abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104526860
Ik was van plan de scherm van de iPod Touch te veranderen, Ik ging dus met zo'n kleine metalen dingetje langs de randen om de scherm eraf te halen, dat lukt niet hellemaal. Ik raakte ineens iets aan en ik hoorde een krakend geluid! Er zat ineens een witte vlek aan de linker kant van de scherm. De Lcd is dus blijkbaar defect aan die kant.

Ik ben terug naar de winkel gegaan, en ze hebben hem laten opsturen naar Apple, en zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe krijg. Dat kan toch niet zomaar, ik denk dat ik hellemaal geen nieuwe krijg!
Wat denken jullie?

Iemand anders is naar de winkel gegaan voor me, maar ze zeiden gewoon dat hij werd opgestuurd en ik waarschijnlijk een nieuwe kreeg.

[ Bericht 8% gewijzigd door AppelSJ op 18-11-2011 20:58:57 ]
pi_104526881
dat je faalt!

pi_104554479
Je krijg een formulier met daarop de reparatiekosten, als je deze vervolgens weigert mag je onderzoekskosten betalen.
pi_104554512
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef m3nt4l het volgende:
Je krijg een formulier met daarop de reparatiekosten, als je deze vervolgens weigert mag je onderzoekskosten betalen.
en dat zal ook niet zo weinig zijn dammm
pi_104554564
'de scherm' :')

Maar goed, eigen schuld, moet je maar niet gaan lopen klooien.
pi_104554636
Maakt toch niks uit dat het lcd scherm kapot is? Die ging je toch al veranderen zei je..
  maandag 5 december 2011 @ 12:59:00 #7
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_105205154
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:26 schreef m3nt4l het volgende:
Dit , bijna de prijs van een nieuwe iPod, daar gaan je spaarcentjes :P.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_105205286
Waarin kun je het LCD scherm dan allemaal veranderen. :D
pi_105208565
als apple ziet dat je zelf aan het scherm hebt lopen prutsen heb je wel grote kans dat je de reparatie kosten moet betalen of een gedeelte van een nieuwe ipod.
Je moet ook niet aan het scherm van zo'n ipod zitten breken is nog al teer spul :) ;)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_105210017
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 14:27 schreef sjoemie1985 het volgende:
als apple ziet dat je zelf aan het scherm hebt lopen prutsen heb je wel grote kans dat je de reparatie kosten moet betalen of een gedeelte van een nieuwe ipod.
Je moet ook niet aan het scherm van zo'n ipod zitten breken is nog al teer spul :) ;)
Waar haal je in vredesnaam de energie vandaan om hier ook maar enigszins inhoudelijk op te reageren. De TS meldt dat 'ie het scherm eraf wilde halen om het te veranderen.

Dan is toch maar één vraag relevant???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')