oh neequote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Maandag met Jip naar de DA, volgens mij werkt de prednoral niet meer goed, z'n poten vielen net onder 'm weg waardoor die van de bankleuning op de zitting viel en hij begint ook weer te likken en te plukken.
Ach shitquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Maandag met Jip naar de DA, volgens mij werkt de prednoral niet meer goed, z'n poten vielen net onder 'm weg waardoor die van de bankleuning op de zitting viel en hij begint ook weer te likken en te plukken.
Damnquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ach lieve Jip, hopelijk weet de DA idd nog ietsquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Hopelijk weet onze fijne dierenarts nog wat, maar ik ben bang van niet.
En niks mopperen en chagrijnig doen he, ook niet tegen de honden.
Carel wil de hele tijd Jip verzorgen en wassen enzo.
Precies. Op hoeveel prednoral staat hij nu?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach lieve Jip, hopelijk weet de DA idd nog iets![]()
Ahw, wat sneu. Wat heeft Jipquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Een pilletje van 5 mg per dag.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Op hoeveel prednoral staat hij nu?
Z'n achterhand is niet goed, wat daar precies de oorzaak van is weten we niet.quote:
icm met nog metacam of enkel pred?quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Een pilletje van 5 mg per dag.
En zit hij aan zijn max of niet? Heb je ook al carproral geprobeerd?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:03 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Alleen pred, metacam hebben we eerst geprobeerd maar dat deed helemaal niks.
Och, wat sneuquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:58 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Z'n achterhand is niet goed, wat daar precies de oorzaak van is weten we niet.
Ging best een tijdje goed op prednoral.
Ik ken het niet, ik zal het maandag navragen bij de DA.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
En zit hij aan zijn max of niet? Heb je ook al carproral geprobeerd?
Metacam is toch een pijnstiller/ontstekingsremmer?quote:
Daar hebben we niet achter kunnen komen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, wat sneu. Kat van lief heeft dat ook op sommige momenten, dan zwabbert haar achterhand opeens de andere kant op, alsof ze dronken is.
Wordt er nog gezocht naar de oorzaak?
Oh, jammer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:07 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Daar hebben we niet achter kunnen komen.
wtf, is jouw hardeschijf van pudding?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
Goed, je foon op je laptop boven de hdd leggen = crash
Blijkbaarquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wtf, is jouw hardeschijf van pudding?
Wtfquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Blijkbaarik leg hem erop, bam, crash.
Die heeft betaaldquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wtf.
Hoe is het trouwens afgelopen met je schuldenaar?
Jeej, Elisaquote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:06 schreef Ynske het volgende:
afgesproken vandaag wat thuis te werken
hebben ze de inlog weer laten verlopen
Ach, arm beestquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik vond m mwah.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:07 schreef Oognip het volgende:
Ik ben aan het lezen in de wereld van sofie maar kom er maar moeilijk doorheen
Ja?quote:
Ik heb m 4 jaar geleden gelezen, in de auto opweg naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind al die verschillende filosofen en stromingen ook gewoon lastig te onthouden, het zijn er zoveel.
Blaadje op aantekeningen op te maken? Of vind je het dan niet meer leuk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja?
Ik vind al die verschillende filosofen en stromingen ook gewoon lastig te onthouden, het zijn er zoveel.
Nee dan vind ik het niet leuk meerquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Blaadje op aantekeningen op te maken? Of vind je het dan niet meer leuk?
Ik heb zin in Zweedse balletjes..... zal ik?
Wat hebben ze jou laten drinken? Water?quote:
Overduidelijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou laten drinken? Water?
Zal eens kijken, alleen mijn huid vindt het minderquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:09 schreef Oognip het volgende:
Rewimo, kun je qltel of Christan niet eens een van Joe's ik-spring-in-je-nek-acties laten filmen?Lijkt me leuk
Ja het lijkt me behoorlijk pijnlijk ja, zo'n zware kat in je nek, maar voor de kijkers is het wel leukquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zal eens kijken, alleen mijn huid vindt het minder
Hihihihihiquote:Op zaterdag 19 november 2011 20:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat hebben ze jou laten drinken? Water?
Ah een meisje met misschien wel een soaquote:
En jij hebt zeker 0% kans op een soa?quote:Op zaterdag 19 november 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ah een meisje met misschien wel een soa
Klopt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En jij hebt zeker 0% kans op een soa?
Ja, toevallig wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is dat toch voor gezeur. Net alsof iedereen hier braaf een soa test heeft laten doen voordat ze het zonder condoom deden met hun partner. Daar geloof ik niks van
quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan let maar goed op je kuisheidsgordel
Nee, voor mezelf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij verklaart dat nu voor iedereen hier binnen deze SC?
Oei dat is geen goed tekenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb ook geen test gedaan.
Ik was saai voor WJ.![]()
Jip heeft zich verstopt en heeft ook niet meer gegeten.
Aaah fuck zegquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:46 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik heb ook geen test gedaan.
Ik was saai voor WJ.![]()
Jip heeft zich verstopt en heeft ook niet meer gegeten.![]()
Ach, gaat hij nu ineens zo achteruit?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip schrokt altijd zn eten naar binnen juist.
Ja, alles goed met dat lekkere ding?quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
dubbelvla dus heb ik ook vaak erg lekker.
Ik ga mijn meisje maar eens wakker maken.
Als het niet groen is of stinkt kun je het rustig even proeven.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:49 schreef Ynske het volgende:
kan kwark eigenlijk slecht worden als deze ongeopend is en over de datum?
Volgens mij heeft hij niet heel veel pijn maar hij voelt zich ook niet heel lekker.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, gaat hij nu ineens zo achteruit?
Heeft hij veel pijn denk je?
Rot hoor, hoop zo dat de DA nog een trukendoos heeft.
Als het eten even wat warm maakt, op de verwarming of zo, en hij ruikt de geur, zou dat helpen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niet heel veel pijn maar hij voelt zich ook niet heel lekker.
Hij heeft net een beetje leverworst op, dat wilde hij wel.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Als het eten even wat warm maakt, op de verwarming of zo, en hij ruikt de geur, zou dat helpen?
Ja, wel heel fijn dat jullie erbij waren en dat alles zo in harmonie verliep.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Wat een rare avond. Nu zit ik hier te schrijven, maar 2 uur geleden was ik de haren van mijn schoonmoeder aan het krullen. Ze is vanavond overleden, bijna 92... zou ze woensdag worden. Wij waren met z'n tweeën bij haar, NokManda en ik. Het was eigenlijk heel mooi zo. Mijn schoonzusjes hebben haar gelijk gewassen en mooi aangekleed en ik heb haar haren mooi gedaan.
Best raar om dat zo hier te schrijven.
Dat wel ja. Heb ik eindelijk een schoonmoeder, heb ik er maar 3 jaar plezier van. Maar ja, kwaliteit gaat boven kwantiteit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wel heel fijn dat jullie erbij waren en dat alles zo in harmonie verliep.![]()
![]()
![]()
En natuurlijk gecondoleerd voor jou en Nokmanda. Het blijft altijd een gemis, hoe oud degene ook is.
Ja, dat. Je bent dus precies op tijd op de juiste plaats.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:17 schreef nokwanda het volgende:
Het was ook wel mooi en goed zo hoor. Mooie ervaring. Ben blij dat we erbij waren.
We zullen een kaarsje voor haar aansteken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat wel ja. Heb ik eindelijk een schoonmoeder, heb ik er maar 3 jaar plezier van. Maar ja, kwaliteit gaat boven kwantiteit.
Nu maar weer naar de afterborrel hier
Nokwanda en familie gecondoleerdquote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Hoi allemaal. Wat een rare avond. Nu zit ik hier te schrijven, maar 2 uur geleden was ik de haren van mijn schoonmoeder aan het krullen. Ze is vanavond overleden, bijna 92... zou ze woensdag worden. Wij waren met z'n tweeën bij haar, NokManda en ik. Het was eigenlijk heel mooi zo. Mijn schoonzusjes hebben haar gelijk gewassen en mooi aangekleed en ik heb haar haren mooi gedaan.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:12 schreef nokwanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |