Nee ze komen niet op van die smalle "gespierde" jongens afquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:38 schreef snoezert het volgende:
[..]
naah vrouwen komen zowiezo niet op mannen af laat het daar maar op
nou bij zomervakantie keken ze er wel naar ik weet datquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:41 schreef RBWO het volgende:
[..]
Nee ze komen niet op van die smalle "gespierde" jongens af
Pics van je huge bovenarmen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:43 schreef snoezert het volgende:
[..]
nou bij zomervakantie keken ze er wel naar ik weet dat
en nee niet kijken omdat ik zo smal ben kweet hoe je wil reageren
maar ik denk wel dat ik breder met dan jouw, met bovenarmen wel in iedergeval
gast jij moet je pik nog ergens instekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef ayumu het volgende:
Mijn vriendin doet raar
Hele diepe zucht
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:46 schreef snoezert het volgende:
[..]
gast jij moet je pik nog ergens insteken
maybe in de hond van de buren
ik ruik jaloerziequote:Op zaterdag 19 november 2011 18:53 schreef CruellaDeVil het volgende:
Wat kijk jij dom uit je ogen. Geen wonder dat ze van je vandaan blijven.
En waarom dan niet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JohMag ik geeneens meer m'n mening geven. Dit is gewoon niet mijn type
I don't know. Heb niet zoveel met dunne jongens. Ik heb liever breed, niet dik maar ook niet dun. En gespierd.quote:
Ik ben een vrouw slimmerd. Hoewel je aan die tieten te zien daar aardig bij in de buurt komt...quote:
dan heb je natuurlijk van die sukkels die denken dat ze breed zijn, maar zijn gewoon dikquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
I don't know. Heb niet zoveel met dunne jongens. Ik heb liever breed, niet dik maar ook niet dun. En gespierd.
heb ik wel grotere tieten dan jouw zeker kwil je a cupjes wel ff lenenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:58 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw slimmerd. Hoewel je aan die tieten te zien daar aardig bij in de buurt komt...
Verrek, nou heb je me toch eens goed beledigd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:59 schreef snoezert het volgende:
[..]
heb ik wel grotere tieten dan jouw zeker kwil je a cupjes wel ff lenen
of die sukkels die zichzelf gespierd noemen terwijl ze een fucking lat zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:58 schreef snoezert het volgende:
[..]
dan heb je natuurlijk van die sukkels die denken dat ze breed zijn, maar zijn gewoon dik
maar wel gespierder dat die vetkleppenquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
of die sukkels die zichzelf gespierd noemen terwijl ze een fucking lat zijn
das hetzelfde als vrouwen die zichzelf volslank noemen maar gewoon dik zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
of die sukkels die zichzelf gespierd noemen terwijl ze een fucking lat zijn
meer gelijk dan deze gozer kan niemand hebben!quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
das hetzelfde als vrouwen die zichzelf volslank noemen maar gewoon dik zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |