ligt eraan hoever het omrijden is he... Als het prijsverschil op een volle tank 10 euro is en het ritje zelf kost 3 euro dan heb je nog steeds 7 euro te pakken. Al vind ik het wel gerommel in de marge.... als je al 10 euro op een tank winst kunt halen..... (of je moet nog een enorme jerrycan meenemen).quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef Piles het volgende:
Kilometers omrijden om goedkoop te tanken, ik begrijp het nooit
Precies, je bespaart vast wel wat, maar dat weegt wat mij betreft meestal niet op tegen de tijd en moeite die het kost. In andere dingen is veel meer te besparen volgens mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Palomar het volgende:
[..]
ligt eraan hoever het omrijden is he... Als het prijsverschil op een volle tank 10 euro is en het ritje zelf kost 3 euro dan heb je nog steeds 7 euro te pakken. Al vind ik het wel gerommel in de marge.... als je al 10 euro op een tank winst kunt halen..... (of je moet nog een enorme jerrycan meenemen).
RUSquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:16 schreef Exterminator het volgende:
Dit zal per woonplaats per persoon verschillen denk ik, waar is de benzine nu eigenlijk goedkoper? BE of DE?
Veel mensen combineren goedkoper tanken vaak ook met goedkoper boodschappen doen over de grensquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef Piles het volgende:
Kilometers omrijden om goedkoop te tanken, ik begrijp het nooit
Volgens mij klopt dat niet, want ik betaal hier 1.53 euro per liter. Even duur dus.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Rewimo het volgende:
In DLD kun je het beste Super tanken, en die is vrijwel altijd goedkoper dan in NL. Tip: tank op maandag, dan is benzine het goedkoopst
http://benzinpreis.de/statistik.phtml
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |