Neukze!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga zo maar eens richting mijn neukbeest![]()
oh wacht...sorry ....zere tieltjes...ehhhhh tere zieltjes........
Dat doen ze!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:10 schreef Puckzzz het volgende:
TSJEESUS!!! Ik heb een stealthcat![]()
dan zit ik hier rustig op mijn IKEA Lack kastje wat dienst doet als buro stoel....draai ik me een beetje om...ZIT DIE KAT DAAR WEER INEENS!!!
Ik heb nog geen onderzoek gedaan naar de cheat sites...ik doe het graag op eigen kracht met een beetje hulp van mijn vriendinnetjes...quote:
Ik heb geswappedquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:23 schreef Stormqueen het volgende:
oh wordfeudkwartje viel laat!
Welke klinkers liggen vrij?
Owja dat was het! All better now?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Mss het volgende:
Was ik over de zeik? Ik was woensdagavond een beetje boos op mn vriend, maar dat is allang achterhaald. Maar ik was te knetter om een mooi verhaal te typen omdat ik aan de bong van mn huisgenoot had gehangen. Iedere keer als ik mijn verhaal opschreef vond ik mezelf toch zo belachelijk klinken dat ik maar niks postte
.
Ja, dat was een uur later alweer opgelostquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Owja dat was het! All better now?
En goed geheugen meisjes!
Nou gelukkig!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat was een uur later alweer opgelost
De wie geeft je geld? En doe mij die ook evenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Mirjam het volgende:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
de MR. geeft me centjes om nagellakjes te kopen
die's alleen van mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
De wie geeft je geld? En doe mij die ook even
Liefquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Mirjam het volgende:
hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
de MR. geeft me centjes om nagellakjes te kopen
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook iemand die me centjes geeft
IKMWIL OOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net oreobonbons gemaakt, nom!
We waren alleen te lam om ze te versieren en te ongeduldig om het 'deeg' lang in de vriezer te laten zitten dus mooi zijn ze nietquote:
GIIEEEEEVVVV!!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb net oreobonbons gemaakt, nom!
Gaat vooral om de smaak toch?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
We waren alleen te lam om ze te versieren en te ongeduldig om het 'deeg' lang in de vriezer te laten zitten dus mooi zijn ze niet
Themafeessiesquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:22 schreef Mss het volgende:
Wij hebben hier vanavond dus een huisfeest met een thema. Iedereen is verkleed als soort-van bekende mensen. Prachtig om te zien hoe iedereen er hier bij loopt
Hoooooooooiiiiiiiii *jeuk*quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wie had hier ook alweer zo'n hekel aan Veracamilla? Spees toch?
Jij kan je lol niet op met dit filmpje
Niks om af te luisterenquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo he! Een hele bovencoupe helemaal voor mij alleen.
En dat vind ik stiekem helemaal niet leuk
Nee heb altijd mn muziek inquote:
Ah ja dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee heb altijd mn muziek inmaar je weet nooit wat voor gek er straks ineens naast me komt zitten.
Ja indd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:39 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah ja dat is ook weer zo.
Wel lastig als je oordopjes aan het overlijden zijn.
Hahahaha en dan gaat de trein over een hobbelquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja indd!ik heb hem nu heel stil op het tafeltje liggen en luister dan maar gewoon wat er komt. Zappen gaat niet want dan gaat dat ding weer gek doen.
Dan word ik woestquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:42 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hahahaha en dan gaat de trein over een hobbel
Haaj! Gezellig gehad vandaag?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben er weer, heb ik nog wat gemist? (Niet bijgelezen)
Zekers, even lekker bijgekletst over het wel en wee in onze familie en de wereldquote:
Ah goedzoquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers, even lekker bijgekletst over het wel en wee in onze familie en de wereld
Net een bak sla naar binnen gewerkt, was ook lekker
En nu wel zin in chocolade, maar weer niks in huis
Dat werkt niet voor mijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah goedzo
Whahahaha alweer zin in chocolade??
Misschien moet je standaard van die minichocolaatjes in huis halen. En dan elke avond 1 bij de koffie
Hey, doe eens niet dan!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, en ik heb die Catrice Buffy nagellak gekocht, voor als ik weer langere nagels heb.
En nepnagels van de Etos, gewoon om te proberen
En dan blijf ik er hopelijk vanaf, ik zit de laatste 2 weken weer enorm te knauwen
Wat, komt hij nooit op internet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh zit ik tvoh te kijken.... Zeggen ze 'it's the battles of the redheads'
Zeg ik "they have no soul"
Mijn vriend: "...........Wa...???"
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef PriemGirl het volgende:
Peheheh zit ik tvoh te kijken.... Zeggen ze 'it's the battles of the redheads'
Zeg ik "they have no soul"
Mijn vriend: "...........Wa...???"
Ik ben een zenuwenbijtertje en kan ook nog eens niet tegen kleine haaltjes of scherpe kantjesquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hey, doe eens niet dan!
[..]
Wat, komt hij nooit op internet?
Als je dumpert kent dan weet je dat gingers geen soul hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn vent spendeert heul veel tijd op internetMaar geef hem maar zijn MUD-games; dumpert en geenstijl
Hij zit verder niet op fora
Oh dan heeft ie wellicht niet geheel gehoord wat ik zei; waardoor zijn vage reactie naar voren kwamquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dumpert kent dan weet je dat gingers geen soul hebben
Link!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als je dumpert kent dan weet je dat gingers geen soul hebben
Ah, goed dat je dat over jezelf weet.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat werkt niet voor mij![]()
Ik ben ongesteld dus extra zin in chocolade, zoet en zulks. En alles wat in huis is gehaald gaat dan helemaal op, beheersing = nul
Altijd je/een vijl bij de hand houden om ze weg te vijlen geen optie?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ben een zenuwenbijtertje en kan ook nog eens niet tegen kleine haaltjes of scherpe kantjes![]()
Whahahaha plagerdquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Morgen lunchen bij de Smulmongool (verrassingsuitje voor mijn zusje, ik moet zo nog voor de gein een feesthoedje makenzo een die je krijgt als je op de kleuterschool zit whehehehe) en zondag naar de Wombats
En tussendoor nog aan de plees sleutelen
Als ik niet gestresst ben werkt dat wel ja, anders schakel ik over op mijn automatisme en dat is bijtenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ah, goed dat je dat over jezelf weet.
[..]
Altijd je/een vijl bij de hand houden om ze weg te vijlen geen optie?
Ik zou 'em eraf bijtenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
Oh nooooooooooo
Ik schamp m'n nagel langs m'n laptop... en nu heeft ie een kapot![]()
Whahahaha bah!quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
En dan uitspugen en in het lege glas van je vriend doen
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dekken__.html?p=26,2
En terecht!
Al die wijven met die zaadvragende ogen! SCHANDE!!!!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)dekken__.html?p=26,2
En terecht!
Al die wijven met die zaadvragende ogen! SCHANDE!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |