Dan kun je nog wel contact hebbenquote:
Dank!quote:
Dat antwoord had ik niet verwachtquote:
Mijn mams ook!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel contact hebben
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:03 schreef Loqi het volgende:
Ik schuif mijn nare trekjes op ma EN pa afkneuzenfamilie
Je mag een gastblog schrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dank!
Ik ontvang graag een huldiging van u
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Nee maar goed, ik snap je wel hoor. Doet mijn moeder ook soms met nare trekjes van mij, op mijn pa (die dood is) afschuiven
Whehehehe
quote:
Ik heb denk ik ook wel soort van contact met hem heb, ik zie af en toe dingen die er niet horen te zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
*HALLOOOOOOOO*
Whehehehe
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Daar had je het een paar topics geleden ook al over, iets over contact met overledenen. Meen je dit serieus of is het gewoon een geintje? Just curious...
Dank!quote:
Hmmmm, heerlijk zeiken! Wat een opluchting kan dat zijn hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Zo, het is weer tijd om even te gaan sassen
Serieus? Weet je dan ook om wie het gaat en kun je er bewust contact mee zoeken of werkt het zo niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.
Maar niks engs, maak me er niet druk om
Geen Poltergeist ofzo![]()
Socialize that!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zit hier in een kamer met moeder,en broertje van
Allemaal met de telefoons bezig en ik zit met de laptop op schoot. Oh en de hond slaapt
wat een gezelligheid.
Tell us the juicy stuffquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen geintje. Maar geen enge dingen hoor, wees niet bang. lampen die gaan knipperen, schimmen enzo, spullen die ineens ergens anders liggen.
Maar niks engs, maak me er niet druk om
Geen Poltergeist ofzo![]()
Heerlijk toch. Even zo'n moment voor jezelfquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Allemaal met de telefoons bezig en ik zit met de laptop op schoot. Oh en de hond slaapt
wat een gezelligheid.
Hier ook,quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
wat een gezelligheid.
Zeker, helemaal wanneer je alcohol aan het drinken bentquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hmmmm, heerlijk zeiken! Wat een opluchting kan dat zijn he
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik datquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Serieus? Weet je dan ook om wie het gaat en kun je er bewust contact mee zoeken of werkt het zo niet?
Haha! Ik zit regelmatig lekker een serie te kijken terwijlquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
wat een gezelligheid.
Ja naja, ik ben vaak zat alleen thuis. En dit vind ik toch wel een beetje ergquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Heerlijk toch. Even zo'n moment voor jezelf
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ook,zit achter de PC, ik achter de laptop en de dogsies pitten
Dat lijkt me wel fijn. Dat ze even 'hoi' komen zeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik dat
Anders zeg ik letterlijk even "hoi" en dan gaat het weer weg
Ik heb verder geen behoefte ergens in te duiken om terug te communiceren dus dat probeer ik ook niet, zou niet eens weten hoe, bovendien gaat me dat echt te ver en ben ik daar te nuchter voor
Ik zit meestal beneden met laptop en vriend boven achter pc/playstation.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha! Ik zit regelmatig lekker een serie te kijken terwijlachter z'n laptop zit. Maar vanavond is ie er niet, dus heb ik eventjes een avondje alleen
Nee, daar zal ik ook niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tell us the juicy stuffik ben gek op dat soort verhalen. Geesten oproepen ofzo?
Ohh op die manier. Ja ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je je openstelt voor geesten ze dichterbij kunnen komen. Dus altijd als ik een spooky gevoel krijg of rare dingen hoor/zie denk ik heel hard: "Ga weg, ik stel me NIET open!"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vader en ooms denk ik. Voor mijn gevoel zijn die het meestal, maar niet altijd. Verder zou ik het niet weten wie hoor, gewoon onbekenden ofzo, daar ik daar geen behoefte aan heb negeer ik dat
Anders zeg ik letterlijk even "hoi" en dan gaat het weer weg
Ik heb verder geen behoefte ergens in te duiken om terug te communiceren dus dat probeer ik ook niet, zou niet eens weten hoe, bovendien gaat me dat echt te ver en ben ik daar te nuchter voor
Ja, we roepen soms iets over dat op tv is, die ook aan staatquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja naja, ik ben vaak zat alleen thuis. En dit vind ik toch wel een beetje erg
[..]Maar hier wordt dus ook niet gepraat he
Doen jullie dat wel?
Ik heb er geen last van, het is niet alsof er een spook in de vorm van Rinus ineens aan mijn bed staat ofzo whehehehequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel fijn. Dat ze even 'hoi' komen zeggen
Wel vervelend dat je soms ook mensen op bezoek krijgt waar je geen trek in hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, het is niet alsof er een spook in de vorm van Rinus ineens aan mijn bed staat ofzo whehehehe
Hier was dat ook, alleenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik zit meestal beneden met laptop en vriend boven achter pc/playstation.
Gelukkig maar, lijkt me vreselijk als je iets engs meemaakt in je eigen huis. De beste vriend vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nee, daar zal ik ook niet aan beginnen.
Denk meer dus aan lampen die springen, knipperen, ineens aan staan, schimmen langs de (snel)weg en in het ziekenhuis. Maar meestal thuis en meestal als ik denk aan mijn vader of mijn ooms of als ik iets heftigs heb meegemaakt.
Niks engs hoor, echt niet
Hahahaha! Heel groot condoom over je heen trekken om je te beschermenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh op die manier. Ja ik heb ooit ergens gelezen dat wanneer je je openstelt voor geesten ze dichterbij kunnen komen. Dus altijd als ik een spooky gevoel krijg of rare dingen hoor/zie denk ik heel hard: "Ga weg, ik stel me NIET open!"
Ojaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier was dat ook, alleend'r pc-voeding is kapot en ze is te lam om hem te laten maken, waardoor ze mijn PC heeft ingepikt... Ik ben veroordeeld tot mijn laptop al 2 weken
Ik zou echt heel bang zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Denk meer dus aan lampen die springen, knipperen, ineens aan staan, schimmen langs de (snel)weg en in het ziekenhuis. Maar meestal thuis en meestal als ik denk aan mijn vader of mijn ooms of als ik iets heftigs heb meegemaakt.
Schimmen langs de (snel)weg klinkt toch stiekem wel een beetje engig.. Ik kan me er verder helemaal niks bij voorstellen eigenlijk, maar zou me ergens wel fijn lijken om op die manier toch nog een soort van contact te hebben met bepaalse mensen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me naar zeg. Dat heeft een vriend van me ook, bah.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig maar, lijkt me vreselijk als je iets engs meemaakt in je eigen huis. De beste vriend vanwoont in een wijk in Rotterdam, en daar zijn heel veel doden geloof ik gevallen tijdens de Tweede wereld oorlog en best wel slechte dingen zijn daar gebeurd (naast het bombardement). Die verhalen die hij soms vertelt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hahahaha! Heel groot condoom over je heen trekken om je te beschermen![]()
Ik zie dan altijd Eric Cartman voor me die met die koeienbel rond loopt als hij doet alsof hij een spook is en roep "BWOOOBWWOOOOOOEOOOOOHOOOOO"
Hahahahaha
Jepquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
OjaEn dan kwam ze nog wel naar beneden om je glas bij te vullen eh?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet ook eig wel zeker dat mijn vader altijd 's avonds als ik in bed lig, mij altijd een bezoekje brengt. Gaat m'n licht ineens uit ofzo.
Maar wij hebben ook een geest hier in huis, is de oude bewoner van dit huis, die is hier overleden en zwerft hier rond. M'n mams ziet em zo nu en dan en dan zegt ze hallo en dan gaat ie weer weg. Maar gebeurd ook vaak genoeg dat de radio ineens aangaat, ook weer zoiets.
WHUT?! Iel dat zou ik wel echt spooky vinden. Dat van de oude bewonder dan he.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Ik weet ook eig wel zeker dat mijn vader altijd 's avonds als ik in bed lig, mij altijd een bezoekje brengt. Gaat m'n licht ineens uit ofzo.
Maar wij hebben ook een geest hier in huis, is de oude bewoner van dit huis, die is hier overleden en zwerft hier rond. M'n mams ziet em zo nu en dan en dan zegt ze hallo en dan gaat ie weer weg. Maar gebeurd ook vaak genoeg dat de radio ineens aangaat, ook weer zoiets.
Voor haar makkelijker ehquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jep
Maar nu loopt ze vanaf de PC
nee joh, niks aan de handquote:
Nah, van mij mogen ze weg blijvenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist wel fijn om te weten dat ze af en toe echt nog bij je zijn.
Nou ja, net zoiets is het dus, ik vind het wel fijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:14 schreef Diconnected het volgende:
Lekker nuchterquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, niks aan de hand
Ik sprak ooit met een verpleegkundige die op een afdeling stond met veel mensen die overlijden en die zei "zou toch gek zijn als er hier zoveel mensen gewoon maar dood gaan en er niks achter blijft, nou zo denk ik erover, niks engs aan"
Moest er wel om lachen, heerlijk relativerend
Dat 'ie ineens al je wijn/bier op zuipt enzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:15 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]Fijn van je paps
Maar geen echte last van die oud bewoner dus?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat 'ie ineens al je wijn/bier op zuipt enzo
Baby's/Kleine kinderen schijnen daar ook veel gevoeliger voor te zijn toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb zelf verder geen ervaringen. Alleen 1 die ik me zelf niet kan herinneren. Dat was op de avond/nacht dat mijn opa overleed. Toen mijn moeder mij die nacht de fles gaf (ik was een paar maanden) stopte ik opeens met drinken en staarde naar een plek in de lucht en ging ik met mn handjes graaien enzo. En toen de volgende dag hoorde mn moeder dat mijn opa rond die tijd was overleden.
Ja, als je het zo bekijkt..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, niks aan de hand
Ik sprak ooit met een verpleegkundige die op een afdeling stond met veel mensen die overlijden en die zei "zou toch gek zijn als er hier zoveel mensen gewoon maar dood gaan en er niks achter blijft, nou zo denk ik erover, niks engs aan"
Moest er wel om lachen, heerlijk relativerend
Ja klopt en dieren volgens mij ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Baby's/Kleine kinderen schijnen daar ook veel gevoeliger voor te zijn toch?
Schijnt wel zo te zijn, ik heb er echter geen ervaringen mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Baby's/Kleine kinderen schijnen daar ook veel gevoeliger voor te zijn toch?
Ik heb er ook nog 2 hoor!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Jacqie1986 het volgende:
Ik heb nu zo'n beetje het idee dat ik nog de enige ben met 2 levende ouders
Wheheheh soms een etterbakje dusquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Naja die oude man doet niets volgens m'n moeder... Hij komt en gaat eigenlijk. En soms verdwijnen hier spullen die we pas heel laat terug vinden.
geen idee, ik doe geen spirituele rare dingen, ben absoluut niet zweverig etc.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, als je het zo bekijkt..
Vraag me alleen af wat je dan zou moeten doen om je open te stellen. Al die dingen die hier nu genoemd worden kan ik me echt niks bij voorstellen eigenlijk..
Aan de andere kant zou ik ook niet zitten te wachten op "bezoek" van een hoop vreemden haha.
Ik heb het alleen heel kort gehad na het overlijden van mijn moeder, dan ik me af en toe bekeken voelde of zo, maar dat voelde op de een of andere manier helemaal niet geruststellend eigenlijk.
Zijn ze ook nog bij elkaar?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 hoor!
Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog 2 hoor!
Sorry meneer Belastingdienst, ons huisspook heeft de afschriften mee gejatquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef Diconnected het volgende:
Naja die oude man doet niets volgens m'n moeder... Hij komt en gaat eigenlijk. En soms verdwijnen hier spullen die we pas heel laat terug vinden.
Ja ik weet nooit zo goed hoe ik erover moet denken. Ik hou wel echt van dit soort verhalen. De vader vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Schijnt wel zo te zijn, ik heb er echter geen ervaringen mee.
Ik had het pas op latere leeftijd.
Klinkt wel mooi Unf
Whahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry meneer Belastingdienst, ons huisspook heeft de afschriften mee gejat
Ja bah... ik snap daar weinig van, weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar waag me er gewoon niet aanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik weet nooit zo goed hoe ik erover moet denken. Ik hou wel echt van dit soort verhalen. De vader vanheeft vroeger ook geesten opgeroepen met zo'n Ouija bord maar die is gekapt omdat het uit de hand liep en agressief werd enzo.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja bah... ik snap daar weinig van, weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar waag me er gewoon niet aan
Dat soort dingen moet je egwoon niet aan komen, bleh
En dan een plaatje a la Moaning Myrtle van Harry potter meesturenquote:
Nee dat nietquote:
Nog bij elkaar en blij samenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]bij elkaar nog of gescheiden?
Mijne ook niet meer . En die kunnen gelukkig ook nog lol hebben met elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat nietMaar daar lijd ik verder helemaal niet onder. Ze zijn ook nog gewoon vrienden enzo.
Nee inderdaad. Maar daarom kick ik ook zo op PA. Kan ik mezelf helemaal gek mee maken en dan kan ik weer niet slapen enzoquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja bah... ik snap daar weinig van, weet ook niet wat ik ervan moet vinden, maar waag me er gewoon niet aan
Dat soort dingen moet je egwoon niet aan komen, bleh
Nee bijv sieraden ofzo. Echt heel bizarquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sorry meneer Belastingdienst, ons huisspook heeft de afschriften mee gejat
PA?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar daarom kick ik ook zo op PA. Kan ik mezelf helemaal gek mee maken en dan kan ik weer niet slapen enzo
Ik ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Zo'n bord wil ik stiekem een keer proberen, ik durf alleen niet
Oh da's ook fucked up... zo van "halloooooo, die ketting wilde ik bij dit truitje aan, als ik vanuit de douche kom leg je hem weer terug, hoor je me!!!!"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee bijv sieraden ofzo. Echt heel bizar
Met jouw labiele geestje zou ik dat vooral lekker niet doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
Zo'n bord wil ik stiekem een keer proberen, ik durf alleen niet
quote:
Oh, ja, bij iemand anders thuis ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookIk wil alleen toekijken zeg maar
Lekker veilig, en natuurlijk bij iemand anders thuis
Oh ja, die was ook echt eng, bah...quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met jouw labiele geestje zou ik dat vooral lekker niet doen
Heb ik ook nog steeds niet gezien...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook echt eng, bah...
Ik hou van horror enzo, maar dan vooral de oldskool films, waarbij je alles van mijlenver ziet aankomen en het script zwaar ongeloofwaardig is
Da's fijnquote:
Oeh, die heb ik laatst gekeken, deel 1... spooky wel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, die was ook echt eng, bah...
Ik hou van horror enzo, maar dan vooral de oldskool films, waarbij je alles van mijlenver ziet aankomen en het script zwaar ongeloofwaardig is
Jij mag dan wel weer revieuws maken en tuutoriolsquote:
Bij wie??quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
26 november bij MissVanity thuis, glaasje draaien
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij mag dan wel weer revieuws maken en tuutoriols
Interessant en bijzonder?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Loqi het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt, van geestverschijningen enzo...
Ik heb wel iemand zien sterven... dat was gruwelijk, maar ook heel mooi...(even denken hoe ik dat goed ga verwoorden hoor...)
Iemand uit TRUquote:
Met smart wachten wij daaropquote:
Oh neeeeeeee iets waar m'n vriend niet bijdehand over kan gaan doen met tips tegen me ! Hahahahaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Met smart wachten wij daarop
Zoals een Sinterklaas tuutoriol
met allemaal TRU-ersquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iemand uit TRUToen kip dat zei d8 ik ff kijken. Dat is het eerste wat ik zag. Een glaasjes draai meet.
Hoezo helaas? Niet gelukkig?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ouders leven ook nog, en zijn ( helaas) ook nog bij elkaar.
Verder is het ook altijd erg druk om mij heen met schimmen. Heb er nooit last van, voel er ook niks bij ofzo
Ik zou het zelf niet heel mooi noemen eigenlijk.. Gruwelijk wel...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:28 schreef Loqi het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt, van geestverschijningen enzo...
Ik heb wel iemand zien sterven... dat was gruwelijk, maar ook heel mooi...(even denken hoe ik dat goed ga verwoorden hoor...)
Nou, gezelligquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Iemand uit TRUToen kip dat zei d8 ik ff kijken. Dat is het eerste wat ik zag. Een glaasjes draai meet.
hahahha, ja, sommige mensen kunnen juist beter uit elkaar gaan jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn ouders leven ook nog, en zijn ( helaas) ook nog bij elkaar.
Verder is het ook altijd erg druk om mij heen met schimmen. Heb er nooit last van, voel er ook niks bij ofzo
Ik denk dat die uitleg nog komtquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet heel mooi noemen eigenlijk.. Gruwelijk wel...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met allemaal TRU-ers![]()
Aangezien deze meets ook niet over nagellak gaan, gaat die meet misschien wel over modernistische kunst???
Nee die mensen hebben een naar huwelijk en een destructieve werking op elkaar en hun omgeving. Nou ja je leert er mee omgaanquote:
Ik heb het van sommigen wel gehoord ja, maar dat ging dan om mensen die al vrij oud waren, echt geleefd hadden en niet meer konden. Dan hoor je wel eens mensen zeggen 'het is goed zo'. Maar verder zou ik niet weten wat er mooi aan is eigenlijk.. Het is zo definitief..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitleg nog komt
Als het iemand was die heel veel pijn had en je ziet dan het gezicht heel vredig worden, dan kan ik me voorstellen dat je dat mooi vindt.
"Oh, harder, harder!"quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]misschien draait het wel uit op een vette orgie.
Hmm... vervelend lijkt me dat. Hebben ze dat zelf niet door? Of willen ze er gewoon niks aan doen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee die mensen hebben een naar huwelijk en een destructieve werking op elkaar en hun omgeving. Nou ja je leert er mee omgaan
ik geloof dat ik zei dat ik even moest kijken hoe ik t ging verwoorden...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou het zelf niet heel mooi noemen eigenlijk.. Gruwelijk wel...
Fijn ook, om daar als kind(eren) tussen te zitten....quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nee die mensen hebben een naar huwelijk en een destructieve werking op elkaar en hun omgeving. Nou ja je leert er mee omgaan
Een van mijn oma's keek heel vredig en pijnloos na d'r overlijden. En dat vond ik echt heel fijn en mooi om te zienquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb het van sommigen wel gehoord ja, maar dat ging dan om mensen die al vrij oud waren, echt geleefd hadden en niet meer konden. Dan hoor je wel eens mensen zeggen 'het is goed zo'. Maar verder zou ik niet weten wat er mooi aan is eigenlijk.. Het is zo definitief..
Ja dat weet ik, ik bedoelde het ook meer vanuit mijn visie, sorry..quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik geloof dat ik zei dat ik even moest kijken hoe ik t ging verwoorden...
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Oh, harder, harder!"
"ik doe niks"
"ik voel je wel heel hard"
"ik sta aan de andere kant van de kamer"
"wie doet dat dan bij me"
"ohhhhhhhh, Harry het Huisspook weer"
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"Oh, harder, harder!"
"ik doe niks"
"ik voel je wel heel hard"
"ik sta aan de andere kant van de kamer"
"wie doet dat dan bij me"
"ohhhhhhhh, Harry het Huisspook weer"
Die mensen hebben een iq op het randje van imbeciel en zwakbegaafd, die hebben niks door joh! En mn moeder is toch continue dronken, die weet van voren niet meer dat ze van achteren bestaatquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:33 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmm... vervelend lijkt me dat. Hebben ze dat zelf niet door? Of willen ze er gewoon niks aan doen?
Och jee dat lijkt me zwaar. Maar zoals je zelf al zegt, je leert er mee omgaanquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die mensen hebben een iq op het randje van imbeciel en zwakbegaafd, die hebben niks door joh! En mn moeder is toch continue dronken, die weet van voren niet meer dat ze van achteren bestaat
Ik vind dat best wel heftigquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die mensen hebben een iq op het randje van imbeciel en zwakbegaafd, die hebben niks door joh! En mn moeder is toch continue dronken, die weet van voren niet meer dat ze van achteren bestaat
damn, dan lijkt me echt vreselijk zwaar als kinderen zijnde...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
interessant zou ik niet als woord ervoor kiezenquote:
ja snap ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik bedoelde het ook meer vanuit mijn visie, sorry..
nou het kost(te) wel wat moeite. Ik heb zelf het twiel uit moeten vinden qua wat wel normaal is. En soms sla ik de plank ook nog wel eens mis. Gelukkig kan ik dan naar mijn ouders wijzen en snapt iedereen het directquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind dat best wel heftigHeb je daar zelf geen last van? Of heb je t een plekje kunnen geven?
Ik krijg er gewoon tranen van in m'n ogen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
interessant zou ik niet als woord ervoor kiezenbijzonder wel.. ja
de tante van mijn vriend (waar hij een heel goede band mee had) is een tijd terug overleden. Ze lag in het ziekenhuis (longaandoening) en we wisten dat het er aan zat te komen maar niet precies wanneer. Ze wilde ook niet meer geholpen worden met medicijnen en reanimatie enzo, want ze had al genoeg pijn gehad vond ze, en een vol leven en ze kon het niet aan om nog een keer door de hele rompslomp van zware medicatie te moeten.
Wij waren op dat moment in het ziekenhuis op bezoek (het grootste deel van de familie eigenlijk).
En het was echt zo'n typische dag, je weet wel, grijs, regen, donker midden op de dag...
Ik stond met mijn schoonmoe aan t raam (haar band met haar zus was heel erg sterk en heel erg mooi) en toen stopte het met regen, met echt zo'n wolkbreuk met stralen zon enzo die er uitkwamen.. en toen zei schoonmoe: 'ze doen de deuren vast open boven voor haar'...
En toen stopte tante met ademen...meteen daarna..
En dat was heel mooi eigenlijk. Het was gruwelijk, want ze had veel pijn en was nog veel te jong (maarja, wie niet)..maar dit is wat ze wilde, met haar hele familie om zich heen.
We hebben daarna ook meteen een glaasje van haar favo drankje genomen met zn allen, gewoon daar in t ziekenhuis bij haar
Het klinkt indd heel mooi. In een kamer met liefhebbende mensen die belangrijk voor je waren. In een uitzichtloze situatie is het altijd een beetje dubbel denk ik, het overlijden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
de tante van mijn vriend (waar hij een heel goede band mee had) is een tijd terug overleden. Ze lag in het ziekenhuis (longaandoening) en we wisten dat het er aan zat te komen maar niet precies wanneer. Ze wilde ook niet meer geholpen worden met medicijnen en reanimatie enzo, want ze had al genoeg pijn gehad vond ze, en een vol leven en ze kon het niet aan om nog een keer door de hele rompslomp van zware medicatie te moeten.
Wij waren op dat moment in het ziekenhuis op bezoek (het grootste deel van de familie eigenlijk).
En het was echt zo'n typische dag, je weet wel, grijs, regen, donker midden op de dag...
Ik stond met mijn schoonmoe aan t raam (haar band met haar zus was heel erg sterk en heel erg mooi) en toen stopte het met regen, met echt zo'n wolkbreuk met stralen zon enzo die er uitkwamen.. en toen zei schoonmoe: 'ze doen de deuren vast open boven voor haar'...
En dat was heel mooi eigenlijk. Het was gruwelijk, want ze had veel pijn en was nog veel te jong (maarja, wie niet)..maar dit is wat ze wilde, met haar hele familie om zich heen.
We hebben daarna ook meteen een glaasje van haar favo drankje genomen met zn allen, gewoon daar in t ziekenhuis bij haar
Het lijkt me indd heel moeilijk om relaties aan te gaan. Maar gelukkig heb je het een plaats kunnen gevenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
N
[..]
nou het kost(te) wel wat moeite. Ik heb zelf het twiel uit moeten vinden qua wat wel normaal is. En soms sla ik de plank ook nog wel eens mis. Gelukkig kan ik dan naar mijn ouders wijzen en snapt iedereen het direct
magoe..ik heb er al menig traan om gelaten iig
Ja, kan me er iets wel bij voorstellen, pfff, flinke opgave hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
N
[..]
nou het kost(te) wel wat moeite. Ik heb zelf het twiel uit moeten vinden qua wat wel normaal is. En soms sla ik de plank ook nog wel eens mis. Gelukkig kan ik dan naar mijn ouders wijzen en snapt iedereen het direct
magoe..ik heb er al menig traan om gelaten iig
In zo'n situatie kan me inderdaad wel indenken dat je het ook als mooi en bijzonder kan omschrijven, ondanks het feit dat het ook absoluut heel naar geweest zal zijn...quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:40 schreef Loqi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, kan me er iets wel bij voorstellen, pfff, flinke opgave hoor.
Ik ga film kijken, het is toch Twilight geworden
Veel plezier!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, 'heel naar' is ook zeker een van de gevoelens die ik er aan over gehouden heb..zoiets hoop ik nooit meer mee te makenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:46 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In zo'n situatie kan me inderdaad wel indenken dat je het ook als mooi en bijzonder kan omschrijven, ondanks het feit dat het ook absoluut heel naar geweest zal zijn...
veel plezierquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe iedereen dat anders ervaart. Apart he. Heeft hij ook een mooie herinnering eraan? Of vond hij het minder mooi?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:45 schreef Loqi het volgende:
Ja, dubbel was het zeker... maar toch wel heel mooi
Als ik zo dat stukje terug lees klinkt t als een hele soppige filmscene, maar zo ging t echt.
Ik vertel dat nu zo tegen(hij vroeg zich af wat ik voor lang verhaal aan het typen was).. en hij heeft daar dus niks van meegekregen... dat schoonmoe dat zei, en dat t ophield met regenen enzo
nee, voor hem was het alleen maar kutquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe iedereen dat anders ervaart. Apart he. Heeft hij ook een mooie herinnering eraan? Of vond hij het minder mooi?
Oh dat is klote zeg. Is het altijd een binnenvetter of is het omdat dit nog te vers is?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, voor hem was het alleen maar kut(nog steeds, hij praat er niet over als het even kan)
je bent niet brutaal hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:49 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Oh dat is klote zeg. Is het altijd een binnenvetter of is het omdat dit nog te vers is?
*als ik te brutaal ben moet je 't zeggen hoor!*
Logisch ook hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:48 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee, voor hem was het alleen maar kut(nog steeds, hij praat er niet over als het even kan)
Haha!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef BGTes het volgende:
Ik gaf net de meest awkwarf afscheidsknuffel ooit. Collega ging weg. Ik steek mijn hand uit, hij komt dichterbij voor een knuffel, ik besluit hem dan 3 kussen te geven waarvan de eerste op zijn onderkin belandtvoortaan gewoon een hand dus.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef BGTes het volgende:
Ik gaf net de meest awkwarf afscheidsknuffel ooit. Collega ging weg. Ik steek mijn hand uit, hij komt dichterbij voor een knuffel, ik besluit hem dan 3 kussen te geven waarvan de eerste op zijn onderkin belandtvoortaan gewoon een hand dus.
Lastig lijkt me dat, want dan weet je ook niet zo goed wat je voor zo iemand kan doen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:50 schreef Loqi het volgende:
[..]
je bent niet brutaal hoor
hij is binnenvetter pur sang
Soepel!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:51 schreef BGTes het volgende:
Ik ben er nog steeds door van slagquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Een afscheidsknuffel die hij niet zal vergeten!
Och jeetje toch.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds door van slag
Ik ken dat gevoel zo goed hequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds door van slag
Wat doe je voor werk dan zo laat nog?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef BGTes het volgende:
Gelukkig ben ik over een uurtje thuis en hoef ik.daarna nooit meer op zaterdag te werken!
Dat is wel lekker! Wat ga je hierna doen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef BGTes het volgende:
Gelukkig ben ik over een uurtje thuis en hoef ik.daarna nooit meer op zaterdag te werken!
Ja gelukkig zie ik hem nooit meequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel zo goed heUren later kan je nog steeds door de grond zakken van schaamte. Ik schud die gedachte aan het voorval dan maar snel uit mijn hoofd
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:55 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja gelukkig zie ik hem nooit mee(al hebben.20 collegas het voorval kunnen aanschouwen
)
De collega die 'wat was dat?' vroeg doet me anders denkenquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:56 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]hell. Naja misschien viel het helemaal niet zo op als dat jij denkt.
Oh lekker ! Weekenden met jequote:Op zaterdag 19 november 2011 22:57 schreef BGTes het volgende:
Ik werk ik de Appie, ik bouw de actiekoppen en vul ze doordeweeks bij. Maar zaterdag loopt het echt altijd tot 11 uit en ik wil de weekenden.gewoon voor mijn vriend hebben, dus heb ik een nieuwe koppenbouwer opgeleid en corrigeer ik hem op de maandagen wel
Arme jij!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
De collega die 'wat was dat?' vroeg doet me anders denken
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:58 schreef BGTes het volgende:
[..]
De collega die 'wat was dat?' vroeg doet me anders denken
Heeeeerlijk!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jabinnenkort een weekendje Londen en volgende week Efteling
Is soms lastiger dan het lijktquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dan is het gewoon een dikke fail. Naja BOEIEND! Haal je schouders op en lekker verder gaan.
Dat hou ik mezelf op zulke momenten altijd voor.
Moet je zo lang reizen naar huis vanaf je werk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Is soms lastiger dan het lijktmaar ach, er zijn ergere dingen!
Over een klein uurtje ben ik thuis, waar, wodka en doctor Who op me zitten te wachten
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:04 schreef BGTes het volgende:
[..]
Is soms lastiger dan het lijktmaar ach, er zijn ergere dingen!
Over een klein uurtje ben ik thuis, waar, wodka en doctor Who op me zitten te wachten
Een uur incl lopen, maar ik miste de bus net dus ik kon een half uur wachtenquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:06 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Moet je zo lang reizen naar huis vanaf je werk?
Dan zal je wel helemaal blij zijn dat je geen zaterdagen meer hoeft te werken!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Een uur incl lopen, maar ik miste de bus net dus ik kon een half uur wachten
Ja precies! Daarbij zijn we op ma en wo rond half 10 al klaar dus dan ben ik niet zo achterlijk laat thuis. Plus echt weekendquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:10 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dan zal je wel helemaal blij zijn dat je geen zaterdagen meer hoeft te werken!
Lijkt mij best pittig hoor. Tot zo laat werken en dan nog een uur moeten reizen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:13 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja precies! Daarbij zijn we op ma en wo rond half 10 al klaar dus dan ben ik niet zo achterlijk laat thuis. Plus echt weekend
Alles is beter met een goed boekquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Lijkt mij best pittig hoor. Tot zo laat werken en dan nog een uur moeten reizen.
Hoi, agreed, en doeiquote:Op zaterdag 19 november 2011 23:27 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Derek Ogilvie
Ik zou mijn kind echt noooooooit alleen laten met die creep
Zo, dat wilde ik even kwijt, ga ik nu weer verder tv kijken
Neeeeeeee!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Potverdepotverdepoterverdorie! Hoorde een klap buiten, ga ik kijken zie ik nog net een vos wegrennen. Klerelijer heeft m`n complete muppetshow vermoord
quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef BGTes het volgende:
Gatverdamme ik ging vol op een naaktslak staan
Muppetshow?quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Potverdepotverdepoterverdorie! Hoorde een klap buiten, ga ik kijken zie ik nog net een vos wegrennen. Klerelijer heeft m`n complete muppetshow vermoord
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:37 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou ik ga een stukje snelwandelen en danslaap lekker allemaal
Dat is weer eens wat anders.quote:Op zaterdag 19 november 2011 23:38 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga ook een tukkie doen, samen metnaar bed voor de verandering
![]()
Van wat ik zo kan zienquote:Op zondag 20 november 2011 02:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Scherper dan dit krijg ik het niet met telefoon op dit tijdstip
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk lome luie seksquote:
Wut, fokmoe? Dan moette ge gauw in therapie jonge!quote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hallo, ik leef nog! Maar ik ben een beetje fokmoe op dit moment vandaar de afwezigheiden de moddols zijn er nog niet, ik ga volgende week mailen
quote:Op zondag 20 november 2011 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
Hallo, ik leef nog! Maar ik ben een beetje fokmoe op dit moment vandaar de afwezigheiden de moddols zijn er nog niet, ik ga volgende week mailen
quote:Op zondag 20 november 2011 11:26 schreef milka82 het volgende:
[..]
Heerlijk lome luie sekshelaas niet meer uitvoerbaar hier,ik vind geroep op de achtergrond niet echt libidoverhogend..... Memmie!
![]()
Is de kat nog steeds spoorloos,vinden we vanochtend Pixel ons knijn dood in zijn hokkie... Zo gaat het snel met onze beestenboel,van twee naar niks
Ik snap wat je bedoeld, het valt toch niet bij te houdenquote:Op zondag 20 november 2011 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
Nee komt door de hoge snelheid van de laatste tijd, too much fok!! Trekt wel weer bij
Milka, wat naararme kneent, domme poes! Ik duim heel hard voor poes!
Het is hier helder en zonnigquote:Op zondag 20 november 2011 12:05 schreef Diconnected het volgende:
Wooooow wat een mistik zie de parkeerplaats niet eens
Nou hier nietquote:
Dat vind ik soms zo vreemd, dat het op een uurtje afstand zo anders kan zijnquote:Op zondag 20 november 2011 12:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nou hier niettis gewoon helemaal wit hier
kan ook niet eens de flats hier omheen zien
Ja of er is iets bij Shell ofzo, andere mogelijkheidquote:Op zondag 20 november 2011 12:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik soms zo vreemd, dat het op een uurtje afstand zo anders kan zijn
Is vast gewoon mistquote:Op zondag 20 november 2011 12:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja of er is iets bij Shell ofzo, andere mogelijkheid
Whut? Verkopen?quote:Op zondag 20 november 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat zal ik vandaag eens verkopen
Hier is het ook zo mistig dat is nog dichterbijquote:Op zondag 20 november 2011 12:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat vind ik soms zo vreemd, dat het op een uurtje afstand zo anders kan zijn
Nou, uhm... nagellak, make-up, schoenen, kleren?? Tassen?quote:Op zondag 20 november 2011 12:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil een iPad. Mijn hoerige minilaptop is gemaakt dus nu heeftzn iPad terug
Iddquote:Op zondag 20 november 2011 12:16 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hier is het ook zo mistig dat is nog dichterbij
Tassen en jurk staan al onlinequote:Op zondag 20 november 2011 12:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, uhm... nagellak, make-up, schoenen, kleren?? Tassen?
Link?quote:Op zondag 20 november 2011 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tassen en jurk staan al online. Mac lipstick en big bounce shadow ook. Verder heb ik niet iets wat 'duur' was. Ja die mac set die ik pas gekocht heb maar die doe ik niet weg
.
Schoenen heb ik niet die ik weg wil doen, nagellak kan ik wel uitzoeken
Ze bied haar excuses aan voor de belichtingquote:So I’ve got some Illamasqua swatches coming for you, but please be forewarned that the photo quality/lighting is pretty terrible due to the fact that these were taken with my old Olympus – meaning these really aren’t up to my usual standards, so you’ll have to forgive me!
Idemquote:Op zondag 20 november 2011 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Goeden idee, ik ben nog te lui
Oeh, klussen... dan hoop ik dat je nagels blijven zittenquote:Op zondag 20 november 2011 12:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Die nagels zijn echt wel weer wennen, mijn iPhone (waarop ik dit nu typ) bijvoorbeeld, typt heel anders dan zonder nagels
Ik hoop dat ze wel eventjes blijven zitten, dat zou mooi zijn
Vandaag nog even klussen, douchen en dan lekker sushi en concertje
quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morning!![]()
Om 3 uur gaan slapen en dan om 10 uur weer in de kerk moeten zitten is best vermoeiend.
En ik moet eigenlijk m'n nagels lakken, maar ik heb geen zin.
Omdat ik in de stad was! Live muziek en gezellige mensen, was echt superleuk!quote:Op zondag 20 november 2011 12:58 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook pas om 3 uur slapen?![]()
Lakken heb ik gisteravond zitten doen. Foto in het daar voor bestemde topic
Have fun!quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga make-uppen en dan naar de verjaardag van m'n opatot vanavond!
Veel plezier!quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga make-uppen en dan naar de verjaardag van m'n opatot vanavond!
Ah dat verklaartquote:Op zondag 20 november 2011 13:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik in de stad was! Live muziek en gezellige mensen, was echt superleuk!
Mooi kleurtje heb je gelakt.Ik wil nog steeds een snor doen, maar dat is ook precies waarom ik geen zin heb om te lakken. Ben zo bang dat het dan weer niet lukt.
Heb je je moddols al?quote:Op zondag 20 november 2011 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
Morning!![]()
Om 3 uur gaan slapen en dan om 10 uur weer in de kerk moeten zitten is best vermoeiend.
En ik moet eigenlijk m'n nagels lakken, maar ik heb geen zin.
Heb net even geoefend. Andere snor dan gisteren, deze kan ik wel. Dus ga straks lakken.quote:Op zondag 20 november 2011 13:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah dat verklaart
Tnx. En je kan die snor toch eerst een paar keer oefenen op een papiertje ofzo? En dan ondertussen een leuk kleurtje op je nagels smeren?
quote:
Ik heb gedouched en ik zit zonder makeup en met nat haar in een trainingsbroek en vies vestquote:Op zondag 20 november 2011 13:34 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb in om me te douchen, haar te doen, op te tutten enzo... Maar ik hoef helemaal nergens heen vandaag
Maar jouw witte randjes waren toch niet heel erg lang?quote:Op zondag 20 november 2011 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb helemaal geen wit randje meer, heb mijn nagels tot het vlees er af gechopt. Ben al twee dagen met pure aceton tegelverf aan het verwijderen namelijkmaar goed, ik heb wel weer een mooie hal, en die nagels groeien wel weer
RIP witte randjesquote:Op zondag 20 november 2011 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
klopt, was al niet veel, maar nu is het niks meer
pic!quote:Op zondag 20 november 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
gets, wat heb ik toch een skonne hal nu.
nee die tomatenkleur is authentiek. De vorige bewoner had echter een grafhekel aan alles wat rood was, dus die heeft "vakkundig" ALLE rode tegeltjes zwart geverfd. Ik kwam er een paar weken geleden met mijn dronken bakkes echter achter dat die zwarte verf met aceton wel los liet (we hadden alle orthodoxe methodes al geprobeerd, zonder resultaat) en zodoendequote:Op zondag 20 november 2011 14:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gaaaf SQ!
Is de nagels waard joh, dat groeit wel weer![]()
Maar begrijp ik nou goed dat dat rood er al zat en dat dat overgeverfd was, of hebben jullie het er juist overheen geschilderd?
neeee het rode is mooiequote:Op zondag 20 november 2011 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
Van dit:
[ afbeelding ]
Terug naar anno 1936:
[ afbeelding ]
De prijs:
[ afbeelding ]
(er zullen vast mensen zijn die het zwart mooier vinden, maar soit, wij zijn van die puristen)
Mensen die een authentiek huis kopen en dan details gaan slopenquote:Op zondag 20 november 2011 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die tomatenkleur is authentiek. De vorige bewoner had echter een grafhekel aan alles wat rood was, dus die heeft "vakkundig" ALLE rode tegeltjes zwart geverfd. Ik kwam er een paar weken geleden met mijn dronken bakkes echter achter dat die zwarte verf met aceton wel los liet (we hadden alle orthodoxe methodes al geprobeerd, zonder resultaat) en zodoende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |