quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:39 schreef ACT-F het volgende:
En dan zo'n reclame bij dit ongeluk![]()
[ afbeelding ]
Ik dacht al, een extra journaal is het toch niet waard? Tenzij de paus of Beatrix ofzo bij het ongeval om zou zijn gekomenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:50 schreef Psy-freak het volgende:
Extra NOS journaal
http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Sorry, breaking in nieuwsuur, geen journaal dus
Medisch Spectrum Twente? En code rood is hoogste staat van paraatheid voor de SEH?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Moody het volgende:
Mijn vrouw is zojuist opgepiept met code rood in het MST Enschede.
Het gaat om minstens 10 doden en tientallen ernstig gewonden.
Dit is serieuze shit...
Code rood óp de Spoedeisende hulp (als je daar als patiënt komt) betekent dat je binnen 10 minuten geholpen moet worden. Maar ik weet niet of code rood voor medewerkers hetzelfde betekent.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:52 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Medisch Spectrum Twente? En code rood is hoogste staat van paraatheid voor de SEH?
quote:Bij een groot ongeval op de snelweg A31, vlak over de grens bij Gronau, zijn zeker drie dodelijke slachtoffers gevallen en twintig tot dertig zwaargewonden.
Volgens de Duitse politie gebeurde het ongeluk vrijdagavond rond kwart over zeven. In dichte mist botsten meer dan dertig auto's op elkaar. Op de snelweg is het een chaos. Hulpdiensten uit de wijde regio zijn opgeroepen om te assisteren, maar door de mist kostte het veel moeite om de plek van het ongeluk te bereiken. Slachtoffers worden onder meer naar het ziekenhuis Medisch Spectrum Twente in Enschede gebracht, waar extra personeel is opgeroepen. De snelweg is in beide richtingen afgesloten. Ook in Overijssel zijn meerdere ongelukken gebeurd door de mist.
Extra uitzending:
Om 0.00 uur is er een extra nieuwsuitzending op TV Oost met beelden van het ongeluk en een verslag van de situatie bij het Medisch Spectrum Twente.
Herstel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:09 schreef Joker89 het volgende:
Als het allemaal echt zo groot was geweest dan had Bild.de er wel wat meer over gezegd (over dit soort onderwerpen) met grote foto's. Ik zie daar nauwelijks een melding, wel RIP en sterkte, voor de betrokkenen en
eventuele nabestaanden.
Ja, van 4 november 2009quote:
Ok dankquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:23 schreef Moody het volgende:
Mijn vrouw is zojuist opgepiept met code rood in het MST Enschede.
Het gaat om minstens 10 doden en tientallen ernstig gewonden.
Dit is serieuze shit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |