SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar Moët Ik uitstappen dan? Buurt van limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bent
[..]
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.
enneh...Moët?
ja komt door het woordenboek op mijn telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te lui om het te fixen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hoi knapperdquote:
Hihi.quote:
Bedankt voor de statusupdate.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Er heeft een vrouw der tong in mijn bek gestoken.
Daar is ook alles mee gezegd.
Tot zover de update.
Heloef hosselbaas strikes again!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Tot zover de update.
DMquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
Wat heb je opgehaald vandaag, als ik vragen mag?
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Tot zover de update.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bent
[..]
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.
enneh...Moët?
Ik ben een zoetekauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baco gaat er ook goed in overigens
Wat heb je zelf?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik doe overal ijs in, behalve in mn Red Labelquote:
Ieder zijn ding natuurlijk, maar gaat dat niet een beetje ten koste van de smaak?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik doe overal ijs in, behalve in mn Red Label
schuif maar aanquote:
welnee, ik ben een vrouw en ik drink het allemaal puur, smaak genoegquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar gaat dat niet een beetje ten koste van de smaak?
Wat is nog meer goeie whiskey?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
schuif maar aan
[..]
welnee, ik ben een vrouw en ik drink het allemaal puur, smaak genoeg
Chivas regalquote:
Huhwat?quote:
Staat hier een hele fles, maar ik ben bang dat het voor mij te sterk is. Ben niks gewendquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb van de week 2 mensen laten kennis maken met Grasovka (een Zubrowka). 1 vond het in ieder geval erg lekker en de barman was blij dat hij het een keer kon schenken.
Vodka
Ik ken ik nietquote:
Hehe, geef hem maar hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Staat hier een hele fles, maar ik ben bang dat het voor mij te sterk is. Ben niks gewend
Praat je dan anders dan tegen bijvoorbeeld de cassiere?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ik niet![]()
Ontopic![]()
Waarom kan ik nooit wat bedenken als ik ergens iemand zie die ik leuk vind?
Never heard ofquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dude![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Caipirinha
daar zeg ik al niets tegen dus tegen iemand die ik leuk vind die durf ik niet eens recht aan te kijken. Maar in dit geval gaat het om een profiel op een datingsitequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, geef hem maar hier.
[..]
Praat je dan anders dan tegen bijvoorbeeld de cassiere?
Oke echt een keer proberen, hoe ik jou zo hoor is het ook echt wat voor jou. Ik vind het heaven on earthquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Never heard of
Maar het klinkt wel prima
Welke ken je wel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ik niet![]()
Ontopic![]()
Waarom kan ik nooit wat bedenken als ik ergens iemand zie die ik leuk vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Geef eens een voorbeeld van zo een situatie?Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Teach mequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke echt een keer proberen, hoe ik jou zo hoor is het ook echt wat voor jou. Ik vind het heaven on earth
Misschien komt het door mn horeca verleden hoor, ik hoor er eigenlijk nooit veel mensen over
Je kunt toch ook gewoon hier tegen ons praten. Wat is dan precies het verschil?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
daar zeg ik al niets tegen dus tegen iemand die ik leuk vind die durf ik niet eens recht aan te kijken. Maar in dit geval gaat het om een profiel op een datingsite
zou je wel wille hequote:
Jij niet danquote:
Het verschil is denk ik dat hij zich dan opeens druk maakt om hoe hij over komt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon hier tegen ons praten. Wat is dan precies het verschil?
NOOOO er moet cachaça in en geen vodkaquote:
disagree.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
NOOOO er moet cachaça in en geen vodka
Ok, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het verschil is denk ik dat hij zich dan opeens druk maakt om hoe hij over komt.
Tijn kan je niet gewoon een beetje algemene dingen aan zo een persoon vragen? en daar dan op doorvragen?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Welke ken je wel?Dat ziet er wel bekend uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Geef eens een voorbeeld van zo een situatie?
Ik weet niet wat ik moet zeggen en durf het ook niet. Geen idee hoe ik dat moet uitleggen.Tsja op een datingsite neem je toch gericht contact op en wil je een goeie indruk maken en ik weet niet hoequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon hier tegen ons praten. Wat is dan precies het verschil?Dat vind ik al moeilijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het verschil is denk ik dat hij zich dan opeens druk maakt om hoe hij over komt.
Tijn kan je niet gewoon een beetje algemene dingen aan zo een persoon vragen? en daar dan op doorvragen?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Goeie omschrijving.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Twee benen, hoofd, kut tussen dr benen.
Dan moet ik toch eerst iemand hebben om dat mee te doen, Wauwelaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar blijven mn kudo's voor de TT?
ik wil een datingcoachquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, dat begrijp ik.
Inderdaad gewoon over iets heel algemeens praten zonder er te veel op vooruit te denken. Dan komt er van zelf een praatje, of niet. Dan ben je sowieso verder dan nu.
Niet klagen, maar dragen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet ik toch eerst iemand hebben om dat mee te doen, Wauwelaar.
Ik denk dat je bij Myra moet wezen. Ze is 5 minuten weg met Heloef en hij heeft gelijk een tong in zijn waffel gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik wil een datingcoachdie mij helpt
Doe je dat?quote:
IK heb al gezoendquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je bij Myra moet wezen. Ze is 5 minuten weg met Heloef en hij heeft gelijk een tong in zijn waffel gehad.
Strawberry toonde veel begrip voor de mannelijke kant van het versieren. Misschien weet zij dan ook wat je het beste kunt zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dat?
[..]
IK heb al gezoendik bedoel dus iemand meer die helpt mij de goeie woorden te vinden enzo
Die staan in een speciaal boekje met alleen maar goede woorden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb al gezoendik bedoel dus iemand meer die helpt mij de goeie woorden te vinden enzo
Als je toch 1 ding niet moet doen, is het naar vrouwen luisteren voor het versieren.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strawberry toonde veel begrip voor de mannelijke kant van het versieren. Misschien weet zij dan ook wat je het beste kunt zeggen.
Ik vind het een waardeloze TT.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
Waar blijven mn kudo's voor de TT?
Nee, stel je voor dat wij als vrouwen zomaar met goed advies komenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Als je toch 1 ding niet moet doen, is het naar vrouwen luisteren voor het versieren.
Straw help pleasequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Strawberry toonde veel begrip voor de mannelijke kant van het versieren. Misschien weet zij dan ook wat je het beste kunt zeggen.
Ik heb zelden een vrouw goed advies horen geven voor het versieren. Maar goed, eens is de eerste keer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat wij als vrouwen zomaar met goed advies komen
Wat is geen goed advies volgens jou dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb zelden een vrouw goed advies horen geven voor het versieren. Maar goed, eens is de eerste keer.
Leg mij eens uit wat vrouwen leuk vindenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat wij als vrouwen zomaar met goed advies komen
mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat vrouwen leuk vinden
Doe eens een schot voor de boeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat is geen goed advies volgens jou dan?
Als je het ze niet te makkelijk maakt. Ze moeten geprikkeld worden, interesse krijgen om meer van je te willen weten, raakvlakken zien, moeite voor je moeten doen (maar niet te moeilijk), dus niet overladen met complimenten, maar zo heel af en toe 1 en ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn, maar dat je niet makkelijk te vangen bent.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
Leg mij eens uit wat vrouwen leuk vinden
Zorgen dat je oogcontact krijgt en op een afstand flirt. Dan zorg je dat je wel in haar buurt komt te staan en dat ze weet dat je interesse hebt, maar je doet geen poging. Als jullie dan uiteindelijk in gesprek raken, dan doe je wat ik hierboven beschreef.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Doe eens een schot voor de boeg.
Hoe moet een man een vrouw benaderen?
Man staat ergens en vindt vrouw leuk en dan ...
Dat is 1 ding waar ik vanuit mijn luie natuur zeer goed in ben haha...quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het ze niet te makkelijk maakt. Ze moeten geprikkeld worden, interesse krijgen om meer van je te willen weten, raakvlakken zien, moeite voor je moeten doen (maar niet te moeilijk), dus niet overladen met complimenten, maar zo heel af en toe 1 en ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn, maar dat je niet makkelijk te vangen bent.
Oh dat klinkt makkelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je het ze niet te makkelijk maakt. Ze moeten geprikkeld worden, interesse krijgen om meer van je te willen weten, raakvlakken zien, moeite voor je moeten doen (maar niet te moeilijk), dus niet overladen met complimenten, maar zo heel af en toe 1 en ze wel het gevoel geven dat ze speciaal zijn, maar dat je niet makkelijk te vangen bent.
Proberen te ontspannen, eerste met een vinger, daarna kleine dildoquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik probeer het, maar het doet erg veel pijn als hij erin gaat. Dus het lukt nog niet zo goed.
We missen een stap. Hoe kom je volgens jou in gesprek dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zorgen dat je oogcontact krijgt en op een afstand flirt. Dan zorg je dat je wel in haar buurt komt te staan en dat ze weet dat je interesse hebt, maar je doet geen poging. Als jullie dan uiteindelijk in gesprek raken, dan doe je wat ik hierboven beschreef.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dat is 1 ding waar ik vanuit mijn luie natuur zeer goed in ben haha...
Helaas kost dat prikkelen, raakvlakken en moeite gewoon teveel energie.
Ik heb nergens gezegd dat het makkelijk is, maar het gaat er om dat je niet wanhopig bent en dat laat overkomen. Straal uit dat je al 20 vrouwen achter je aan hebt lopen, maar dat ze nog best kans kan maken als ze haar best doet.quote:
Ik mag niet liegen van mijn moeder, ze maakt geen kans.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
Straal uit dat je al 20 vrouwen achter je aan hebt lopen, maar dat ze nog best kans kan maken als ze haar best doet.
Dan wil je haar dus ook niet versieren. Ga dan eerst maar eens zoeken naar iemand die je wel wil versierenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik mag niet liegen van mijn moeder, ze maakt geen kans.
Het zit niet in mij om vrouwen op zo'n manier te benaderen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nergens gezegd dat het makkelijk is, maar het gaat er om dat je niet wanhopig bent en dat laat overkomen. Straal uit dat je al 20 vrouwen achter je aan hebt lopen, maar dat ze nog best kans kan maken als ze haar best doet.
Zorg dan dat ze jou benaderen. Kan ook.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zit niet in mij om vrouwen op zo'n manier te benaderen.
En hoe doe ik dat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zorg dan dat ze jou benaderen. Kan ook.
Speld hooiberg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan wil je haar dus ook niet versieren. Ga dan eerst maar eens zoeken naar iemand die je wel wil versieren
Kijk lichtelijk avalaible maar ook unavalaible. Wees een player zonder de overdreven swagger. Ga links, maar wees ook rechts.quote:
Surequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Kijk lichtelijk avalaible maar ook unavalaible. Wees een player zonder de overdreven swagger. Ga links, maar wees ook rechts.
Als het weer warm is dan kun je met een ontbloot bovenlijf naar buiten. Als vrouwen dat zien, komen ze zich melden.quote:
Hoiquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Zorg dan dat ze jou benaderen. Kan ook.
hahaquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Als het weer warm is dan kun je met een ontbloot bovenlijf naar buiten. Als vrouwen dat zien, komen ze zich melden.
Dan blijf je doen wat je altijd al deed en krijg je hetzelfde resultaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
Het zit niet in mij om vrouwen op zo'n manier te benaderen.
Geldt voor mij hetzelfde, maar er lopen vast wel wat exemplaren rond. Ik wil er best op wachten, want hij is de moeite waardquote:
Hier ben ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geldt voor mij hetzelfde, maar er lopen vast wel wat exemplaren rond. Ik wil er best op wachten, want hij is de moeite waard
Geen resultaat dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dan blijf je doen wat je altijd al deed en krijg je hetzelfde resultaat.
Ik heb schijt aan je onzinquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou sla je dus al mijn vrouwenversier tips in de wind
Dan ben je geen alfa man en ga je aan het einde van de avond alleen naar huis.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan je onzin
en ik ben toch te lui, dus leidt tot nix
Whatever happened to 'wees jezelf?'
En ook dat interesseert me geen fuck. Beter geen sex dan slechte sex die ik de dag erna niet meer herinner.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ben je geen alfa man en ga je aan het einde van de avond alleen naar huis.
Je lul uit je broek halen en helikoptertjes maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat moet ik eigenlijk doen als een leuke vrouw met mij flirt?
Ha....ha.....quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je lul uit je broek halen en helikoptertjes maken.
Terugflirten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat moet ik eigenlijk doen als een leuke vrouw met mij flirt?
Ik ben niet pissig. Ik ben narrig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ha....ha.....
Kun je misschien ergens anders pissig gaan doen?
Ok, en dan een praatje maken.quote:
In jouw geval is oogcontact leren maken heel belangrijk. Versieren is moeilijk zonder oogcontact.quote:
Inderdaad. Flirten, praten, kijken of het klikt. Klikt het, dan vraag je het nummer oid voordat je weggaat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ok, en dan een praatje maken.
Ok.
Wat ik zelf verwarrend vind is, wanneer vraag je haar om je telefoonnummer?
Na een tijdje toch?
Kijken of het klikt vind ik een lastige. Een leuk praatje met iemand aanknopen lukt me namelijk prima (al kom ik altijd wat verlegen uit de hoek).quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Flirten, praten, kijken of het klikt. Klikt het, dan vraag je het nummer oid voordat je weggaat.
Beetje ouwehoeren, opletten dat je niet te lang blijft staan. Dat moet je een beetje aanvoelen. Ga weg als er nog wat te bepraten was, niet na een stilte. Vraag dan haar nummer terwijl je weggaat en in gesprek bent 'sorry moet nu weg, maar vond het gezellig en leuk om je nog es te spreken. Mag ik je nummer?'quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Flirten, praten, kijken of het klikt. Klikt het, dan vraag je het nummer oid voordat je weggaat.
Vind jij jezelf een leuk persoon dan? Zou jij als je een vrouw was graag een relatie met jou hebben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb schijt aan je onzin
en ik ben toch te lui, dus leidt tot nix
Whatever happened to 'wees jezelf?'
Dikgedrukte heb ik moeite mee. Ik kan dit namelijk niet aanvoelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Beetje ouwehoeren, opletten dat je niet te lang blijft staan. Dat moet je een beetje aanvoelen. Ga weg als er nog wat te bepraten was, niet na een stilte. Vraag dan haar nummer terwijl je weggaat en in gesprek bent 'sorry moet nu weg, maar vond het gezellig en leuk om je nog es te spreken. Mag ik je nummer?'
klaar.
Ja hoor. Ik ben niet makkelijk, maar als je in mijn hart zit...quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een leuk persoon dan? Zou jij als je een vrouw was graag een relatie met jou hebben?
quote:
Je hoeft dit niet alleen aan te voelen, maar lichaamshoudingen zeggen ook genoeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik moeite mee. Ik kan dit namelijk niet aanvoelen.
Ik kan bijvoorbeeld ook niet aanvoelen wanneer mijn aanwezigheid niet gewenst is. Ik voel dan gewoon niks!
ok enige richtlijn al is het moeilijk er iets op te leggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan bijvoorbeeld ook niet aanvoelen wanneer mijn aanwezigheid niet gewenst is. Ik voel dan gewoon niks!
Dat kost me wel heel veel concentratie, iets waar ik ook niet goed in ben.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je hoeft dit niet alleen aan te voelen, maar lichaamshoudingen zeggen ook genoeg.
Ok, bedanktquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
ok enige richtlijn al is het moeilijk er iets op te leggen.
Als je iemand nog niet kent is 10 minuten van gesprek wel de max. En dan moet het gesprek lopen.
Nou laat de vrouw die je wil versieren een glimp opvangen van hoe jij bent als ze in je hart zou zitten, als dat haar aanspreekt zal ze er vast meer van willen zien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ja hoor. Ik ben niet makkelijk, maar als je in mijn hart zit...
Misschien kan hij dat gewoon bij alledaagse dingen oefenen. Kijk bij het boodschappen doen die mevrouw gewoon recht in de ogen aan Tijn. Of bij de bakker of waar dan ook, kijk iedereen recht aan terwijl je praat. Misschien wordt het dan een gewoonte en kijk je bij iemand die je leuk vindt ook minder snel wegquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In jouw geval is oogcontact leren maken heel belangrijk. Versieren is moeilijk zonder oogcontact.
Ik snap dat je het niet graag hoort, maar het is wel zo.
Ik ben niet iemand met versierproblemen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou laat de vrouw die je wil versieren een glimp opvangen van hoe jij bent als ze in je hart zou zitten, als dat haar aanspreekt zal ze er vast meer van willen zien.
In jouw geval is het dan handig om dat soms te vragen. En nee, ga niet de hele tijd dat vragen, maar leg uit dat je niet goed bent in aanvoelen van bepaalde dingen en dat je het daarom vraagt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het zijn eerder diegenen die moeite hebben met versieren die een vreemde eend in de bijt zijnquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet iemand met versierproblemen.
ja, ik snap dat ik hier een vreemde eend in de bijt ben in dit topic.
Ik ook niet maar dit is een leuk topicquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ik hier een vreemde eend in de bijt ben in dit topic.
Ja daarom, maar ik word nogal eens verward.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ook niet maar dit is een leuk topic
Onmogelijk, ik ben er gewoon. Mocht ik besluiten niet meer terug te keren, dan zal ik je dat persoonlijk laten wetenquote:
Veel standjes, hier en daar wat gegrom, grenzen opzoeken zonder dat het meteen "erg" is als 1 van de twee aangeeft dat iets niet "mag" , wild afgewisseld met liefdevol, ik kan wel uren doorgaan met omschrijven maar dat ga ik niet doen. Saaie boel in mijn bed hoef ik in ieder geval niet, maar anaal gedoe hoef ik ook nietquote:
Gewoon vragen werkt prima bij "of mijn aanwezigheid gewenst is", maar lijkt me toch minder als je aan het praten bent na een geslaagde flirt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In jouw geval is het dan handig om dat soms te vragen. En nee, ga niet de hele tijd dat vragen, maar leg uit dat je niet goed bent in aanvoelen van bepaalde dingen en dat je het daarom vraagt.
ach Ik hossel hier alleen maar. Zoals cactus nuquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik word nogal eens verward.
Volgens mij heeft het iets te maken met je UI, voor de mensen die Little Britain niet kennen. Al is hij wel baas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja daarom, maar ik word nogal eens verward.
ik ook niet, cactus ook niet, dawg ook niet, ik denk nog heel veel anderen ook niet. het is hier gewoon gezelligquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik. Namelijk het tegenkomen van iemand die wel je interesse wekt en die je wel zou willen versieren. Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, we zijn allemaal alleen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
toenstraks was Ik je prikkeligheid kwijtquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik ben er gewoon. Mocht ik besluiten niet meer terug te keren, dan zal ik je dat persoonlijk laten weten
Ik vind niet iedereen even gezellig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook niet, cactus ook niet, dawg ook niet, ik denk nog heel veel anderen ook niet. het is hier gewoon gezellig
Ik ben niet zo'n fokhosselaar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ach Ik hossel hier alleen maar. Zoals cactus nu
miauwquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het iets te maken met je UI, voor de mensen die Little Britain niet kennen. Al is hij wel baas.
Als de flirt geslaagd is, dan heb je je antwoord toch al?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gewoon vragen werkt prima bij "of mijn aanwezigheid gewenst is", maar lijkt me toch minder als je aan het praten bent na een geslaagde flirt?
Die kom ik momenteel ook nagenoeg niet tegen. De laatste leuke was een barvrouw met wie ik nog wel heb zitten flirten. Helaas daarna niet meer gesproken omdat dingen anders liepen dan ik in m'n hoofd hadquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik. Namelijk het tegenkomen van iemand die wel je interesse wekt en die je wel zou willen versieren. Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, we zijn allemaal alleen.
Ik moest nog avondetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef stefanhaan het volgende:
toenstraks was Ik je prikkeligheid kwijt
Dat klopt helemaal.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je hetzelfde probleem hebt als ik. Namelijk het tegenkomen van iemand die wel je interesse wekt en die je wel zou willen versieren. Uiteindelijk is het resultaat hetzelfde, we zijn allemaal alleen.
Maar ik wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fokhosselaar.
Ik wel. Ik word altijd het maatje in plaats van de lover. Ik zou wat meer een klootzak moeten zijn, maarja, dat ben ik nou eenmaal niet. En van een toneelstukje wordt ook niemand wijzerquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook niet, cactus ook niet, dawg ook niet, ik denk nog heel veel anderen ook niet. het is hier gewoon gezellig
dat sowieso maar de meesten hier zijn baas. Cactus, moon, koffie, Heloef, myraela en Ik vergeet er vast een hoop.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind niet iedereen even gezellig.
sommigen zijn nogal suf.
Niet perse een klootzak, misschien wat duidelijker ofzo tegen de dame in kwestie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wel. Ik word altijd het maatje in plaats van de lover. Ik zou wat meer een klootzak moeten zijn, maarja, dat ben ik nou eenmaal niet. En van een toneelstukje wordt ook niemand wijzer
wil je voor mij koken dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik moest nog avondetenDus dat was ik even aan het fabriceren
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat sowieso maar de meesten hier zijn baas. Cactus, moon, koffie, Heloef, myraela en Ik vergeet er vast een hoop.
Je weet in ieder geval vrij precies wat je wilt, dat is best handig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Veel standjes, hier en daar wat gegrom, grenzen opzoeken zonder dat het meteen "erg" is als 1 van de twee aangeeft dat iets niet "mag" , wild afgewisseld met liefdevol, ik kan wel uren doorgaan met omschrijven maar dat ga ik niet doen. Saaie boel in mijn bed hoef ik in ieder geval niet, maar anaal gedoe hoef ik ook niet
en je ziet er ook goed uitquote:
Zo vergeet je bijvoorbeeld wat-is-een-Capstanquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
dat sowieso maar de meesten hier zijn baas. Cactus, moon, koffie, Heloef, myraela en Ik vergeet er vast een hoop.
Ik raak in de war van je UI, ik zie er namelijk Jamie Hyneman in maar ik mis er een snor op. En dat maakt me duizelig.quote:
maakt niet uit. Ik eet het toch welquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schat je mij in als een ware keukenprinses? Dan moet je toch echt bij Moon zijn
Maar wat is een capstan eigenlijk? Want ik weet het nog steeds nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Capstan het volgende:
Zo vergeet je bijvoorbeeld wat-is-een-Capstan
Goedenavond, trouwens!
sowieso dat Jij baas bentquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo vergeet je bijvoorbeeld wat-is-een-Capstan
Goedenavond, trouwens!
Volgens mij ben jij niet serieusquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar wat is een capstan eigenlijk? Want ik weet het nog steeds niet
Iedereen heeft zo zijn rare fratsen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik raak in de war van je UI, ik zie er namelijk Jamie Hyneman in maar ik mis er een snor op. En dat maakt me duizelig.
Ik ben wel goed in onbijtjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:32 schreef stefanhaan het volgende:
maakt niet uit. Ik eet het toch weleen maaltijd die niet lekker is maar met liefde bereidt. Is lekkerder als andersom.
je mag mij wel hosselenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef eens even wat info, kijken of je interessant vleesch bent om te hosselen
Nou, nog één keertje dan, zodat het in nóg een topic terug te vinden isquote:
Ik bedoelde als FOK en Facebook mattiesquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij wil te graag en je bent al bezet. Twee afknappers
WOP.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch als ik zou weten waar het voor staat
Ahh, daar was ik dan serieus ook nooit opgekomenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef Capstan het volgende:
Nou, nog één keertje dan, zodat het in nóg een topic terug te vinden is
Een capstan is het spoeltje in een bandrecorder waarmee de band door de recorder wordt geleid.
Zodra het ook begint te kledderen, geef dan een gil.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef Moonwalk het volgende:
Als ik gekke dingen ga typen komt het door de borrel, ik begin een warm hoofd te krijgen
FOKmatties zijn we al en FB matties heb ik al helemaal geen interesse meer in na alle drama van afgelopen dagenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:35 schreef stefanhaan het volgende:
Ik bedoelde als FOK en Facebook matties
Ik begrijp het helemaal. Je wil wel anderen neuken, maar geen relatie met anderen. Netjes verwoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef stefanhaan het volgende:
Ik hoef ook geen andere relatie Ben gelukkig met joysaIk Ben gewoon flirterig
Dat dacht ik dus ook. Maar dan voornamelijk voor de videobandenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:36 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ahh, daar was ik dan serieus ook nooit opgekomen![]()
Cassettebandjes nostalgie ftw
ja snap Ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
FOKmatties zijn we al en FB matties heb ik al helemaal geen interesse meer in na alle drama van afgelopen dagen
Misschien komt die dag dan nog ooitquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:37 schreef stefanhaan het volgende:
Als Ik je serieus wou hosselen had Ik het wel anders aangepakt cactusje
Ook goed, dan sandwichen we je wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wopper? Ik ga liever naar de Mc als we dan toch mogen kiezen
bv mijn gitaar erbij halen. dat werkt altijdquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien komt die dag dan nog ooit
Wie is Dwight? Wie ben jij en ik wil niet gesandwiched worden. Als je het niet alleen aankan, dan laat maarquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:39 schreef DenHosselaar het volgende:
Ook goed, dan sandwichen we je wel.
Kijken of Dwight nog tijd heeft.
Jij wilde een mac?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wie is Dwight? Wie ben jij en ik wil niet gesandwiched worden. Als je het niet alleen aankan, dan laat maar
noob je gaat niet met een vrouw naar de MACquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef DenHosselaar het volgende:
[..]
Jij wilde een mac?
Ik kan het best alleen af hoor.
Hoe versier jij een vrouw zoals ik?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:41 schreef DenHosselaar het volgende:
Jij wilde een mac?
Ik kan het best alleen af hoor.
Bij ons staat de Mac voor iets anders.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
noob je gaat niet met een vrouw naar de MACgewoon voor der koken
Niet. Jij versiert mij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe versier jij een vrouw zoals ik?
Of uit eten, like a bawsquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:42 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
noob je gaat niet met een vrouw naar de MACgewoon voor der koken
Je weet wie ik ben, maar je hebt me nog niet lang genoeg gesproken. Je hebt mijn nummer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Goed opgelet. Hoe zorg je dat je interessant genoeg voor me wordt dat ik je wil versieren?
Je bent uitgeslapen dusquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit het niets
Gewoon algehele opgelatenheid
Dat heb ik ook nog wel eens. Ook wel eens het andere uiterstequote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Uit het niets
Gewoon algehele opgelatenheid
Neequote:
en dan de hond van de buren uitlaten in het park.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou als Ik met cactus een date zou hebben. Eerst een terrasje op een gezellige plek. Misschien een borreltje en als het dan klikt een zelfgemaakt etentje aanbieden
Als jij mijn nummer hebt, lijkt het makkelijker dat je mij beltquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef DenHosselaar het volgende:
Je weet wie ik ben, maar je hebt me nog niet lang genoeg gesproken. Ik heb wel je nummer.
Je wilt bellen, maar weet niet of het al kan.
Huh wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
en dan de hond van de buren uitlaten in het park.
ok.
Als je een goede date bent voor mij komen we waarschijnlijk niet eens toe aan etenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou als Ik met cactus een date zou hebben. Eerst een terrasje op een gezellige plek. Misschien een borreltje en als het dan klikt een zelfgemaakt etentje aanbieden
Daten?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je een goede date bent voor mij komen we waarschijnlijk niet eens toe aan eten
kijk maar naar mijn fobo en geef je oordeelquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als je een goede date bent voor mij komen we waarschijnlijk niet eens toe aan eten
Ja, in mijn quote van jou. Editen werkt alleen als je snel genoeg bent en je eigen fout sneller opmerkt dan ik doe. Faalquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef DenHosselaar het volgende:
Staat er ergens dat ik jouw nummer heb?
Ik wel man. Kinky is goedquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:48 schreef DenHosselaar het volgende:
Ach whatever.
Ik date niet met stekels, die heb ik zelf al wel.
Ook edit andere post.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, in mijn quote van jou. Editen werkt alleen als je snel genoeg bent en je eigen fout sneller opmerkt dan ik doe. Faal
'Je weet tog'quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Klonen zijn doodvermoeiend na 5 bier.
Ik vroeg me al af hoelang je het zou volhoudenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:52 schreef DenWauwelaar het volgende:
Klonen zijn doodvermoeiend na 5 bier.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoelang je het zou volhouden
Droom van de tandenfee enzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen. Truustee
Ik ga slaapjes doen
Alsof jij dat weetquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoelang je het zou volhouden
Ik ook. Trusten jongensquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef stefanhaan het volgende:
Mensen. Truustee
Ik ga slaapjes doen
doeiii schatjequote:
No shit sherlock.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neem de volgende keer een naam die niet zo verdachte veel lijkt op deze naam
Nee, ik denk gewoon dat jij niet zo creatief bent in namen en had gehoopt er mee weg te komen en nu een poging doet om te doen lijken of het met opzet was. Werkt nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:58 schreef DenWauwelaar het volgende:
No shit sherlock.
Zou het niet de bedoeling zijn?
kusjesquote:
Ik denk dat jij er behoorlijk naast zit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik denk gewoon dat jij niet zo creatief bent in namen en had gehoopt er mee weg te komen en nu een poging doet om te doen lijken of het met opzet was. Werkt niet
Ik kende je kloon nog niet en ik heb ook nergens gelezen dat je ging hosselenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik denk dat jij er behoorlijk naast zit.
Ik zei letterlijk dat ik ging hosselen en kwam met mn kloon die iedereen kent.
no shit sherlock.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fokhosselaar.
quote:
Maar conclusie is dat je me met beide accounts niet kan hosselen. Wat een deceptie moet dat zijnquote:
Je wil wel heel graag een punt maken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Maar conclusie is dat je me met beide accounts niet kan hosselen. Wat een deceptie moet dat zijn
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Haihai lieverdjes, heloef is ontgroend en heeft wat teveel gedronken.
Dus ik hou van jullie allemaal
Wat is ontgroend?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Manwhore.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
VERTEL ONS MEER!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Het klinkt alsof hij sterren heeft gekeken en met een rondje thuis is gekomen.quote:
Pas op, straks moet ik nog blozenquote:
Regenbpogen in de lucht zijn voor ons allemaal opde vluchtquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks moet ik nog blozen![]()
te laatquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Regenbpogen in de lucht zijn voor ons allemaal opde vlucht
Wehoduen van elkaar en zijn hier onder ons dagelijks gezuccht
toch garag en vinden elkaar zo lief
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet he ides dat ik nog wat dan ook moet gebruiekn
quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
Wie weet er een awndermiddel tegen typaids?
Gaaf, wat gaann jlee spelen?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar morgen weer een dag. En m'n lanparty gaat dooor
Tering, echt hoe te typtquote:
Ik kan unreal tournament 3 aanraden, moet iedereen ff de torrent downloadenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, echt hoe te typt
Weten we nog niet, maar zal wel een shooter worden hehe
Zien we morgen wel
Voor een RPG kan ik ze helaas niet porren, is namelijk soms ook wel leuk
Ik geef mijnd ewerk de shculodquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tering, echt hoe te typt
Weten we nog niet, maar zal wel een shooter worden hehe
Zien we morgen wel
Voor een RPG kan ik ze helaas niet porren, is namelijk soms ook wel leuk
UT3 is gaaf!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan unreal tournament 3 aanraden, moet iedereen ff de torrent downloaden.
En Loka, doe eens normaal zeg.
SORRYSORRYSORRYquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:26 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kan unreal tournament 3 aanraden, moet iedereen ff de torrent downloaden.
En Loka, doe eens normaal zeg.
Thanks!quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef mijnd ewerk de shculod
Maar kleinkt leuk
Veel plezier enzulks
Nee, alleen ontgroend, volgens mij is dat wat anders en ik geloof dat ik een eerdere update heb gelezen dat hij zijn tong bij iemand in dr mond had stoken, maar of dat nou zoenen was, blijft ook een raadsel.quote:
Hoe was jouw feest gisteren?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:32 schreef minibeer het volgende:
Ontgroend, dus gezoend.
Wat een irritant joch, post ie dat en gaat ie gelijk weg
Ik dacht al: zijn we terug in de tijd gegaan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Flashbacks naar vorige week vrijdag
Ja, zoenen is fantastisch. Ik ga het ook maar weer eens doen. Misschien morgen maar eens kijken of er wat te zoenen valtquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:33 schreef Supersoep het volgende:
Dat wisten we toch al? Ach ja. Zoenen. Leuk leuk.
Ik heb een borreltje op, ik mag datquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Flashbacks naar vorige week vrijdag
Ik word er niet zo warm van, maar de genegenheid erbij is wel leuk.quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ja, zoenen is fantastisch. Ik ga het ook maar weer eens doen. Misschien morgen maar eens kijken of er wat te zoenen valt
Zelfs zonder borreltje op mag jij datquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb een borreltje op, ik mag dat
Echt niet? Dan word je niet goed gezoend, want van erg goed zoenen krijg je het wel warmquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:34 schreef Supersoep het volgende:
Ik word er niet zo warm van, maar de genegenheid erbij is wel leuk.
Jij iig nietquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wie heeft er nu weerr borreltjes nodig om raar te doen
Normale mensenquote:Op zaterdag 19 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Wie heeft er nu weerr borreltjes nodig om raar te doen
Waarom nie dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik drink toch al niet
Doe je wel eens raar dan?quote:Op zaterdag 19 november 2011 00:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik drink toch al niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |