SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hoihoi koffie, ik heb je net opgedronkenquote:
Vandaar dat het zo vochtig hier is, tsjeeiquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hoihoi koffie, ik heb je net opgedronken
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo vochtig hier is, tsjeei
*Neemt 1e slok*
Lekker die senseo
Jij denkt wel echt vaak aan anale seks he?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:42 schreef stefanhaan het volgende:
ZE DENKT DAT IK GEEN GEVOELENS HEB VOOR HAAR
TERWIJL IK NU ALLEEN MAAR DENK
ANAAAAAL
Nee, dat liedje kwam toevalligquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij denkt wel echt vaak aan anale seks he?
Zal welquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, dat liedje kwam toevallig
Zomaar een post van jou.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ach het is wel lekker hoor
Alleen je moet wel hygienisch zijn
Watquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zal wel
Ik was net bezig een topic van gisteren bij te lezen:
[..]
Zomaar een post van jou.
M'n senseo is kapot volgens mij. Hij kapt er halverwege mee en moet weer opnieuw opwarmen. Geen wereldprobleem, maar toch. Waarom moet alles uiteindelijk kapot? Net zo ergerlijk als koptelefoons die er standaard mee kappen na een maand of vijf.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vandaar dat het zo vochtig hier is, tsjeei
*Neemt 1e slok*
Lekker die senseo
Nieuwe halen dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
M'n senseo is kapot volgens mij. Hij kapt er halverwege mee en moet weer opnieuw opwarmen. Geen wereldprobleem, maar toch. Waarom moet alles uiteindelijk kapot? Net zo ergerlijk als koptelefoons die er standaard mee kappen na een maand of vijf.
Ik heb belachelijk veel geld lopen uitgeven. Ik koop pas een nieuwe als dat ding helemaal desintegreert.quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik heb belachelijk veel geld lopen uitgeven. Ik koop pas een nieuwe als dat ding helemaal desintegreert.
Nu voel ik me baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien is ze eindelijk ingestort
Ohquote:
Ah, met jou komt het helemaal goed!quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo een uurtje bijles geven en hoop dat ik nog iets van scheikunde heb onthouden
Nopequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
Hallo, zijn jullie net zo brak als ik?
"quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nope
Hoe was 't gister!?!
Half 7. Echt, hoe hou je zoiets volquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
"
Gisteren was tof.Op het laatste gedeelte met de treinen daar na.
Een Sprinter om half 7 van Amsterdam naar Rotterdam. Echt, ik was echt helemaal kapot.
Nee maar morgen welquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:01 schreef Myraela het volgende:
Hallo, zijn jullie net zo brak als ik?
Vanavond naar wat vrienden van Joysa, waar we gaan drinken.quote:
Ah okay, tof.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vanavond naar wat vrienden van Joysa, waar we gaan drinken.
Iedereen kent iedereen hier?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:24 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vanavond naar wat vrienden van Joysa, waar we gaan drinken.
Was je weer dronken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
"
Gisteren was tof.Op het laatste gedeelte met de treinen daar na.
Een Sprinter om half 7 van Amsterdam naar Rotterdam. Echt, ik was echt helemaal kapot.
Joysaquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iedereen kent iedereen hier?
Ik was in het begin even dronken, omdat goldstrike in de trein, maar ik werd wel steeds wat meer nuchter gaan de avond.quote:
Fok natuurlijkquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:34 schreef debeterebob het volgende:
[..]
mooi hoorHoe kennen jullie elkaar?
Was dus gewoon een kuthoerquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. Wat doe ik fout dat ik overal buiten val en nergens meer iets van snap nu hier?
moet ik er veel tijd in gaan stoppen om alles bij te lezen ofzo.
o.t. ik ben weer opgelicht door een hoer, niet zo hee lveel maar ik vind het wel vervelend.
te veel betaalt voor me gevoel, en eigenlijk ook zeker wel want ineens was ze weg. en ze heeft zeker weten 10 euro, bijna vol pakje sigaretten en me KLEDING GESTOLEN!
Valt weinig te vertellen hequote:Op zaterdag 19 november 2011 14:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik durfde dat niet te vragenMaar vertel
Ik geloof dat Fok echt een goede datingsite is
ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dus gewoon een kuthoer
Nou dan heeft ze ook iets om zich mee te kleden he:Pquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:42 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
het erge is dat het letterlijk klopt.
maar wel vervelend hoor. weer paarhonderd euro weg, voor bijna niets.
en wat KLEDING. eCHT wtf heeft ze daaraan.
en toen liet ze me achter bij 2 dode spinnen helemaal onwetend.\ heel vervelend allemaal
Wel schattig hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen hemeeten en dan is het gezellig
Wat voor meet wat het eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Valt weinig te vertellen hemeeten en dan is het gezellig
Wij 2, verder niemandquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor meet wat het eigenlijk?
Ook echt random act of the moment. Ze vroeg of ik langskwam. Dus ik Okéquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor meet wat het eigenlijk?
Jij wou appeltaart hebben, je kwam heul niet voor mijquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:44 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ook echt random act of the moment. Ze vroeg of ik langskwam. Dus ik Oké
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi. Wat doe ik fout dat ik overal buiten val en nergens meer iets van snap nu hier?
o.t. ik ben weer opgelicht door een hoer, niet zo hee lveel maar ik vind het wel vervelend.
te veel betaalt voor me gevoel, en eigenlijk ook zeker wel want ineens was ze weg. en ze heeft zeker weten 10 euro, bijna vol pakje sigaretten en me KLEDING GESTOLEN!
toen erna gepraat alsof we allebei normaal waren met loka over humuscompost, weilanden, blaadjes op de weg, fietsen, moeders in autos, en dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:54 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga zo een uurtje bijles geven en hoop dat ik nog iets van scheikunde heb onthouden
Ik heb anders wel zin in appeltaartquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wou appeltaart hebben, je kwam heul niet voor mij
Hoe weet jij dat zo?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij wou appeltaart hebben, je kwam heul niet voor mij
Geen appeltaart vandaag, wel cake in de ovenquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb anders wel zin in appeltaart
Dat pakje sigaretten doet het emquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:40 schreef mylifeisgrey het volgende:
toen erna gepraat alsof we allebei normaal waren met loka over humuscompost, weilanden, blaadjes op de weg, fietsen, moeders in autos, en dat soort dingen.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
Geen appeltaart vandaag, wel cake in de oven
Alleen maar een soort vanquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een soort van blij voor jullie
oh maar het is wel meer hoor.... gewoon "Teveel" betaalt en dan het niet nakomen ofzo. maar misschien was ik wel te naief ofzo wat dat betreft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat pakje sigaretten doet het em
Ja, als ik je echt zou kennen en als stefanhaan ook een relaxte gast was geweest dan was ik heel blij voor jullie geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |