Ach laat ook maar, ik hoef niet zo nodig gelijk te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2011 06:46 schreef SiGNe het volgende:
Nee ik denk niet dat ze een deel van haar instinct kwijt is, dat is namelijk aangeboren.
Een bevalling heeft ze ook nooit gehad maar weet wel wat te doen.
En voor zo'n kleintje is alles wat het nog niet eerder gezien heeft vast eng of spannend.
Je ziet bij beiden ook regelmatig de oortjes dezelfde kant op draaien, horen ze kennelijk iets en zijn daar dus wel alert op.
Saar is natuurlijk wel "tam" en heeft dus in elk geval mensen leren accepteren maar stel je neemt een hond mee, ik weet niet hoe Saar daar op gaat reageren, waarschijnlijk minder goed dan ze op mensen reageert.
Joah. Ik denk dat Saar gewoon nog niet zo goed wist hoe ze mama moest zijn in de eerste uurtjes. Maar afgaande op de laatste beelden pikt ze het snel op!quote:Op zaterdag 19 november 2011 07:21 schreef Teslynd het volgende:
Ze heeft ook weinig ervaring met andere neushoorns en heeft waarschijnlijk alleen zichzelf als voorbeeld hoe je met jongen omgaat.
Zijn gewoon van de website van Amersfoort geleend hoorquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:59 schreef Fannie het volgende:
Gave foto's Ireth!![]()
Die kleine drinkt goed nu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |