Zou wel relaxed wezen... U2 live in Paradiso.quote:Op zondag 11 december 2011 11:00 schreef Operc het volgende:
Klopt, die slaan de kleine tour gewoon over
hehe ja tis ergens ook wel slim maar voor de fan idd vervelend. Kost al heel wat knaken om daar aanwezig te kunnen zijn... Maar misschien is Ahoy wel beter qua zicht ofzo... ?quote:Op zondag 11 december 2011 10:21 schreef CoExist het volgende:
Vervelend trucje van Coldplay... eerst een kleine arena tour doen om vervolgens groots uit te pakken met een outdoor tour. Flikten ze in 2008/2009 ook al.
Je weet dat het eigenlijk not done is om een bandshirt aan te doen van de band waar je heen gaat? Tenzij het van een andere tour is. Niet dat het mij boeit maar dat is officieel de regelquote:Op donderdag 8 december 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Kan iemand van jullie me vertellen waar ik een mooi shirt van Coldplay kan bestellen? Bij voorkeur eentje met opdruk van MXEn eentje die ik dan voor 17 dec binnen heb
Ik herken je gevoel en ik heb dit dus ook een beetje. Het is gewoon teveel en te vaak en niet meer exclusief.quote:Op zondag 11 december 2011 11:24 schreef MaJo het volgende:
Vinden jullie trouwens ook niet dat Coldplay te vaak naar Nederland komt? Dat klinkt misschien raar maar als je een band in 3 jaar tijd 5x kan zien dan vind ik dat zelf een beetje een afknapper ofzoIk weet niet hoe ik het uit moet leggen, het maakt het minder bijzonder. Bovendien zijn alle shows altijd hetzelfde. Heel tof dat wel, maar na ze 3x in 2 jaar gezien te hebben ben ik wel even Coldplay (live) moe
Het is niet mijn favo band. Maar ik vind het gewoon te veel van het goede.quote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg dit is toch het toppunt van klagen
Klagen over je favo band dat ze TE VAAK naar NL komenman o man, alsof je met het mes op de keel gedwongen wordt...
Ik snap ook wel dat het een rare 'klacht' isquote:Op zondag 11 december 2011 11:43 schreef Neo-Mullen het volgende:
Omg dit is toch het toppunt van klagen
Klagen over je favo band dat ze TE VAAK naar NL komenman o man, alsof je met het mes op de keel gedwongen wordt...
bron?quote:Op zondag 11 december 2011 11:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet dat het eigenlijk not done is om een bandshirt aan te doen van de band waar je heen gaat? Tenzij het van een andere tour is. Niet dat het mij boeit maar dat is officieel de regel
Veel naar concerten gaan en daardoor de etiquette kennenquote:
Ik heb er niet zo problemen mee maar vind het eigenlijk ook not done om een nieuw shirt aan te hebben bij concerten, alsof je het gekocht hebt en meteen aangetrokkenquote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef CoExist het volgende:
Ik vind bandshirts soberso not done! Heb er paar liggen van U2 omdat ik deze ooit gekregen heb via hun website enzo. Maar ze liggen ongedragen ergens weg gemoffeld in mijn kledingkast.
Het is bijna net zo kansloos als het maanden blijven dragen van een PinkPop/Lowlands/Rock Werchter bandje.
Het boeit me ook niet heel erg maar ik geef alleen weer hoe er algemeen over gedacht wordtquote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Oh man wat een gezeik om niksje HOEFT niet te gaan.
En het boeit me geen zak, maar ik doe een bandshirt aan.
Etikettenman ik heb zelden zoiets raars gezien als wat ik hier lees. Erg vreemd
hahahahaha dat staat lekker heel groot op mn shirtquote:Op zondag 11 december 2011 20:17 schreef Apotheose het volgende:
een bandshirt waar met koeieletters: COLDPLAY op staat - hoeft van mij ook niet. Maar deze vind ik dan wel weer stoer. Weet niet wat er op de achterkant staat, though
Wees er lekker blij mee jongenquote:Op zondag 11 december 2011 22:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hahahahaha dat staat lekker heel groot op mn shirt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |