Volgens mij spelen ze altijd vrijwel dezelfde set. Die van Werchter 2009 was identiek aan het Goffertpark. Hierdoor wist ik steeds precies welk nummer er kwamquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
tis een X&Y shirt. Het album dat de meeste fans als lelijkste beschouwen. Echter het is mijn favoriet. Jammer wel dat ze waarschijnlijk maar 1 nr van dat album spelen (heb de setlist expres niet bekeken).quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus het punt wat ik de hele tijd wil makenNiet dat het mij wat boeit maar dat is inderdaad de ongeschreven regel. Ik doe zelf wel eens een shirtje aan van een andere tour, dat vind ik dan wel weer kunnen
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:31 schreef Twest1 het volgende:
Ik heb niks gelezen over setlists van andere concerten, wil het ook niet weten. Maar is het voor anderen ook een verassing of spelen ze telkens hetzelfde?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdag
quote:Op woensdag 14 december 2011 19:07 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Zonder wat te spoilen kan ik best zeggen dat ze deze december tour al een paar verrassingtjes hebben gedaan.
Ik hoop nog steeds keihard dat zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. spelen zaterdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.just give a second thought
what if we don't get caught...
Ik. Drie stuks zelfs...quote:Op woensdag 14 december 2011 18:47 schreef Justef het volgende:
Wie in Nederland heeft er nu American Express kaart pfff drama
Lijkt een van de vele resellers. Probeer het morgen eerst bij de gewone kaartverkoop via Livenation. Bij die andere ticketbureaus betaal je altijd meer.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef poiuytr het volgende:
http://www.ticketloket.com/welkom
Is deze site te vertrouwen?
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetquote:Op donderdag 15 december 2011 21:01 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, iemand eerder naar een concert daar gegaan? Heb er niet echt ervaring mee? Auto valt zeker af te raden? We willen met de trein gaan om ongeveer 10 uur sochtends om echt vroeg daar te staan, deuren gaan half 6 open toch?
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:03 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ahoy Rotterdam is erg goed te bereiken met het OV voor zover ik weetBen er 2 jaar geleden geweest voor een concert en was toen ook met de trein gegaan. Is stukje lopen van het station maar wel goed te vinden!
Wij rijden hier rond 12:00 smiddags aan, gaan gewoon met de auto
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doenquote:Op donderdag 15 december 2011 21:08 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Oke, wij zijn er dan ook rond half 1 denk ik, stonden er toen veel mensen al vorige keer?
Wij hebben op zich nog 2 plekken over, maar we moeten vanuit Brabant komen..dus dat wordt helaas moeilijkquote:Op donderdag 15 december 2011 21:10 schreef Young_David het volgende:
Nog op zoek naar vervoer terug. Met trein wordt lastig naar Zwolle zo laat in de nacht. Iemand toevallig nog 2 plekjes over naar het oosten?
en deuren gaan half 6 open toch? voorprogramma fedde le grand en?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:13 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mwah viel mee..er stonden al wel wat mensen, maar niet dat je zegt al loeidruk hoor..het was prima te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |