Neuh, automobilisten staan nogsteeds op nummer 1 van asociaal kutvolk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef Refragmental het volgende:
Dus dat paard dood vanwege een sigarettepeuk?
Rokers, asociaal kutvolk is het eigenlijk
Ik zie een banner van de iPaard 2.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Ook leuk die sinterklaas reclame banner onder dit topic.
Ik van HuisenPaard.nlquote:Op zaterdag 19 november 2011 15:50 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie een banner van de iPaard 2.
Dit.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:06 schreef arucard het volgende:
Die paarden van tegenwoordig kunnen ook niets meer hebben
Het paardt is doodt.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef stroopdoosch het volgende:
Overlijdt.Zeg gewoon dat dat paard dood is.
quote:Waarschijnlijk omdat iemand uit het publiek een sigaret naar het dier gooide, raakte een paard in de stoet van de optocht in paniek
godverdomme als dit waar is hequote:
quote:
Oh dat is wel zielig, maar aan de andere kant is de hongersnood in Afrika dat ook.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:45 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik heb het artikel net gemaild naar Stivoro.
ook nog goed mogelijk ja, idiote anti-rook zeloten afentoequote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef Life2.0 het volgende:
Wtf, is dit propaganda van de antirooklobby?
Dat leek bij de echte intocht ook zo te zijn trouwens. Dat paard, een nieuwe Amerigo, liep ook wat stressvol rond een tijdje. Eng eng.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:09 schreef alors het volgende:
Nou ik lees ook dat dit span waar het paard uit kwam niet in de optocht thuishoorde aangezien ze ontzettend druk en gespannen waren, onverantwoord.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |