Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef Yachiru het volgende:
Aaaawwww die Kikwi's zijn echt keischattig!![]()
![]()
Yep! Vanmiddag alquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ja he? Heb je ze allemaal gevonden?
Ik ben nu in de Skyview Temple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondOMG, ik voel me heel erg dom nu.. Thanks voor de tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in pizza? Simpel pizzarecept - Uitgebreid pizzarecept! - DIY pizzaschep - Bestron Alfredo Tuning - kookkompas.nl
quote:Op maandag 21 november 2011 20:23 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Maar ze zijn in principe redelijk makkelijk te verslaan:Ik weet het, zie nu ook een vliegende bol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit vind ik echt de kutse vijand van alle Zelda spellen.In me Burberry......
ik had hem dus geupgradequote:Op maandag 21 november 2011 20:36 schreef replay11nl het volgende:
ffs ben ik net die Earth Temple uit, ga ik een nieuw schild kopen, die Iron, kom ik in de desert. En ja hoor, elektriciteit attacks
quote:Op maandag 21 november 2011 20:28 schreef MaximusTG het volgende:
Wat, die vliegende bol?Zo ver was ik nog niet, VI op tv.... Maar daar was ik denk ik wel opgekomen :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In me Burberry......
Voor Stalfos heb je geen schild nodigquote:Op maandag 21 november 2011 21:06 schreef Yachiru het volgende:
Dat stomme houten schild gaat wel heel snel stuk zeg, zelfs met upgrade.. Ik miste steeds 1 item dat nodig was voor de eerste upgrade, dropte het eindelijk van een monster, ik even terug naar Skyloft om het schild te upgraden, ga ik verder in de Skyview Temple, moet ik tegen Stalfos vechten, BAM! Schild met upgrade kapot.. Heel fijn!
Doe ik soms iets verkeerd of zo? Fi zegt dat ik hem moet shield bashen, dus dan doe ik dat maar gewoon..
Ik ook! In de mijn...quote:Op maandag 21 november 2011 21:25 schreef cherrycoke het volgende:
en ik zit vast in die klote desert
quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef MaximusTG het volgende:
@houdjemondlukt nog niet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
ik ben al een stukje verder in de lanayra desert, geen idee waar ik heen moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |