quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:13 schreef Orania het volgende:
[..]Verkeerde kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was een versteende armos trouwens. Ik zit nu weer vast voor de einddeur om het karretje rond te laten gaan.In me Burberry......
Je hebt helemaal gelijk, thanks! En zonder is het nog makkelijker ook! Meteen advies vragen aan Fi bij een nieuw soort vijand doe ik dus ook niet meer..quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor Stalfos heb je geen schild nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo... heb m eindelijk neer.
en ik vond die in dungeon 4 al heel vetquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef nomar83 het volgende:
De baas van dungeon 5 is de meest epische baas ooit in een Zelda-game!
4 is heel vet, 5 is heel episch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:49 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
en ik vond die in dungeon 4 al heel vet
Met je kata erop schieten. hielp bij mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:41 schreef Chav het volgende:
Note to self: niet zo hard roepen dat je vast zit en verder kijken dan je neus lang is.
Had m al doorquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:57 schreef Orania het volgende:
[..]
Met je kata erop schieten. hielp bij mij
Hmhm, ik draag het schild wel de hele tijd hoor, maar dat shield bashen laat ik dus maar gewoon even voor wat het is met die zwakke schildjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 15:39 schreef MaximusTG het volgende:
Ik heb het hele schild ook nauwelijks gebruikt. Je bent inderdaad beperkt in wat je kan doen met je zwaard als je je schild uithebt, maar aan de andere kant krijg je vaak geen schade als je je schild uithebt. Zelfs niet als je de shield bash niet goed timed. Dan krijgt je schild schade. Maar als je eenmaal het zelfhelende schild - of beter, het hylian shield - hebt dan is dat geen probleem meer. Goed met je schild omgaan maakt sommige vijanden ook wel makkelijker. Deku Baba's bv.
Vooral bij de op een na laatste baas is goed met je schild omgaan wel handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Yachiru: ik ook hoor, klote draadje
Draadloze nunchukquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:16 schreef Yachiru het volgende:
Ik ben trouwens veel te enthousiast met de Remote en Nunchuk, krijg de helft van de tijd het kabeltje dat er tussen in zit in m'n gezicht..
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:18 schreef IncredibleMe het volgende:
Zo m'n eerste full out rage-quit. Ben er ff helemaal klaar mee.Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
te veel pc spelen en zo goed als geen consoles. Controls is dus enorm wennen. M'n schild ging meerdere malen in vlammen op, had het een beetje gehad. ff frustratie weg schieten met Battlefieldquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:53 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hoor, hoe kan je dat nou verschrikkelijk vinden?
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorquote:
Die haal ik er altijd af, verschrikkelijk irritant. Ik zal straks eens kijken of ik de draadloze nunchuk van m'n broer kan pikken, vond dat echt een verademing bij Okami, eindelijk die stomme draad weg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Yachiru het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar échte Nintendo controllers, en zo'n los ding lijkt me sowieso niet erg veilig. Niet i.v.m. agressief gedrag hoorMaar gewoon omdat ik er zo enthousiast mee in de rondte zwaai.. En er zit ook niet voor niets een polsbandje aan de Remote
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
zo 3rde tempel gedaan, klote eindbaas dat steken lukte me niet erg goed. ging 3 keer dood en had me save op de verkeerde plek [en haat aan beamos klote dingen]... kon ik weer een rondje lopen.
ik zag veel zand bij de eindbaas, moest gelijk denken aanCool, we zijn even ver!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest best giechelen, toen ik dat grote ding zag, in the sacred ring thingy. lukte me ruim binnen de tijd. ik moet nu weer terug naar skyloft, het voelt nu pas alsof ik de echt ben begonnen. net als in ooth.
morgen weer verder
@houdjemond Ahhhh arme Navi :pIn me Burberry......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |