ook, bah.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lijkt me vreselijk als je iets engs meemaakt in je eigen huis. De beste vriend vanwoont in een wijk in Rotterdam, en daar zijn heel veel doden geloof ik gevallen tijdens de Tweede wereld oorlog en best wel slechte dingen zijn daar gebeurd (naast het bombardement). Die verhalen die hij soms vertelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |