Ziet er goed uit!quote:
Ja, is al gebeurd. Heb het .bat bestandje op mijn bureaublad gezet en ik ga er nu op klikkenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Heb je cgmine al uitgepakt in c:\cgmine ?
Ik heb jouw regel hier ingevoerd en ben al voor jou aan het minen, dus het werktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:54 schreef MrBaas het volgende:
hhm, toch iets niet goed gegaan met uitpakken. Ik kreeg een melding dat hij iets van cgminer.exe niet vond. Ik heb de map verwijderd en ga nu opnieuw uitpakken.
Haha, bedanktquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb jouw regel hier ingevoerd en ben al voor jou aan het minen, dus het werkt
Heb je wel bestanden staan in c:\cgmine of staat daar nog weer een map onder?
Anders moet je ff alle bestanden uit die map even knippen en plakken naar c:\cgmine
Oh grappig, hier doet hij het wel al voor jouquote:Op dinsdag 26 juni 2012 22:59 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Haha, bedankt
Maar..
Nee, dat had ik al geprobeerd en ook dan doet hij het niet
Heb je de Linux versie gedownload zeker?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef MrBaas het volgende:
Ik zie trouwens ook helemaal geen .exe bestand staan in de map
Waar heb jij cgmine gedownload ?
Volgens mij wel dan, had deze gepakt: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/cgminer-2.4.3.tar.bz2quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je de Linux versie gedownload zeker?
Dit is de laatste voor Windows:
http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/cgminer-2.4.3-win32.zip
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:01 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Volgens mij wel dan, had deze gepakt: http://ck.kolivas.org/apps/cgminer/cgminer-2.4.3.tar.bz2
Klopt, ze gaan er vanuit dat je Linux draait, tenzij Windows...quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:04 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Hoe moest ik dat wetenStaat er toch nergens bij
?
Als er "accepted" staat met een lange willekeurige code er achter dan is het werk wat hij doet "goedgekeurd en geaccepteerd" door de pool.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef MrBaas het volgende:
Mijn fans beginnen geluid te maken dus volgens mij doet ie het. Er staat ook allemaal info op het zwarte schermpje.
Ja, staat erquote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er "accepted" staat met een lange willekeurige code er achter dan is het werk wat hij doet "goedgekeurd en geaccepteerd" door de pool.
52 graden celcius, bij hoeveel graden moet ik actie ondernemen?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:07 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als er "accepted" staat met een lange willekeurige code er achter dan is het werk wat hij doet "goedgekeurd en geaccepteerd" door de pool.
Let ook op je temperatuur (GPU 0: xx.xC)
Die zou voor lange duur toch maximaal wat rond de 75 graden moeten blijven, wordt hij hoger dan zou je die 60 in de gpu-fan wat moeten verhogen.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef MrBaas het volgende:
[..]
52 graden celcius, bij hoeveel graden moet ik actie ondernemen?
Rond de 250quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:09 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Die zou voor lange duur toch maximaal wat rond de 75 graden moeten blijven, wordt hij hoger dan zou je die 60 in de gpu-fan wat moeten verhogen.
Hoeveel Mh/s haal je? Hier 340.
Oké, dat is eerst wel prima.quote:
dankje dankje dankjequote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oké, dat is eerst wel prima.
Als het stabiel draait, de kaart niet te warm wordt na enkele uren en je wil meer, dan kan je de kaart nog iets overklokken. Maar als het hobby is kan je het ook zo laten
Je gaat nu iig al 6,25x sneller dan ScarFace z'n 9800GTX+![]()
Ik sluit nu af hier! Veel plezier er mee!
Er kan nog meer, zoals back-up pool enzo (als deze er uit ligt) maar dan moet je zelf maar wat lezen
Dan loopt CGMiner vast en koelt hij vanzelf weer af, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:16 schreef MrBaas het volgende:
[..]
dankje dankje dankje
Nog een vraagje, hopelijk lees je hem nog.. Hoe weet ik zeker dat mijn gpu vannacht niet oververhit raakt?
oke, ik kan gpu fan nu ook gewoon op 100 zetten, toch? Is dat niet het beste voor de gpu?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:20 schreef MaGNeT het volgende:
--temp-target 75 --auto-fan
Die toevoegen op de plek waar --gpu-fan 60 nu staat.
--gpu-fan 60 vervalt dan...
Dan regelt hij de fans zo dat de temp nooit boven de 75 graden komt.
Als je dat te warm vindt, kan je het ook op 70 zetten.
Dat is veilig genoeg, kunnen ze prima hebben.
Dan slijt je fan wel onnodig snel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 23:25 schreef MrBaas het volgende:
[..]
oke, ik kan gpu fan nu ook gewoon op 100 zetten, toch?
1 | --temp-target 75 --auto-fan |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |