Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Looks good dicoquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
Staat ook nog een nieuwen foto op m'n feesboek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
Heb ff wat foto's gemaakt van m'n haar, maar krijg het er niet goed opmaargoed, dan hebben jullie nog een idee ervan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind t je mooi staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Foto's van nieuwe haarkleur op m'n facebook. Ben er niet heel happy mee, hoop maar dat ik gewoon nog moet wennen.
En ik ga de Elle-faal denk ik maar proberen over te slaan, ga het vast vergeten op te zeggen
Mooi!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zonde dat je er niet zo blij mee bent! Maar het zal vast wel wennen
Ik ga in mijn outlook en mijn telefoon gewoon een herinnering zetten voor het opzeggen van het abonnement, anders ga ik het ook vergeten haha.
Mooie warme kleur!quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:56 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoeveel tijd moet er eigenlijk tussen zitten voordat je weer opnieuw een abonnement mag afsluiten met zo'n cadeau?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had ook die actie toen met ELLE gedaan voor 4 koh lakjes
Let wel op dat je het zelf voortijdig op moet zeggen!
Zo op de foto vind ik het je goed staanquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goeden TT
Haha, ja dat kan ookquote:Op zaterdag 19 november 2011 17:00 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Meteen na het ontvangen van het eerste nr alweer opzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |