abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104623099
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef Aether het volgende:
Wat spelen sommigen snel! Heb maar vijf uur de tijd gehad het weekend...

[..]

32" (of bedoel je dat niet?)

[..]

Beeld is wat rustiger.
Moet nog testen maar lijkt er wel op dat 480p weer geen echte 480p is maar een soort opgeschaalde 480i. PAL Twilight Princess had o.a. hetzelfde probleem...
Ik vind 576i qua beeld beter ogen heb ik het idee.
"Heb ik het idee" zeg ik bewust, want het verschil is nihil.

Speel overigens met een component kabel op een plasma tv (91 cm)
  maandag 21 november 2011 @ 11:44:41 #177
355733 JaafkeGB
Nimmer te vertrouwen
pi_104623180
ik ga hem morgen kopen. ben niet echt een gamer. de vorige zelda samen met wat vrienden gespeeld, koste ons ongeveer.. 75uur om uit te spelen, maar nooit internet of externe bronnen gebruikt.. hoe lastig is het spel vergeleken met twilight princess?
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 11:56:34 #178
91830 MaximusTG
pi_104623583
Dat ligt er een beetje aan. Ik zou zeggen dat ie moeilijker is, omdat ze verschillende bekende cliché's uit de vorige Zelda's achter zich hebben gelaten en dus ander soort puzzels erin zitten. Qua vijanden en bazen zou ik ook wel zeggen dat ie iets moeilijker is ja. Ligt er een beetje aan dus waar je de meeste moeite mee had in TP.
Ik kan me goed voorstellen dat er stukken in tempels zijn waar je soms uren kan lopen zoeken naar hoe je verder komt. Tenminste, dat kon ik me eerst niet voorstellen, maar nu mn vriendin gisteren ook SS aan het spelen was, is nu voorbij de tweede tempel, zag ik dr soms dingen doen, en proberen, en als het dan niet meteen lukte liep ze door. Terwijl ze dan wel bv bij hetgeen zat waar je verder moet. Dan duurt het lang voordat je verder komt.
pi_104623634
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 11:42 schreef Diamond3d het volgende:

[..]

Ik vind 576i qua beeld beter ogen heb ik het idee.
"Heb ik het idee" zeg ik bewust, want het verschil is nihil.

Speel overigens met een component kabel op een plasma tv (91 cm)
Is waarschijnlijk ook het geval; toch 20% ‘extra’ lijnen ;)
Het verschilt ook per TV -- sommige TVs zijn slechter in het opschalen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104623933
Op mijn plasma heb ik eigenlijk nergens last van, beeld is voor Wii-normen prima.
pi_104624918
Ik krijg mijn tv maar niet goed ingesteld, het beeld flikkert de hele tijd. Ook in het Wii menu, en vooral grote vlakken hebben er last van, zoals bijv. de grond bij Animal Crossing..
Heb echt geen flauw idee waar het door komt. Heb de Wii aangesloten met een component AV kabel (niet van Nintendo zelf maar dat zou volgens mij toch niet uit moeten maken..) op een 32" LCD tv. Het lijkt iets minder te worden als ik het tv-type op de Wii anders instel, dus niet 480p maar 576i of 480i, alleen heb ik dan het idee dat de bewegende beelden juist minder rustig zijn..
Iemand hier een idee waar dit aan kan liggen?
  maandag 21 november 2011 @ 12:42:56 #182
8369 speknek
Another day another slay
pi_104625026
Geen idee, maar als textuurvlakken in de game wereld knipperen, dan lijkt me dat niet aan je tv te liggen, maar ligt het toch of aan je wii, of aan de kabel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 21 november 2011 @ 12:43:43 #183
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_104625048
Ik zie soms witte of zwarte puntjes in het beeld.
kloep kloep
pi_104625111
Ik ben helaas niet zo technisch met tv's, dus kan jullie niet helpen.

Ik kan me trouwens prima vermaken met een half uur lang boompjes aan stukjes hakken :D
pi_104627596
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef speknek het volgende:
Geen idee, maar als textuurvlakken in de game wereld knipperen, dan lijkt me dat niet aan je tv te liggen, maar ligt het toch of aan je wii, of aan de kabel.
Naja, echt knipperen kun je het niet noemen denk ik.. Het is meer alsof er van die balken door heen rollen, zoals je vroeger zag als je iets van tv opnam met een camera, alleen dan in veel mindere mate.
Moet zeggen dat het bij SS eigenlijk best meevalt, bij AC heb ik er meer last van.. Misschien valt het nu gewoon niet zo op omdat ik het spel ingezogen word :P
Ben nu al helemaal verliefd op deze Zelda! De kleuren, de muziek, de besturing! O+
pi_104627687
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 12:46 schreef IncredibleMe het volgende:
Ik ben helaas niet zo technisch met tv's, dus kan jullie niet helpen.

Ik kan me trouwens prima vermaken met een half uur lang boompjes aan stukjes hakken :D
Hehe, same here! :P M'n broertje weet er wel veel van, maar hem vraag ik het niet eens want hij is een graphicshoer en dan gaat 'ie toch alleen maar lopen huilen over de graphics van de Wii en zo.. Laat maar dan..
pi_104627746
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Naja, echt knipperen kun je het niet noemen denk ik.. Het is meer alsof er van die balken door heen rollen, zoals je vroeger zag als je iets van tv opnam met een camera, alleen dan in veel mindere mate.
Moet zeggen dat het bij SS eigenlijk best meevalt, bij AC heb ik er meer last van.. Misschien valt het nu gewoon niet zo op omdat ik het spel ingezogen word :P
Heb je dit ook met de meegeleverde kabels?
pi_104627769
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 13:58 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Ben nu al helemaal verliefd op deze Zelda! De kleuren, de muziek, de besturing! O+
Ik heb een partij lopen vloeken op die besturing/camerapositie, niet gewoon meer.

In de eerste tempel wilde ik de 4 planten die aan het plafond hingen met m’n zwaard-energie golf killen, maar elke keer lockte hij en verloor hij de lock. Man man man.
Na 20 mins kutten had ik er eindelijk 3 dood en die 4e lukte maar niet. Ik tierend op internet opzoeken wat ik moest doen…. Simpel het stokje doorsnijden met de kever….

Wat voelde ik me stom zeg.
pi_104628216
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:01 schreef Aether het volgende:

[..]

Heb je dit ook met de meegeleverde kabels?
Dat heb ik nog niet eens geprobeerd.. misschien dat eerst maar eens doen, hehe.. :P

Oh en, IncredibleMe, ssst! Daar ben ik nog niet eens! :P
  maandag 21 november 2011 @ 14:20:40 #190
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_104628568
Het selecteren van items via de - en de B-knop vind ik erg vaag.
Ik heb nu bijvoorbeeld het muskietennet en het slingshot.
Maar ik kan niet wisselen, wat ik ook doe ik kan alleen maar met dat netje zwaaien.

Als ik via de 1 naar dat selectieding ga, en met B ingedrukt wijs ik het slingshot aan en dan volgt er alleen maar informatie over het slingshot. Maar ik blijf alleen maar het muskietennet gereed houden :(

Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het is te stom voor woorden.
Zo kom ik geneens verder.
kloep kloep
pi_104628764
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 14:20 schreef Borizzz het volgende:
Het selecteren van items via de - en de B-knop vind ik erg vaag.
Ik heb nu bijvoorbeeld het muskietennet en het slingshot.
Maar ik kan niet wisselen, wat ik ook doe ik kan alleen maar met dat netje zwaaien.

Als ik via de 1 naar dat selectieding ga, en met B ingedrukt wijs ik het slingshot aan en dan volgt er alleen maar informatie over het slingshot. Maar ik blijf alleen maar het muskietennet gereed houden :(

Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het is te stom voor woorden.
Zo kom ik geneens verder.
B loslaten boven het item dat je wil gebruiken.

Een van de snelste, makkelijkste en intuïtiefste menu's ooit en toch zijn er weer mensen die het niet snappen en te lui zijn om de handleiding te pakken :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_104628857
Meeste reviews op gamerankings geven een hoge score, een site die normaal toch redelijk goed is geeft hem slechts een 7.5? Wijkt nogal af van de enorme hoge scores die er verder zijn.
pi_104629053
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Dat heb ik nog niet eens geprobeerd.. misschien dat eerst maar eens doen, hehe.. :P

Altijd lastig de oorzaak te vinden. Makkelijkste is als je op een andere TV kunt testen.
Het kan ook een instelling zoals contrast of scherpte zijn...
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2011 14:25 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

B loslaten boven het item dat je wil gebruiken.

Een van de snelste, makkelijkste en intuïtiefste menu's ooit en toch zijn er weer mensen die het niet snappen en te lui zijn om de handleiding te pakken :')
Had het intuïtiever gevonden als je met B kon kiezen, B kon schieten en A opbergen :)
(Volgens mij was het zo in Twilight Princess?)

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 21-11-2011 14:41:23 ]
  maandag 21 november 2011 @ 14:39:41 #194
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_104629294
Ik vind het ook nog niet erg intuïtief. Heb het nu wel ontdekt maar zelf met de handleiding was ik hier niet opgekomen. Ik deed het steeds in het selectiemenu waar je dat overzicht hebt van al jouw items.
kloep kloep
pi_104629954
quote:
11s.gif Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef Yachiru het volgende:

[..]

Het is niet echt een spoiler hoor, gewoon rete irritant, maar je ziet ze gelijk ;)
  Redactie Games maandag 21 november 2011 @ 15:37:11 #196
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_104631664
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:12 schreef MaximusTG het volgende:
@Mr.Noodle:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat werkte beter..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 15:57:49 #197
91830 MaximusTG
pi_104632508
Ja he? Bij mij kwam het de eerste keer erop neer dat ik steeds naar rechts moest lopen om ze in evenwicht te houden. Precies de verkeerde kant op!
Pff, die laatste Gratitude Crystal quest is lastig.....
pi_104633802
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2011 00:05 schreef Chav het volgende:

[..]

Die spin moet je flippen, dan is hij zo dood.
Dat weet ik. dat is mijn punt juist, ik sloop dat ding altijd in 1 keer, battle prowess zwak. Die Moblin met schild moet ik 100.000 keer raken en mijn battle prowess staat op strong? zal wel aan mij liggen maar het is dus andersom...
pi_104634332
[quote]6s.gif Op maandag 21 november 2011 08:46 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Terwijl het op filmpjes al 100x is voor gedaan hoe zo'n oog te verslaan, maar dat heeft niemand hier dus gezien. :P Nee, de eerste tempel was wat mij betreft echt veel te kort en te makkelijk. Het begint pas echt bij dungeon 3.

[..]

Tja, ik heb niet voor niets zoveel moeite gedaan om spoilers te ontwijken... gelukkig had ik mario 64 gespeeld :P
. Tot nu toe geen walktrough nodig gehad nog, al heeft dat wel de nodige frustratie opgeleverd, met name in de ancient cistern
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[
pi_104635105
Aaaawwww die Kikwi's zijn echt keischattig! O+ O+ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')