Nee, ze zeiden buliykin eraf dus ik vroeg.. rood? Maar blessure, wissel. GROETJENSquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, kneus.
Gelijk weer scheldenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag, kneus.
Pseudo fantastquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Paul het volgende:
Dit is mijn club jongens mijn Ajax. De beste van land, van het universum. Wij zijn de beste!
Lodeiro.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Lodereo, deze gast wordt beter dan Suarez zeiden jullie toch? Ik zal eens gaan kijken.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:15 schreef Paul het volgende:
Dit is mijn club jongens mijn Ajax. De beste van land, van het universum. Wij zijn de beste!
liefde maakt blindquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:16 schreef Paul het volgende:
Als ze vragen, voor welke club bende gij? Zeg ik altijd Ajax! Het zit in je bloed, in je aderen, in je hart en je haar. Ajax, ja, Ajax. Dat is liefde man.
quote:
Best makkelijk, zo'n chronische Ajax-psychose.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef Helpmefok het volgende:
De wereld van een Ajacied:
Ook al staan we zesde, wij zijn de beste!
Suarez dus.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Valt me nu al op dat Lodeiro niet om zich heen kijkt. Hij loopt maar wat
Nee, niet de caps lock. Alsjeblief NIET DE CAPSLOCK!!!!11quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pas maar op, dadelijk zet hij zijn capslock nog aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |