SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
Vbownswow - gogosweden
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Alstead - Alstead
Tuut-chips - Powerkiwi
Lorrelies - LorreliesHet Minecraft bruidspaar:quote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KUTTT.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ja ik kan zowel fokken als minecon kijken en ik kan minecraft spelen en minecon kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:05 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Relevant dat je dual screen hebti gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments![]()
okee dankjequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Uuuhm... Weet ik niet zo goed eigenlijk, ik ben niet van de servers. Moet je berend/dnb/drumpie voor hebben. Je kunt het beste wachten tot bukkit van 1.0 (dat is de naam van de versie die vanavond uitkomt, niet 1.9!) uit is, en dan je server preferences importeren ofzo.ja idd daar wou ik ook op wachten want we hebben nu alles eindelijk goed ingesteld dus dan wacht ik nog wel een paardagen met de nieuwe versie downloaden anders kunnen we de server niet meer in..
1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
IK HEB BEEEELDIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Leukleuk.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ben je een autist die in herhaling blijft vallen ofzo?quote:1e topic van 2012 in ONZ Eerste ONZ topic van 2012 - Fijn 2012![]()
nee ik hou gewoon van opscheppenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:17 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ben je een autist die in herhaling blijft vallen ofzo?i gave my bitch a comment
yhea
Wie teh fuck is die clown?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
het geluid doet wel stoer door dat wijfafentoe gekraak etc
Ze is ook wel echt gewoon lelijk. Ik zou nog liever anaal vernederd worden door een creeper.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Mijn oren bloeden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef vaagjunior het volgende:
![]()
![]()
WAT EEN KANKER VIES WIJF EN DAN OOK NOG DAT TRIESTE GEDOE IK ZIT TOCH NIET BIJ FUCKING ERNST EN BOBBIE? "IK HOOOOR JULLIE NIEEEEET!"![]()
Dan kom je nog explosief klaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef TJV het volgende:
Ze is ook wel echt gewoon lelijk. Ik zou nog liever anaal vernederd worden door een creeper.![]()
Ze heeft wel een grote mond.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Jaja, mijn leven is veranderd door Minecraft. Op een negatieve manier ja.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
het is dat ik niet bij skrillex zou worden binnen gelaten anders zat ik hier nieti gave my bitch a comment
yhea
Skirilex is dom.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef cool15 het volgende:
het is dat ik niet bij skrillex zou worden binnen gelaten anders zat ik hier niet![]()
Dat wat in dat intro filmpje ook al somsquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef vaagjunior het volgende:
![]()
Fun fact. Misschien kunnen filmpjes als dit in de nabije toekomst niet meer online verschijnen in Amerika en in heel de wereld door de SOPA act.![]()
zolang justin bieber maar 5 jaar krijgtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:25 schreef -Datdus- het volgende:
Fun fact. Misschien kunnen filmpjes als dit in de nabije toekomst niet meer online verschijnen in Amerika en in heel de wereld door de SOPA act.i gave my bitch a comment
yhea
TAKKEWIJFIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
een van mn vrienden gebruikt minecraft voor een schoolprojecti gave my bitch a comment
yhea
Wat dan? Details?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:27 schreef cool15 het volgende:
een van mn vrienden gebruikt minecraft voor een schoolproject![]()
Ik doe nog liever captain Sparklez.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zou je haar doen met een pig-zombie masker?![]()
Wat is dat voor een kalf ?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
1.0!!!http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Ziet er goed uit zeg.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Goed geacteerd
http://www.syfy.com/tinman/oz/
het ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt het aan mij, of lagt die stream om de 10 seci gave my bitch a comment
yhea
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt het aan mij, of lagt die stream om de 10 sec
Daar is die grindkop weer![]()
![]()
Ik heb geen last.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ligt het aan mij, of lagt die stream om de 10 sec![]()
Dat wijf is volgens mij @MineCraftChick @ twitter[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Kijk je op twitch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
En nu gaat ie in fast forward bij mij ;p![]()
Login is down..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Boooooring..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Er zit precies nogal veel lag op die livestream
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Die stream is kapot jo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
waar naartoe?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef MineraalWater het volgende:
Ik kijk morgen wel, Nu lekker feesten!i gave my bitch a comment
yhea
Ben ik de enige die op YT kijkt?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Man, veeel beterquote:
100 jaar ongeveer.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wat een tyfuswijf echt waar,
RICKO SCHEUR HAAR KRINGSPIER UIT!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Het zijn wel een stelletje kneuzen hoor.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
scrolls demo
http://www.syfy.com/tinman/oz/
OMG? Gamedevelopers die nerds zijn??????quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
de server is onderuit en er is niemand die er iets aan kan doeni gave my bitch a comment
yhea
Ik noem zoiets gewoon een beetje zelfvertrouwen en met je rug recht lopen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Man ze zijn ook zo snel gegroeid. Je hebt geen tijd voor mediatraining.
Hahahah kijk 'm. Socially awkward much?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ze zagen er precies uit als een bende Biebersquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef Jajong het volgende:
[..]
OMG? Gamedevelopers die nerds zijn??????
Lekker gemakkelijkhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Hoeveel man zou een ticket gekocht hebben voor enkel de cape?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:45 schreef Berend. het volgende:
Volgens mij zitten daar geen 5000 man...
GOGOSWEDEN
GOGOSWEDEN IS GREAT
HE'S THE PRIDE OF MINECRAFT
HE OWNS EVERY GAME
SINGING GOGOSWEDEN
GOGOSWEDEN IS GREAT
HE'S THE PRIDE OF MINECRAFT
HE OWNS EVERY GAMEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Idd socialy akward pinguin walksquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef Eierbal het volgende:
Awkward nerd parade las ik ergens in de chat.
![]()
Iedereen kent dat verhaal toch al.. fast forwardhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
STFU!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef SosuaCafe het volgende:
Iedereen kent dat verhaal toch al.. fast forward![]()
hoe weet je datquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
3 MINUTEN MENSEN@@@@@@@@@@@@@@@
(en dan crashed de fileserver)
i gave my bitch a comment
yhea
WHOOOO HOOOO WHOOO WHOO
SHUT THE FUCK UP
Wat een kneuzencircus. Zelfs wij FOK!kers hadden dit nog beter gedaan.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
+1quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:50 schreef TJV het volgende:
Wat een kneuzencircus. Zelfs wij FOK!kers hadden dit nog beter gedaan.![]()
Kenkestream weer kapot.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Lego.
ojee, stom
Notch lijkt op de AH hamster..http://www.syfy.com/tinman/oz/
Haha ik moet stiekem ook lachen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Whehe.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef tuut-chips het volgende:
Hahahaha eigenlijk was hij wel leuk![]()
Vind je 't gek als je er zo uit zietquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
Hahaha jens heeft echt een probleem met zijn zelfvertrouwen.
Idd. Hij wekrt nu wel meer aan mc dan notchquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:54 schreef tuut-chips het volgende:
Hahaha jens heeft echt een probleem met zijn zelfvertrouwen![]()
![]()
GELUKKIG NIEUWJAAAAAAAAAAAAAAR!It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Hahaha wat een dorks ahaHAHAHAHA[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoe krijg ik hem?(
Bij mij doet ie niks
KAN NIET VERBINDEN
NEEEEEEEEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
"do not run, please walk"
WTF eikels ik kan niet eens inloggen
Upload de .jar eens.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is nog steeds vierkant allemaal![]()
![]()
no shit sherlockquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is nog steeds vierkant allemaal
i gave my bitch a comment
yhea
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef Dennis_enzo het volgende:
Het is nog steeds vierkant allemaal
Upload die .jar eens please. :$It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
HIHI updating![i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ga maar pitten, doeiquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:59 schreef cool15 het volgende:
maare komt er nog wat? anders ga ik pitte[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Updating
@cool nee hij wilde niet updaten.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
DIE GRAPHICS
Jullie zijn heldjes. <3It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
DNB OPSCHIETEEEEEEEEEEIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
RC2=1.0 dumbassquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:01 schreef Eierbal het volgende:
Volgens mij is er helemaal niks anders![]()
Daar wil ik mijn pickaxe wel eens instekenquote:![]()
Pertinent onwaar.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
OF je lever!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:03 schreef Jump het volgende:
[..]
Daar wil ik mijn pickaxe wel eens insteken![]()
![]()
![]()
Zal wel een butterface zijnquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dnb is er niet vanavond. Ik ga zo de server opzetten.quote:
Maar ik kan nog nergens de server files downloaden![]()
![]()
Trekt in feite beetje op een pedowolfquote:
Ohquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:03 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Wist niet eens dat er een RC was, speelde nog altijd met 1.8.1
Dan is er héél veel veranderd, je kunt hem nu uitspelen.![]()
Hmm dan wordt het lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Dnb is er niet vanavond. Ik ga zo de server opzetten.
Maar ik kan nog nergens de server files downloaden
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |