SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Kusjes debeterebob
Voor vrienden is het kortweg Wauw
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bentquote:
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]waar Moët Ik uitstappen dan? Buurt van limburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bent
[..]
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.
enneh...Moët?
ja komt door het woordenboek op mijn telefoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.te lui om het te fixen
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Hoi knapperdquote:
Hihi.quote:
Bedankt voor de statusupdate.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Er heeft een vrouw der tong in mijn bek gestoken.
Daar is ook alles mee gezegd.
Tot zover de update.
Heloef hosselbaas strikes again!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Tot zover de update.
DMquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
Wat heb je opgehaald vandaag, als ik vragen mag?
Hoe ziet ze eruit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
Tot zover de update.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Veel te zoet maar vooruit dan maar, omdat jij het bent
[..]
Rotterdam, dan gaat dawg je wel even ophalen en naar mij brengen. Die is sinds vandaag mijn chauffeur, maar hij doet nog een beetje koppig.
enneh...Moët?
Ik ben een zoetekauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baco gaat er ook goed in overigens
Wat heb je zelf?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik doe overal ijs in, behalve in mn Red Labelquote:
Ieder zijn ding natuurlijk, maar gaat dat niet een beetje ten koste van de smaak?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik doe overal ijs in, behalve in mn Red Label
schuif maar aanquote:
welnee, ik ben een vrouw en ik drink het allemaal puur, smaak genoegquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk, maar gaat dat niet een beetje ten koste van de smaak?
Wat is nog meer goeie whiskey?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
schuif maar aan
[..]
welnee, ik ben een vrouw en ik drink het allemaal puur, smaak genoeg
Chivas regalquote:
Huhwat?quote:
Staat hier een hele fles, maar ik ben bang dat het voor mij te sterk is. Ben niks gewendquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb van de week 2 mensen laten kennis maken met Grasovka (een Zubrowka). 1 vond het in ieder geval erg lekker en de barman was blij dat hij het een keer kon schenken.
Vodka
Ik ken ik nietquote:
Hehe, geef hem maar hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Staat hier een hele fles, maar ik ben bang dat het voor mij te sterk is. Ben niks gewend
Praat je dan anders dan tegen bijvoorbeeld de cassiere?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ik niet![]()
Ontopic![]()
Waarom kan ik nooit wat bedenken als ik ergens iemand zie die ik leuk vind?
Never heard ofquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dude![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Caipirinha
daar zeg ik al niets tegen dus tegen iemand die ik leuk vind die durf ik niet eens recht aan te kijken. Maar in dit geval gaat het om een profiel op een datingsitequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, geef hem maar hier.
[..]
Praat je dan anders dan tegen bijvoorbeeld de cassiere?
Oke echt een keer proberen, hoe ik jou zo hoor is het ook echt wat voor jou. Ik vind het heaven on earthquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Never heard of
Maar het klinkt wel prima
Welke ken je wel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken ik niet![]()
Ontopic![]()
Waarom kan ik nooit wat bedenken als ik ergens iemand zie die ik leuk vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
Geef eens een voorbeeld van zo een situatie?Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Teach mequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:23 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Oke echt een keer proberen, hoe ik jou zo hoor is het ook echt wat voor jou. Ik vind het heaven on earth
Misschien komt het door mn horeca verleden hoor, ik hoor er eigenlijk nooit veel mensen over
Je kunt toch ook gewoon hier tegen ons praten. Wat is dan precies het verschil?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
daar zeg ik al niets tegen dus tegen iemand die ik leuk vind die durf ik niet eens recht aan te kijken. Maar in dit geval gaat het om een profiel op een datingsite
zou je wel wille hequote:
Jij niet danquote:
Het verschil is denk ik dat hij zich dan opeens druk maakt om hoe hij over komt.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon hier tegen ons praten. Wat is dan precies het verschil?
NOOOO er moet cachaça in en geen vodkaquote:
disagree.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
NOOOO er moet cachaça in en geen vodka
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |