Vrouwen en techniek.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, als ik in het menu van de multiplayer zit blijft ie hangen. Campaign enz werkt wel. Meer mensen last van?
Ik had hier gister ook last van (vandaag nog niet gespeeld).quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, als ik in het menu van de multiplayer zit blijft ie hangen. Campaign enz werkt wel. Meer mensen last van?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie heeft al met de ak47 gespeeld ?
Is het beter dan de ACR?
CM901 is nog steeds de beste assault rifle.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het beter dan de ACR?
Tell me about THE perksquote:
Is dat zo'n wapen die steeds 3 kogels afschiet?quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
CM901 is nog steeds de beste assault rifle.
Speel ik nu ook mee, niets anders meer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Geef mij maar gewoon die PP90M1, geniaal wapen.
Oke kom maar keer 1 tegen 1 speel ik ACR of Type 95.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
CM901 is nog steeds de beste assault rifle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:19 schreef waaromniet1988 het volgende:
Is het beter dan de ACR?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke kom maar keer 1 tegen 1 speel ik ACR of Type 95.Man, ik blaas die ACR van de kaart met m'n CM901. Gewoon als een moederneuker onnauwkeurig, high damage kogels pompen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:32 schreef FUUUU het volgende:
gister zon loser in ground war met een score van 15-40 in mijn team, stop dan gvd met spelen ipv het voor de rest van je team te verneuken.
ik heb af en toe echt heel veel moeite met secuur richten, mja dit is zo'n beetje de eerste keer dat ik een shooter op een console speel...quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook wel eens 2/3 potjes achter elkaar dat het echt niet lukt. Dan raak ik nog geen stilstaande olifant als die recht voor me staat.
Dat zijn meestal de momenten dat ik maar gewoon kap, dan raak ik gefrustreerd en raak ik nog minder wat voor extra irritatie zorgt en dan komt het moment nabij dat ik met controllers wil ga gooien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:35 schreef Godtje het volgende:
Ik heb ook wel eens 2/3 potjes achter elkaar dat het echt niet lukt. Dan raak ik nog geen stilstaande olifant als die recht voor me staat.
True. Maar dan heeft misschien iemand zich al drie potjes aan mij zitten ergeren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:43 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de momenten dat ik maar gewoon kap, dan raak ik gefrustreerd en raak ik nog minder wat voor extra irritatie zorgt en dan komt het moment nabij dat ik met controllers wil ga gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |