bijt hem kapot voor het kanker wordt!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:39 schreef aight1 het volgende:
ik dacht dat beestje over mn hand liep maar bleek moedervlek te zijn
ben JIJ GEKquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bijt hem kapot voor het kanker wordt!
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 3 cm moedervlek op wang hebben
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef coban het volgende:
Mensen die niet 3 cm moedervlek op wang hebben
whyquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nee die is hopeloos
Its not warm when shes awayquote:
Mensen die dit nummer niet kennenquote:
Mensenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die dit nummer niet kennen_
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Shes always gone to long anytime she goes away
but aint no sunshine when sheeeees goneeeequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know I know
Hey, I ought to leave the young thing alone,
trustuh baasquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:43 schreef coban het volgende:
Eerst ik ga naar 9gag daarna ga ik laptop uitzetten
Goed idee
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:38 schreef Dimens het volgende:
Ligt eraan.
Ene dag drink ik niets, andere dag drink ik er 15.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |