BBC stream. AJA stream, AlArabiya streamquote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
zijn er nog andere streams ? ik heb alleen AJE nu
pfff indd. deja vu zeg !!
thnx * zwengeld livestation snel aan *quote:Op zondag 20 november 2011 17:53 schreef rakotto het volgende:
[..]
BBC stream. AJA stream, AlArabiya stream
Breaking news staats tv: Binnen enkele minuten statement van parlement
Hij zegt ook nog: "op de vuilnis"........niet te geloven gewoon. Wat een beesten zeg. Kots erop.quote:Op zondag 20 november 2011 18:01 schreef rakotto het volgende:
World needs to see this - Egypt police drag the body of a killed Tahrir protester and leave in garbage via @youtube
Kan best zo zijn. Die hebben ze later toch weer vrijgelaten?quote:Op zondag 20 november 2011 18:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
die beelden net van ' earlier' hadden ze een militair te pakken of wat ?
ja werd gered door ' politie 'quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef rakotto het volgende:
[..]
Kan best zo zijn. Die hebben ze later toch weer vrijgelaten?
MO is er niet meer volgens mij. Is bij NWS gevoegd.quote:Op zondag 20 november 2011 19:01 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ja werd gered door ' politie '
* wat is het hier rustig en hoezo dit topic niet in MO ?? *
nog paar topics daar .. ( of is dat de reden dat ik daar niet kan reageren ? )quote:Op zondag 20 november 2011 19:02 schreef andre347 het volgende:
[..]
MO is er niet meer volgens mij. Is bij NWS gevoegd.
dat beeld kwam na dat beeld van die militair wat ik net bedoelde ....quote:
quote:Op zondag 20 november 2011 19:46 schreef rakotto het volgende:
[ afbeelding ]Dat zijn er wel meer dan 4 doden.
Op welke stream te zien?quote:Op zondag 20 november 2011 19:57 schreef rakotto het volgende:
In een zij-straat van tahrir zijn de gevechten hevig bezig. Mohamed Mahmoud straat - Protesteerders vs Leger.
Stream is er niet omdat niemand het filmt. Alleen mensen die daar zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |